0,9 х9: (9х6), де х≠ 0
Розв'яжіть рівняння: (х-5)(2х-4)=0.
Два кола мають внутрішній дотик. Знайдіть відстань між центарми кіл, якщо їх діаметри рівні 18 см та 10 см.
На рисунку зображено розгортку многогранника. Визначте кількість його вершин.
На рисунку зображено графік функції y=f(x), визначеної на проміжку [-2;4]. Укажіть нуль цієї функції.
Яку властивість із наведених має функція у=-2х-9?
Три дівчинки зібрали 35 грибів. Галинка знайшла в 4 рази більше, ніж Маринка, а Оленка - в 2 рази більше, ніж Маринка. Скільки грибів знайшла Маринка?
Розв’яжіть рвняння х2+7х - 8 = 0
Обчисліть
(2,7 ⋅ 105)⋅(3 ⋅ 10-8)
Якщо один із суміжних кутів у 3 рази більше другого, то чому дорівнює більший кут?
Три прямі перетинаються в одній точці (див. рис.) ∠KOM = 100°, ∠SOQ = 30°. Знайдіть ∠POS.
Група з 15 школярів у супроводі трьох дорослих планує автобусну екскурсію в заповідник. Оренда автобуса для екскурсії коштує 800 грн. Вартість вхідного квитка в заповідник становить 20 грн для школяра й 50 грн — для дорослого. Якої мінімальної суми грошей достатньо для проведення цієї екскурсії?
У прямокутнику бісектриса прямого кута ділить протилежну сторону на відрізки завдовжки 5 і 7 (див. рисунок). Знайдіть периметр прямокутника
Спростіть вираз
Укажіть лінійну функцію, графік якої паралельний осі абсцис і проходить через точку А(–2; 3)
Якому проміжку належить значення виразу sin410°?
Знайдіть суму натуральних чисел, що записані в ряду -3; 2,5; 4; 0; -2,3; 8; -8; 3; -2¾; -2
Розв’яжіть нерівність:
8x - 6>58
Розв’яжіть систему нерівностей
Вкажіть найменший цілий розв'язок нерівності
х2 + х – 6 < 0.
Андрій розділив кілька яблук на шість рівних купок. Борис розділив таку саму кількість яблук на п’ять рівних купок і зауважив, що в кожній його купці є на два яблука більше, ніж у кожній купці Андрія. Скільки яблук в Андрія?
Середнє арифметичне чотирьох чисел дорівнює 9. Перші три числа – це 7, 9, 12. Чому дорівнює четверте число?
Розв’яжіть рівняння
Визначте градусну міру кута, зображеного на рисунку.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома