Помилку в написанні слова іншомовного походження допущено в рядку
М’який знак треба писати на місці обох пропусків у рядку:
Букву и треба писати на місці обох пропусків у рядку:
Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка:
Виділена буква позначає однаковий звук у кожному слові рядка:
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Окремо в цьому тексті пишуться слова
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Вставне слово вжито в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Складним є речення
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:
Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка:
Помилково утворено форму ступеня порівняння прикметника в реченні:
Правильно розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні:
Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку:
Усі слова пишуться з подвоєнням приголосних:
Укажіть рядок, де немає помилок у формі кличного відмінка іменників:
Укажіть неправильне твердження:
Не відбувається подвоєння в усіх словах іншомовного походження в рядку:
З великої літери треба писати обидва слова в рядку:
Усі складні слова треба писати через дефіс у рядку:
Визначте правильне тлумачення фразеологізму "заливати за шкуру сала":
Укажіть рядок з означено-особовим реченням:
Укажіть рядок з безособовим реченням:
Укажіть рядок з неозначено-особовим реченням:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома