Односкладним безособовим є речення
Односкладним узагальнено-особовим є речення
Односкладним неозначено-особовим є речення.
Односкладним називним речення є
Односкладним означено- особовим є речення
Визначте вид односкладного речення
З полови хліба не спечеш.
Установи вид односкладного речення
Довгий яр, білою черемхою налитий
Установи вид односкладного речення
Благословляю і люблю твоє чоло двадцятивесне.
Оберіть односкладне речееня.
Прочитайте текст.
(1) Низький рівень фізичної активності призводить до глобальних порушень функціонування організму. (2) Проблеми виявляються з опорно-руховим апаратом, ендокринною та серцево-судинною системами. (3) Тому потрібно щоденно займатися фізкультурою. (4) Фізичні навантаження - прекрасний спосіб зміцнення організму та зняття психологічної напруги.
Односкладним є речення...
Односкладним є речення.
Односкладним узагальнено-особовим є речення.
Односкладним називним є речення.
Установіть відповідність та виберіть правильний варіант.
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
А З гармат по горобцях не стріляють.
Б Кругом гомоніли, вешталися, лагодилися до чогось.
В Можна вибрать друга і по духу брата, та не можна рідну матір вибирати.
Г Довго спали вітри у ярах на припоні.
Д Буду хлібом і цвітом ділитись, відчиняти ворота гінцям.
Скільки називних речень у поданому уривку?
(1) Вітер. (2) Злива. (3)Безсоння.
(4) Гасне літо зелене.
(5) Падають на підвіконня
Жовті долоні клена.
Серед поданих речень знайдіть:
а) означено-особові
б) називні
1. Відмикаю світанок скрипковим ключем.
2. Чорна ніч інкрустована ніжністю.
3. У майбутнього слух абсолютний.
4. Затінок, сутінок, день золотий.
5. Червоний гребінь горизонту...
6. Затули свої очі долонями сліз.
Які види мають односкладні речення з головним членом у формі присудка?
Односкладне речення - це...
З чого складається односкладне речення?
Оберіть варіант, де зазначені всі види односкладних речень з головним членом у формі присудка.
Знайдіть речення, яке відповідає типу називне.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома