Об'єм куба дорівнює 64 см3. Знайдіть сторону куба.
У скільки разів збільшиться об'єм куба, якщо ребро збільшити у 2 рази?
Обери формулу для знаходження об'єму куба.
Обери формулу для знаходження об'єму паралелепіпеда.
Обери формулу для знаходження об'єму прямої призми.
Виміри прямокутного паралелепіпеда дорівнюють 3 см, 6 см і 5 см. Знайдіть об'єм паралелепіпеда.
Об'єм прямокутного паралелепіпеда 162 см3. Знайдіть ребро паралелепіпеда, якщо інші ребра дорівнюють 6 см та 3 см.
Знайти об'єм куба, якщо площа його грані дорівнює 36 см2
Знайти об'єм трикутної призми, якщо площа основи дорівнює 38 см2, а бічне ребро - 5 см.
Знайдіть об'єм паралелепіпеда зображеного на малюнку.
Виміри прямокутного паралелепіпеда дорівнюють 4 см, 6 см і 9 см. Знайдіть ребро куба, об’єм якого дорівнює об’єму даного паралелепіпеда.
Знайти об'єм куба , ребро якого дорівнює 3 см
Чому дорівнює обєм призми, площа основи якої дорівнює 15см², а висота - 7см
Знайти об'єм правильної чотирикутної призми,кожне ребро якої дорівнює а
Ребра прямокутного паралелепіпеда пропорційні числам 2, 4, 6, площа основи дорівнює 72 см². Знайти об'єм призми.
Основа прямої призми - ромб зі стороною 6 см і кутом 120°. Менша діагональ призми дорівнює 10 см. Знайти об'єм призми.
Обчисліть об'єм призми,висота якої 9 см, а в основі якої лежить прямокутник зі сторонами 7 см і 3 см.
Ребро куба 7 см. Знайдіть об'єм куба.
У прямокутному паралелепіпеді одна із сторін основи дорівнює 6 см, а бічне ребро 4 см. Діагональ паралелепіпеда утворює з площиною основи кут 30°.Знайдіть об'єм прямокутного паралелепіпеда.
В основі піраміди правильний трикутник , сторона якого 2 см. Висота - 3 см.
Знайдіть об'єм
Знайдіть об'єм призми
Висота прямокутного паралелепіпеда 10 см, ширина 5 см, довжина7 см. Знайдіть об'єм та площу всіх граней?
Обчисліть діагональ куба, об'єм якого 1000см³
Басейн має форму прямокутного паралелепіпеда, ширина якого дорівнює 4 м, довжина - 6 м, висота - 1,5 м. Скільки води (у м3) буде в басейні, якщо його заповнити на третину?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома