Спрощення приголосних відбувається в усіх словах рядка
Усі слова написані правильно в рядку
Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка
Орфографічну помилку допущено в рядку
Правильно написано всі похідні слова в рядку
Правильно написано обидва слова в рядку
Апостроф ставиться в усіх словах рядка
Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка
Подвоєння літер НЕ відбувається в усіх словах рядка
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Помилку допущено в імені по батькові
Орфографічну помилку допущено в рядку
Знак м’якшення треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
(1) Між м’якими зеленими, ніби (2) оксамитовими, берегами (3) в’ється гадюкою Раставиця, неначе передражнює здорові (4) річки, як часом маленькі діти передражнюють старших.
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
З самого (1) досвіту хлопці вартують (2) біля казарми, (3) вивчають розпорядок дня кінної (4) сотні полуботківців (Андрій Головко).
частку не треба писати разом у рядку
Частку не треба писати окремо у рядку
Частку не треба писати разом
не вживаються без не всі слова рядка
Спрощення приголосних відбувається в усіх словах рядка
Усі слова написані правильно в рядку
Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка
Орфографічну помилку допущено в рядку
Помилку в написанні слова допущено в рядку
Правильно написано всі похідні слова в рядку
Відбувається подовження у формі орудного відмінка однини в усіх словах рядка
Правильно написано обидва слова в рядку
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Я (1) побачив рівні ряди (2)триповерхових стелажів, (3) а на них щось акуратно (4) загорнене в мішковину (Петро Колесник).
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
(1) Якби не (2) ті простори, я певне побігла (3) б до нього (4) босоніж (Леся Українка).
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
З самого (1) досвіту хлопці вартують (2) біля казарми, (3) вивчають розпорядок дня кінної (4) сотні полуботківців (Андрій Головко).
Спрощення приголосних відбувається в усіх словах рядка
Усі слова написані правильно в рядку
Апостроф ставиться в усіх словах рядка
Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка
Подвоєння літер НЕ відбувається в усіх словах рядка
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Помилку допущено в імені по батькові
Орфографічну помилку допущено в рядку
Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Орфографічну помилку допущено в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома