Частина простору в атомі, де перебування електрона найімовірніше
Із яких орбіталей складається третій енергетичний рівень?
У якого елемента на зовнішньому енергетичному рівні 5 електронів?
Кількість енергетичних рівнів відповідає номеру...
Обчисліть кількість нейтронів в атомі Феруму.
Протонне число Кальцію...
Максимальна кількість електронів, що можуть розмістити р-підрівні...
Номер групи хімічних елементів, у яких до завершення зовнішнього енергетичного рівня бракує двох електронів...
Установи відповідність між назвою хімічного елемента та його електронною формулою:
Назва хімічного елемента:
1-Li
2-Ne
3-Mg
4- Ar
Електронна формула :
A 1s22s22p6
Б 1s22s22p63s23p6
В 1s22s22p63s1
Г 1s22s22p63s2
Д 1s22s1
Укажіть назву хімічного елементу, у атома якого в основному стані найбільше неспарених електронів:
У якого елемента сильніше виражені неметалічні властивості?
Який елемент має найбільшу електронегативність?
Проаналізуйте твердження.
І.Радіус атома Сульфуру більший за радіус атома Оксигену.
ІІ.У ядрі нукліда 21Ne однакове число протонів і нейтронів.
ІІІ.В атомі Хлору стільки само енергетичних рівнів,як і в атомі Брому.
ІV.Електронегативність Нітрогену більша за електронегативність Фосфору.
Правильні з-поміж них лише:
Номер групи в періодичній системі хімічних елементів показує...
Визначте хімічний елемент, який має електронну формулу 1s²2s²2p⁶3s²3p4:
Електронну конфігурацію 1s22s22p63s23p1 має атом...
Елемент з якою електронною формулою утворює вищий оксид типу R2O7:
Дайте характеристику хімічного елемента Сульфуру за місцем у періодичній системі та будовою атома (виберіть правильні твердження).
Виберіть хімічний елемент, що стоїть IV групі, 2 періоді, головній підгрупі:
Оберіть ознаки, що стосуються хімічного елемента О:
Оберіть ознаки, що стосуються хімічного елементу Мg :
Виберіть електронну формулу зовнішнього електронного шару елемента Е, летка сполука з Гідрогеном якого відповідає формулі НЕ :
Укажіть s-елементи:
1)Бор;
2)Гелій;
3)Хлор;
4)Барій;
5)Бром;
6) Літій.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома