Правильно виділено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, ОКРІМ
Після того, як вона закінчила університет, вона відправилася у подорож навколо світу, мріючи про неймовірні пригоди.
Якою частиною мови є виділене слово?
Граматична помилка допущена в реченні
Його малюнки були такі ж яскраві та виразні, як / от роботи відомих художників.
Яке правильне написання виділеного слова?
Пам'ятайте, що будь у кого може виникнути потреба в підтримці, тому будьте уважні до потреб інших.
Якою частиною мови є виділене слово?
Правил уживання великої букви у власних назвах дотримано в усіх рядках, ОКРІМ
Апострофа НЕ ТРЕБА писати на місці пропуску в обох словах рядка
Правильно написано всі займенники рядка
Букву и треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
У рядку допущено помилку у вживанні часлівникової форми
НЕПРАВИЛЬНО утворено звертання в реченні (розділові знаки пропущено).
Пункутуаційну помилку допущено в реченні (неправильно розставлено розділові знаки)
У котрому з речень потрібно поставити тире між підметом і присудком?
Визначте речення з відокремленими уточнювальними членами.
Які словосполучення містять граматичну помилку? (кілька відповідей)
Відокремлені означення є в реченнях (розділові знаки пропущено)
(кілька відповідей)
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Бувало, у найтемнішу ніч, коли темрява билась у вікна, як хвилі безмежного моря, під вікном несподівано закрутиться веремія, у шибках процвіте цілий рій синіх, сірих, карих очей. (2) Здається, що підпливали вони на чорних хвилях як черідка цікавих рибок до самотнього в морі темряви вогника у вікні. (З) Нашумлять, наговорять і знову в темряву одлинуть. (4) Випаде сніг - зіб'є бучу: їхати на санях; гуртом їдемо в сусіднє село до старого вчителя в гості. (5) Метелиця, гребні, а з нами мов мара якась весела починає загравати: вигукуємо, сміємося, співаємо, підскакуємо на кожному гребні й, хапаючись одне за одного, перекидаємося в сніг. (6) Дядько чухає голову: невпокійна це й клопітна справа - од села до села перевезти в хуртовину хуру реготу. (7) Навмисне ми ніколи не шукали собі веселощів, ми їх одкладали на далі, «на колись».
Фразеологізм є в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Бувало, у найтемнішу ніч, коли темрява інколи билась у вікна, як хвилі безмежного моря, під вікном несподівано закрутиться веремія, у шибках процвіте цілий рій синіх, сірих, карих очей. (2) Здається, що підпливали вони на чорних хвилях як черідка цікавих рибок до самотнього в морі темряви вогника у вікні. (З) Нашумлять, наговорять і знову в темряву одлинуть. (4) Випаде сніг - зіб'є бучу: їхати на санях; гуртом їдемо в сусіднє село до старого вчителя в гості. (5) Метелиця, гребні, а з нами мов мара якась весела починає загравати: вигукуємо, сміємося, співаємо, підскакуємо на кожному гребні й, хапаючись одне за одного, перекидаємося в сніг. (6) Дядько чухає голову: невпокійна це й клопітна справа - од села до села перевезти в хуртовину хуру реготу. (7) Навмисне ми ніколи не шукали собі веселощів, ми їх одкладали на далі, «на колись».
Прислівника НЕМАЄ в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Бувало, у найтемнішу ніч, коли темрява билась у вікна, як хвилі безмежного моря, під вікном несподівано закрутиться веремія, у шибках процвіте цілий рій синіх, сірих, карих очей. (2) Здається, що підпливали вони на чорних хвилях як черідка цікавих рибок до самотнього в морі темряви вогника у вікні. (З) Нашумлять, наговорять і знову в темряву одлинуть. (4) Випаде сніг - зіб'є бучу: їхати на санях; гуртом їдемо в сусіднє село до старого вчителя в гості. (5) Метелиця, гребні, а з нами мов мара якась весела починає загравати: вигукуємо, сміємося, співаємо, підскакуємо на кожному гребні й, хапаючись одне за одного, перекидаємося в сніг. (6) Дядько чухає голову: невпокійна це й клопітна справа - од села до села перевезти в хуртовину хуру реготу. (7) Навмисне ми ніколи не шукали собі веселощів, ми їх одкладали на далі, «на колись».
Пунктуаційна помилка є в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Бувало, у найтемнішу ніч, коли темрява билась у вікна, як хвилі безмежного моря, під вікном несподівано закрутиться веремія, у шибках процвіте цілий рій синіх, сірих, карих очей. (2) Здається, що підпливали вони на чорних хвилях як черідка цікавих рибок до самотнього в морі темряви вогника у вікні. (З) Нашумлять, наговорять і знову в темряву одлинуть. (4) Випаде сніг - зіб'є бучу: їхати на санях; гуртом їдемо в сусіднє село до старого вчителя в гості. (5) Метелиця, гребні, а з нами мов мара якась весела починає загравати: вигукуємо, сміємося, співаємо, підскакуємо на кожному гребні й, хапаючись одне за одного, перекидаємося в сніг. (6) Дядько чухає голову: невпокійна це й клопітна справа - од села до села перевезти в хуртовину хуру реготу. (7) Навмисне ми ніколи не шукали собі веселощів, ми їх одкладали на далі, «на колись».
Вставне слово є в реченні
Без м'якого знака на місці пропуску треба писати всі слова рядка
Прочитайте речення.
Найбільш … об'єктами фінансування є ті, що мають значно …, порівняно з іншими, ефективність і … у своїй галузі енерговитрати.
Правильним є варіант заповнення пропусків
Редагування потребує одна із синонімічних сполук у рядку
НЕМАЄ орфографічних помилок у реченні
НЕПРАВИЛЬНО оформлено чужу мову в рядку
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Барви київських мозаїк –(1) це одне з тих див,(2) яке захоплювало і,(3) мабуть,(4) ніколи не перестане захоплювати всіх,(5) хто по-справжньому цінує прекрасне,(6) яке не розгублюється у віках,(7) але ж тут майстерність не лише в кольорах…
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків у рядку
Лексичної помилки НЕМАЄ в реченні
Українським відповідником іншомовного слова диференціація є
29. Доберіть приклад речення до кожної умови вживання тире:
4) тире при однорідних членах речення
27. Прочитайте діалог.
— Марічко, роздрукуй нарешті пакет потрібних документів, – укотре емоційно нагадав тато.
— На жаль, сьогодні не зможу: треба замінити картридж, а новий привезуть лише завтра, – відповіла донька.
Точно передає зміст діалогу речення:
25. Прочитайте уривок тексту.
Орхідеї не люблять прямих сонячних променів, тому їх не ставлять (1)будь/куди. Для них не підходять (2)перші/ліпші горщики, отже, (3)з/поміж уподобаних вами вибирайте прозорі. Не крутіть вазони з боку на бік, не поливайте квіти (4)на/швидку/руч – і вони (5)довго/довго тішитимуть вас цвітом.
Без дефіса треба писати слово, позначене цифрою:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома