Написання великої букви

Додано: 15 травня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 118 разів
24 запитання
Запитання 1

Помилку в написанні слова іншомовного походження допущено в рядку

варіанти відповідей

Апенніни, каса, касета

Діккенс, манна, комісія

Канни, колектив, брутто

Брюссель, буддист, хоббі

Міссурі, іммігрант, тонна

Запитання 2

М’який знак треба писати на місці обох пропусків у рядку:

варіанти відповідей

виставковий павіл..йон, шановне пан..ство

громадянс..ка позиція, здаєт..ся в оренду

п’ят..сот гривень, перевірка знан..

абсолютна мен..шість, пол..ське посольство

Запитання 3

Букву и треба писати на місці обох пропусків у рядку:

варіанти відповідей

виконувати реч..тативом, промовиста ц..тата

створити за аналог..єю, словниковий д..ктант

с..гнальні вогні, соц..ологічне опитування

історія ав..ації, порадитися з д..ректором

Запитання 4

Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка:

варіанти відповідей

надзьобувати, юшечка, щасливець

бджолосім’я, розмаїтість, узбережжя

єднання, сором’язливість, щирість

джерельце, льодовий, щільний

Запитання 5

Виділена буква позначає однаковий звук у кожному слові рядка:

варіанти відповідей

засвітити, зломити, зчищати

садочок, футболіст, дивина

коротший, витрачати, позаторік

анекдот, покрівля, краяти

Запитання 6

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.

Окремо в цьому тексті пишуться слова

варіанти відповідей

в/перше

від/тепер

на/певно

не/наче

Запитання 7

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.

Вставне слово вжито в реченні

варіанти відповідей

першому

третьому

четвертому

п'ятому

Запитання 8

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.

Складним є речення


варіанти відповідей

1

2

3

5

Запитання 9

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 10

Помилку в написанні прислівника допущено в рядку: 

варіанти відповідей

зроду-віку, з давніх-давен, спрадавна 

видимо-невидимо, анічичирк, аби-де 

як-не-як, в основному, по-чиновницьки 

по-четверте, всього-на-всього, щосереди

Запитання 11

Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка: 

варіанти відповідей

свис..нути, ненавис..ний, пес..ливий 

тиж..невий, тріс..нути, захис..ник 

навмис..но, провіс..ник, хвас..нути 

радіс..ний, аген..ство, ціліс..ний 

Запитання 12

Помилково утворено форму ступеня порівняння прикметника в реченні:

варіанти відповідей

Люди прагнуть пізнати далекі світи, але той, що до нас ближчий від усіх, вивчили зовсім мало. 

Нині вивчено лише п’ять відсотків дна Світового океану, тому якнайцікавіші відкриття в дослідників ще попереду. 

Після відкриття 1875 року Маріанської западини, найбільш глибокого місця на планеті, там побувало лише три людини. 

На батискафі «Трієст» 1960 року Жак Пікар і Дон Волш сягнули найрекорднішої глибини – 10 916 метрів. 

Запитання 13

Правильно розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні: 

варіанти відповідей

«Може, у цій лісовій хатинці ховається зараз Мавка» – подумалось мені.

Мені сказав розумний садівник: «Коли пересаджуєш дерево, роби це з любов’ю». 

«Краса і мудрість – писав Еріх – не розкіш, не привілей, а радість, дарована всьому світу». 

Мирослав Дочинець радить – «Не виставляй напоказ усе, що маєш, – завтра вже нікого не здивуєш». 

Запитання 14

Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку: 

варіанти відповідей

коротший, щонайкращий 

ближчий, більш гарячіший 

добріший, найменш удалий 

вужчий, найменш потрібний

Запитання 15

Усі слова пишуться з подвоєнням приголосних:

варіанти відповідей

зустріч, вісь, суміш

можливість, старість, вість

швидкість, потужність, велич

акварель, лінь, радість

Запитання 16

Укажіть рядок, де немає помилок у формі кличного відмінка іменників:

варіанти відповідей

Світлано Сергіївно, Інно Павлівно, Василе Борисовичу

Ганно Миколаївно, Дмитре Володимировичу, пане лейтенанте

Ілля Євгеновичу, Михайле Петровичу, добродію Артемчук

Любове Олександрівно, Юрій Борисовичу, лікарю

Запитання 17

Укажіть неправильне твердження:

варіанти відповідей

Іменники розпис, насип, шампунь належать до одного й того ж роду.

Іменники насіння, хитрощі, Альпи вживаються тільки в множині.

Іменники сосна, легеня, губа  мають варіантні форми в родовому відмінку множини.

Іменники відро, кільце, озерце мають неоднакові закінчення в родовому відмінку множини.

Запитання 18

Не відбувається подвоєння в усіх словах іншомовного походження в рядку:

варіанти відповідей

ан..отація, крос..ворд, ман..а

гум..анізм, ім…унітет, ак..уратний

міс..іонер, нет..о, шос..е

 бюл..етень, ат..ракціон, Ус..урі

Запитання 19

З великої літери треба писати обидва слова в рядку:

варіанти відповідей

(Р,р)еспубліка (Б,б)ілорусь

(М,м)узей (М,м)истецтв

(С,с)тарокиївський (Р,р)айон

 (М, м)іністерство (О,о)борони

Запитання 20

Усі складні слова треба писати через дефіс у рядку:

варіанти відповідей

жовто/блакитний, інформаційно/обчислювальний, парламентсько/президентський

західно/сибірський, командно/адміністративний, високо/кваліфікований

солоно/гіркий, культурно/просвітницький, вельми/шановний

фізико/математичний, соціал/демократичний, мало/населений

Запитання 21

Визначте правильне тлумачення фразеологізму "заливати за шкуру сала":     

варіанти відповідей

збагачувати когось

вигодовувати когось

дошкуляти комусь

бажати комусь

Запитання 22

Укажіть рядок з означено-особовим реченням: 

варіанти відповідей

Ні революцій, ані війн не відвернути,  не спинити.                                      

Не зобидь ні старця, ні дитину, поділись останнім сухарем.              

Над широким Дніпром у промінні блакить.                                                    

Нас зустрічають хлібом – сіллю.

Зупинись, помолись, перехожий, за мене.

Запитання 23

Укажіть рядок з безособовим реченням: 

варіанти відповідей

Ні революцій, ані війн не відвернути, не спинити.                                                    

Не зобидь ні старця, ні дитину,  поділись останнім сухарем.         

Над широким Дніпром у проміні блакить.

 Нас зустрічають хлібом – сіллю.

Зупинись, помолись, перехожий за мене.                          

Запитання 24

Укажіть рядок з неозначено-особовим реченням: 

варіанти відповідей

Ні революцій, ані війн не відвернути, не спинити.      

Не зобидь ні старця, ні дитину, поділись останнім сухарем.                                                               

Над широким Дніпром у промінні блакить.                                             

Нас зустрічають хлібом – сіллю.

Зупинись, помолись, перехожий за мене.               

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест