Означено-особові та неозначено-особові речення

Додано: 20 січня
Предмет: Українська мова, 8 клас
16 запитань
Запитання 1

Речення У ніч перед Новим роком двері хат не замикали є

варіанти відповідей

означено-особовим

неозначено-особовим

безособовим

називним

Запитання 2

Пливу човником, прогортаючи верховіття лози -

це речення

варіанти відповідей

означено-особове.

неозначено-особове.

узагальнено-особове.

називне.

Запитання 3

Визначте, яке речення є односкладним означено-особовим реченням.


варіанти відповідей

Не спопеляй і не топчи отих краплин святої віри...

Мені зоря сіяла нині вранці, устромлена в вікно .

Колеса глухо стукотять, мов хвиля об пором.

Найсвятіші в небо поривання падають до грішної землі .

Запитання 4

Визначте означено-особове односкладне речення.

варіанти відповідей

В палітрі щастя любові колір не так вже й часто розпізнають

Виходжу з хати, йду до школи.

Діалогу не відбулося.

Ти мене накличешся ночами, несучи розлуку за плечами, і навиглядаєшся одна

Запитання 5

Односкладними є всі речення, ОКРІМ

варіанти відповідей

Вечоріє в моєму найріднішому селі.

Маленька хатинка притулилася до річки.

Люблю щирих людей.

Мені дуже весело

Запитання 6

Односкладним означено-особовим є речення

варіанти відповідей

Люблю красу моєї України.

 Без охоти нема роботи

Розлогі верби. Затишок і тіні.

У травні стихло навкруги.

Запитання 7

Односкладним неозначено-особовим є речення

варіанти відповідей

Добре говорить, та зле робить.

Нас зустрічають хлібом-сіллю.

Краще не обіцяти, як слова не здержати.

Як привітаєшся, так і відкажуть.

На всі руки майстер.

Запитання 8

Односкладним неозначено-особовим є речення

варіанти відповідей

Умій сказати, умій і промовчати.

Для правди багато слів не треба.

Краще послизнутись ногою, ніж язиком.

Посадили зелений сад навколо міста.

Не вислухана мова не варта нічого

Запитання 9

Односкладним неозначено-особовим є речення

варіанти відповідей

Прокидаюся. Розвиднюється. Тиша.

Заблимало край неба крізь зелені-зелені хмари.

Скажи мені правду, мій добрий козаче.

Липка глина набиралась на чоботи, і стало важко йти.

Портрети його друкуватимуть у столичних газетах

Запитання 10

Односкладним неозначено-особовим є речення

варіанти відповідей

Шануй батька і неньку, то буде тобі скрізь гладенько.

Тихо й нудно, і спека пекельна.

Мене хоч били, добре били, а багато дечому навчили.

Любиш поганяти, люби й коня годувати.

У лузі пахне вогкою травою.

Запитання 11

Яке речення є двоскладним?

варіанти відповідей

 Навколо запахло чебрецем і м’ятою.

 Бережи честь змолоду.

 Сто зозуль кувало щовесни.

 Передсвітанкова весняна тиша рідних полів.

Запитання 12

Укажіть тип поданого односкладного речення.

Люблю вечірні тихі вечори.

варіанти відповідей

називне

означено-особове

безособове

узагальнено-особове.

Запитання 13

Односкладним неозначено-особовим є речення

варіанти відповідей

Шануй батька і неньку, то буде тобі скрізь гладенько.

Тихо й нудно, і спека пекельна.

Мене хоч били, добре били, а багато дечому навчили.

Любиш поганяти, люби й коня годувати.

У лузі пахне вогкою травою.

Запитання 14

Позначити рядок, у якому в реченні головний член указує на дію конкретної особи:

варіанти відповідей

Не вчи орла літати, а соловейка співати .(Народна творчість)

Калиновим цвітом чи ягодами оздоблювали вільце молодої. (В. Сухомлинський)

На все це дивишся, усе це вбираєш у себе, сповнюєшся високістю простору. (Є. Гуцало)

Про унікальний острів Хортиця складено чимало легенд.

Запитання 15

Позначте рядок, у якому в реченні головний член указує на дію, що виконується невизначеною особою:

варіанти відповідей

Звернімося до пізніших років. (В. Дрозд)

Мені бажали здоров'я, успіхів, гарних учнів - не без деякого лукавства. (Л. Ковальова)

Силою не хвались - краще трудись. (Народна творчість)

Тепер спомином повертаюсь до тополі. (Є. Гуцало)

Запитання 16

Позначити рядок, у якому міститься узагальнено-особове речення:

варіанти відповідей

Від напасті не пропасти. (Народна творчість)

Долі скаргами не власкаєш. (Народна творчість)

Тут галасувати не можна. (М. Стельмах)

У будівництві осель послуговувалися сосною, дубом, вільхою чи осикою

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест