Омпіадна робота з української мови шкільного рівня для 9 класу

Додано: 28 жовтня 2020
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 108 разів
12 запитань
Запитання 1

Установіть відповідність між виділеним іменником та його синтаксичною роллю.

1) Булава й прапор – обереги історичної пам’яті.         

2) Козацькі чайки з’явилися на морі.                              .

3) Не цураймося ж національних святинь.                     .

4) На Хортиці зібралися кошові отамани.                      

 А підмет

Б присудок

В означення

Г обставина

Д додаток

                


 

варіанти відповідей

1-А, 2-В, 3-Г, 4-Б

1-Б, 2-Г, 3-Д, 4-А

1-В, 2-Г, 3-А, 4-Д

1-Д, 2-В, 3-Д, 4-А

Запитання 2

Укажіть рядок, у якому всі службові слова — сурядні сполучники

варіанти відповідей

ні... ні, а, або ... або, зате

і, як, проте, хоч

мов, все ж, щоб, хай

наче, бо, і ... і, однак

Запитання 3

Укажіть рядок, у якому всі слова — числівники

варіанти відповідей

тисяча, сім цілих п'ять десятих, одиниця, три

трійця, двоє, шістка, сімка

двійня, одна друга, двійко, двійка

десятеро, п 'ятий, нуль, семеро

Запитання 4

Укажіть рядок, у якому всі слова мають закін­чення

варіанти відповідей

черговий, розклад, запам’ятай, пальто

перелісок, краще, міркуючи, збудувати

прикордонник, темно, з'ясовується, сторіччя

світанок, розщедрився, кімоно, кращий

Запитання 5

Укажіть рядок, у якому в закінченнях усіх слів пишеться буква е


варіанти відповідей

меж..ю, задач..ю, кращ..ю, колюч..ю

дач..ю, площ..ю, круч..ю, туч..ю

нож..м, меч..м, принц..м, борщ..м

каж..ш, тіш..ш, верш...ш, мереж..ш

Запитання 6

Укажіть рядок, у якому всі слова з не пишуть­ся разом

варіанти відповідей

(не)скошені трави, (не)вщухає, (не)опрацьований матеріал, (не)дивилась

(не)дозволений, (не)вечір, (не)забаром, п 'єса (не)за­вершена

(не)надійний, (не)виконане завдання, (не)втихаючий гомін, (не)волити

(не)можна, (не)знайомий, (не)червоний, (не)дарма

Запитання 7

Вкажіть рядок, у якому всі слова пишуться з м'яким знаком

варіанти відповідей

т..мяний, лл..ється, Хар..ків, кіл..це

мален..кий, павіл..йон, близ..ко, дон..ці

гір..кий, приз..бі, промін..чик, нен..ці

різ..бяр, землян..ці, колис..ці, борот..ба

Запитання 8

Укажіть речення, у якому правильно виділе­но підмет

варіанти відповідей

Хто не жив посеред бурі, той ціни не знає силі

У Олекси Івановича була пара гончаків

Мріє, не зрадь!

Батько з сином зібралися на риболовлю.

Запитання 9

Укажіть речення, у якому правильно виділе­но присудок

варіанти відповідей

В хаті було як у вінку

Помовчвши трохи, Кирило Іванович починає роз­повідати

Шлях лежить великий

Сінокіс у нас був гуртовий

Запитання 10

Установіть відповідність між реченнями з пря­мою мовою та їх схемами:

А Розцвітає людина в щасті, в світлі, в сім’ї писав О. Довженко.

Б Ось, Ганно Іванівно, мої пташенята: Михайло і Леся відрекомендував батько і додав Доведеть­ся, діти, вам повертатись.

В Улюблений вираз Максима Рильського був такий Сім раз подумай про кого-небудь, а за восьмий зроби йому хороше.

Г Я знаю одного поета, що склав собі афоризм Гарна рима погибель для ідеї і, треба сказати, він вірно тримається афоризму.


1 «П, — а: П». 2 А: «П!» — а. 3 «П», — а. 4 А: «П». 5 «П, - а. – П».

варіанти відповідей

А - 3 Б - 1 В - 4 Г - 2

А - 5 Б - 1 В - 4 Г - 2

А - 3 Б - 5 В - 4 Г - 2

А - 3 Б - 1 В - 5 Г - 2

А - 3 Б - 1 В - 4 Г - 5

Запитання 11

Установіть відповідність між реченнями та їх характеристиками:

А Рожеві сосни... Арфа вечорова           1 означено-особове

Б Не треба думати мізерно                  2 неозначено-особове

В Тільки про це й говорили                    3 безособове

Г Місто наше невелике                           4 називне

5 двоскладне

варіанти відповідей

А - 4 Б - 3 В - 2 Г - 5

А - 1 Б - 3 В - 2 Г - 5

А - 4 Б - 1 В - 2 Г - 5

А - 4 Б - 3 В - 1 Г - 5

А - 4 Б - 3 В - 2 Г - 1

Запитання 12

Укажіть речення, у якому правильно виділе­но присудок

варіанти відповідей

В хаті було як у вінку

Помовчвши трохи, Кирило Іванович починає роз­повідати

Шлях лежить великий

Сінокіс у нас був гуртовий

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест