Найпростіші геометричні фігури на площині та їх властивості. Трикутник. Коло, круг. Підготовка до ЗНО

Копія(редагована)

23 запитання
Запитання 1

Чи правильно вказане означення доповняльних променів?

Промені, які мають спільний початок і доповнюють один одного до прямої називають доповняльними.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 2

. Два кути називають суміжними, якщо ...

варіанти відповідей

сторони одного кута є доповняльними променями до сторін іншого кута

в них одна сторона спільна, а дві інші - доповняльні промені 

Запитання 3

 Які з наведених тверджень є правильними?

I. Сума двох будь-яких вертикальних кутів дорівнює 180°.

II. Сума будь-яких двох суміжних кутів дорівнює 180°.

III. Сума будь-якого гострого кута та будь-якого тупого кута дорівнює 180°.

варіанти відповідей

 І, II та ІІІ

лише ІI та ІІІ

лише І та ІІІ

лише ІI

лише І

Запитання 4

Відрізок, довжина якого дорівнює 60 см, розділений точками на чотири рівні відрізки. Визначте відстань між серединами отриманих крайніх відрізків.

варіанти відповідей

36 см

 40 см

 45 см


  48 см

50 см

Запитання 5

На відрізку AB вибрано точку M так, що довжина відрізка AM утричі більша за довжину MB. Визначте довжину відрізка AB, якщо MB = 12 см.

варіанти відповідей

48 см 

 36 см

 24 см

 42 см


  54 см

Запитання 6

Прямі a, b, c попарно перетинаються в точках A, B, C (див. рисунок). За даними, вказаними на рисунку, знайдіть градусну міру кута ABC.

варіанти відповідей

800

1400

1000

400

500

Запитання 7

Різниця двох кутів, отриманих при перетині двох прямих (див. рисунок), дорівнює 120°. Визначте градусну міру кута α.

варіанти відповідей

300

1000

1200

1400

1500

Запитання 8

Усі зображені на рисунку прямі лежать в одній площині, прямі m і n є паралельними. Визначте градусну міру кута α.

варіанти відповідей

200

500

600

700

1100

Запитання 9

Прямі m і n паралельні. Знайдіть градусну міру кута x, зображеного на рисунку.

варіанти відповідей

400

450

500

800

1400

Запитання 10

Знайдіть градусну міру кута x, зображеного на рисунку.

варіанти відповідей

950

1200

1400

1500

1600

Запитання 11

В трикутнику МЕО кут М дорівнює куту Е. ОК- бісектриса.<МОЕ=80о, МЕ=10см. вкажіть правильні значення елементів трикутника.

варіанти відповідей

КЕ= 5см

 кут МОК=400

кут ОКЕ=900


 МК=20см 


 кут ОМК=800

Запитання 12

Знайти периметр рівнобедреного трикутника зі сторонами 4см і 10см.

варіанти відповідей

16 см

18 см

20 см

24 см

Запитання 13

Сторони трикутника 7см і 3см. Якої найбільшої довжини може бути третя сторона?

варіанти відповідей

4 см

5 см

9 см

10 см

11 см

Запитання 14

У ΔABC ∠В - тупий. Порівняйте сторони АС і АВ.

варіанти відповідей

 АС = АВ

АС > АВ

АС < АВ

 Визначити неможливо

Запитання 15

Знайти градусну міру кута х.

варіанти відповідей

490

520

1280

1310

Запитання 16

Прямі ВА та КМ паралельні. Знайдіть градусну міру кута ВСК.

 

варіанти відповідей

750

900

1050

1650

Запитання 17

Прямі AB і CK паралельні, CB — бісектриса кута ACK. Визначте градусну міру кута ABC, якщо ∠BAC=520.

 

варіанти відповідей

380

520

640

690

1280

Запитання 18

Зовнішні кути при двох вершинах трикутника дорівнюють 700 і 1500. Знайти внутрішній кут при третій вершині.

варіанти відповідей

400

600

1000

1400

Запитання 19

Бісектриса кута А утворює з його стороною кут 250. Знайдіть градусну міру кута, суміжного с кутом А.

варіанти відповідей

250

500

1550

1300

Запитання 20

 Знайти радіус кола, вписаного у трикутник зі сторонами 29 см, 25 см і 6 см.

 

варіанти відповідей

2 см

4 см

6 см

8 см

Запитання 21

Знайдіть периметр трикутника, якщо його середні лінії дорівнюють 7см, 8см, 10см.

варіанти відповідей

15 см

12,5 см

25 см

50 см

Запитання 22

За якою ознакою рівні трикутники?

варіанти відповідей

І ознака

ІІ ознака

ІІІ ознака

Трикутники не рівні

Запитання 23

Бісектриса ВК ділить протилежну сторону трикутника АС на відрізки АК = 30 см і СК = 12 см. Знайдіть сторону ВС, якщо АВ = 40 см.


варіанти відповідей

15 см

16 см

18 см

20 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест