10- м контрольна робота з алгебри за 2 семестр

Додано: 13 лютого 2022
Предмет: Алгебра, 10 клас
Тест виконано: 591 раз
30 запитань
Запитання 1

Вибрати правильні рівності (декілька)

варіанти відповідей

cos2α - sin2α = cos 2α

sin2α - cos2 α = cos 2α

2cos2α + 1 = cos 2α

cos2α+sin2α = 1

1- cos2α = sin2α

Запитання 2

tg (3π/2 − α) = ...

варіанти відповідей

− tg α

− ctg α

tg α

ctg α

Запитання 3

Обчисліть cos150

варіанти відповідей

(√6 -√2) ⁄ 4

(√6+√2) ⁄ 2

(√6+√2) ⁄ 4

1 ⁄ 2

Запитання 4

Обчислити: sin 2a, якщо sin a = 0,6 і a — кут І чверті.

варіанти відповідей

− 0,96

− 0,48

0

0,48

0,96

1

Запитання 5

Знайти значення виразу: 2sin 15°cos 15°

варіанти відповідей

½

√2∕2

√3∕2

1

√2

√3

Запитання 6

Розв'яжіть рівняння: cos3x = -1

варіанти відповідей

x = π/3 + 2πn, n∈Z

x = 3π + 2πn, n∈Z

x = π/3 + 2/3πn, n∈Z

x = π/3 + πn, n∈Z

Запитання 7

Розв'яжіть рівняння:sin(2x + π/4) = 0

варіанти відповідей

x= - π/4 + πn, n∈Z

x= π/8 + πn/2, n∈Z

 x= - π/4 + πn/2, n∈Z

x= - π/8 + πn/2, n∈Z

Запитання 8

Точка рухається за законом S (t) = 3t- 2t + 4 ( S вимірюється в метрах, t - у секундах). Знайдіть швидкість точки в момент часу t= 2с.

варіанти відповідей

14 м/с

 9 м/с

 10 м/с

12 м/с

Запитання 9

Скласти рівняння дотичної до графіка функції у=2х3-5х +10, х0=-1


варіанти відповідей

y = x -1

y =x +14

 y = -4x +2

y =-4

Запитання 10

Якою є похідна функції

варіанти відповідей
Запитання 11

Знайдіть похідну функції f(x) = √̅x̅4̅ ̅+̅ ̅3 у точці х0= -1.

варіанти відповідей

-1

1

¼

Запитання 12

Установіть відповідність між функцією (1-4) і значенням похідної (А-Д) цієї функції в точці х0=4.

1. у=4/х2

2. у=√х - 4

3. у=16/(х+4)

4. у=(х-4)/(х+4)

А) -¼; Б) -⅛; В) ½; Г) ⅛; Д) ¼

варіанти відповідей

1Б 2В 3А 4Г

1Б 2Д 3А 4Г

1В 2Д 3А 4Г

1Б 2Д 3В 4Г

Запитання 13

Знайдіть проміжки зростання і спадання функції:f(x)=х3+3х2-9х

варіанти відповідей

  Зростає на (-∞; -3] і [-1; +∞), спадає на [-3;-1]


Зростає на (-∞; 9] і [-1; +∞), спадає на [9;-1]

 Зростає на (-∞; -3] і [1; +∞), спадає на [-3;1]

  Зростає на (-∞; -4] і [-1; +∞), спадає на [-4;-1 ]

Запитання 14

 

Функцію задано формулою ƒ(χ) = χ − 4/3χ³. Знайдіть най більше й найменше значення функції на відрізку [0; 1].

варіанти відповідей

 maxƒ(χ) =ƒ(0) = 0; min ƒ(χ) =ƒ(1) = −1/3.

[0; 1] [0; 1]

 maxƒ(χ) =ƒ(1/2) = 1/3; min ƒ(χ) =ƒ(1) = − 1/3.

[0; 1] [0; 1]

 maxƒ(χ) =ƒ(−1/2) = 2/3; min ƒ(χ) =ƒ(1/2) = 1/3.

[0; 1] [0; 1]

 maxƒ(χ) =ƒ(1/2) = 1/6; min ƒ(χ) =ƒ(1) = − 1/3.

[0; 1] [0; 1]

Запитання 15

Яке з наведених чисел не належить області визначення функції?

варіанти відповідей

1

0

-3

-7

Запитання 16

Яка з наведених функцій є парною?

варіанти відповідей

у=х+1

у=1/х

у=х2+1

у=х2

Запитання 17

Спростіть вираз:

(-а²⋅b³)⁴⋅(7a³b)²

варіанти відповідей

-a⁸b¹²

-7a¹¹b¹²

49a¹⁴b¹⁴

49a¹⁴b¹³

Запитання 18

Порівняйте вираз:

6¹⁰ і 36⁵

варіанти відповідей

<

>

=

Запитання 19

Знайдіть значення виразу ,

 якщо a = 2, b = 12,5.

варіанти відповідей

-5

7

25

5

Запитання 20

Знайти значення виразу

27-3 : 81-2

варіанти відповідей

¼

¾

Запитання 21

Розв'язати рівняння √х̅-̅3=−2

варіанти відповідей

1

5

-1

Запитання 22

Винесіть множник за знак кореня

варіанти відповідей
Запитання 23

Функцію задано формулою f(x) = x-0,75. Чому дорівнює f(81)?

варіанти відповідей

1/27

-27

3

-9

Запитання 24

ЗНО 2014 №11

Якому з наведених проміжків належить корінь рівняння ∛2x = −3?

варіанти відповідей

(–30; –20)

(–20; –10)

(–10; 0)

(0; 10)

(10; 20)

Запитання 25

Внесіть множник під знак кореня

варіанти відповідей
Запитання 26

Звільніться від ірраціональності знаменнику дробу

варіанти відповідей

 а7

Запитання 27

Спростіть

варіанти відповідей

 √a

a2

Запитання 28

Вказати сторонній корінь для рівняння (х-1)∜х̅-̅2=0

варіанти відповідей

немає

1

2

Запитання 29

Функцію задано формулою

Порівняйте f(2,8) і f(3,7).

варіанти відповідей

f(2,8)>f(3,7)

f(2,8)<f(3,7)

f(2,8)=f(3,7)

порівняти неможливо

Запитання 30

Дослідити на опуклість та знайти абсциси точок перегину

у= х⁴+2х³-12х²+х

варіанти відповідей

-2 ;1

1;-1

0;-2

0;1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест