Укажіть ізомер 2-метилбутану
Назви гомологів наведено в рядку:
А) бут-1-ен і бут-2-ен; В) пент-1-ен і циклопентан;
Б) пент-1-ен і бут-1-ен; Г) бут-1-ен і 2-метилпропен.
Проаналізуйте твердження:
1. Аміноетанова кислота є амфотерною сполукою.
2. Етин, на відміну від етену, знебарвлює бромну воду.
3. Продуктом гідратації і етену, і етину є етанол.
4. Каталітичним гідруванням етину можна добути етен.
Правильні з-поміж них лише:
. Укажіть назву третинного спирту.
А) 2,2-диметилпентан-3-ол; В) 2-метилпентан-1-ол;
Б) 2,3-диметилпентан-2-ол; Г) 3-метилпентан-2-ол.
Установіть послідовність утворення сполук під час синтезу фенолу.
А) C6H5Cl; Б) C6H6; В) CH4; Г) C2H2.
Встановіть відповідність між даними волокнами та групами волокон за походженням, до яких вони належать: капрон, мідно-аміачне, вовна
Установіть відповідність між схемою та типом хімічної реакції.
Схема хімічної реакції Тип хімічної реакції
1) C2H4 + H2O → C2H5OH А) гідрування
2) nC2H4 → (─CH2─CH2─)n Б) полімеризація
В) поліконденсація
3) nH2N-(CH2)5-COOH → (-HN-(CH2)5-CO-)n + nH2O
Г) гідратація
Установіть відповідність між характеристичною групою та назвою речовини, молекула якої містить цю групу.
Характеристична група Назва речовини
1. ─ ОН А) бутанова кислота
2. ─ NH2 Б) фенол
3. ─ С О Н В) бутаналь
Г) бут-1-ин
Д) анілін
4. ─ С = О
|
ОН
Одним із продуктів циклізації й одночасно дегідрування гексану є бензен. Укажіть суму всіх коефіцієнтів в цьому рівнянні реакії.
До розчину білка в пробірці добавили такий самий об’єм розчину лугу й кілька крапель розчину купрум (ІІ) сульфату, реакційна суміш набула фіолетового кольору. Це свідчить про те, що в молекулі білка є
Укажіть перелік продуктів, з найбільшим вмістом вітаміну D
Виведіть молекулярну формулу органічної речовини, що складається з Карбону, Гідрогену та Оксигену. Масова частка Карбону в ній становить 72%, Гідрогену – 12%. Відносна густина пари цієї речовини за воднем дорівнює 50. У відповіді запишіть число, що дорівнює сумі індексів у виведеній формулі.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома