1. Оберіть твердження, які стосуються безособових речень (3 відповіді)…
2. Визначте вид присудка у поданому безособовому реченні… (Як легко дівчатам наворожити собі щасливу долю з вплетеними у вінок квітами.)
3. Чим виражений присудок у поданому реченні? (До українського вінка вплетено різноманітні квіти.)
4. Чим виражений присудок у поданому реченні? (Волошки, барвінок, мак і чорнобривці обов’язково слід вплітати в український вінок.)
5. Визначте вид поданого односкладного речення… (Заплету віночок, заплету шовковий на щастя, на долю, на милого вроду!)
6. Чим виражені присудки у складному реченні? (Щоб побачити віщий сон, вінок треба покласти під подушку.)
7. Знайдіть присудок в односкладному безособовому реченні… (Обов’язково потрібно використовувати барвінок у лікуванні простудних захворювань.)
8. Знайдіть присудок у тій частині складного речення, що є односкладним, і визначте спосіб його вираження… (Про це відомо у нас зроду: вінок – це оберіг нагороду й роду.)
9. Знайдіть присудок у поданому безособовому реченні… (Поміж квітами у вінку варто старанно вплітати вусики хмелю – символ гнучкості та розуму.)
10. Чим виражений головний член речення у поданому безособовому? (Обряд плетіння вінка не можна проводити без виконання українських пісень.)
11. Чим виражений присудок у поданому реченні? (Пахне навесні пелюстками яблуні та рожевими мальвами на все село.)
12. У текстах яких стилів мовлення вживаються односкладні безособові речення (3 відповіді)?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома