Позначте фразеологічний зворот, який є синонімом до слова засоромитися:
Позначте рядок, у якому правильно пояснено значення фразеологічного звороту плести химери:
Позначте рядок, у якому всі іменники належать до жіночого роду:
Позначте речення, що містить застаріле слово:
Позначте рядок, у якому в усіх словах наголошений другий склад:
Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з літерою ґ:
Позначте речення з узагальнювальним словом після однорідних членів речення (розділові знаки пропущено):
Позначте речення, яке потребує редагування:
Позначте речення, яке потребує редагування:
Позначте рядок, у якому всі дієслова недоконаного виду:
Позначте рядок, у якому від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса -ов-:
Позначте рядок, у якому виділене слово слід писати з малої літери:
Позначте рядок, у якому в усіх словах приголосні тільки дзвінкі:
Позначте рядок, у якому в кожному слові однакова кількість звуків і букв:
Позначте речення, у якому вставне слово (словосполучення) дає емоційну оцінку повідомлюваному:
Позначте рядок, у якому виділене слово є прийменником:
Позначте рядок, у якому всі іменники мають форми однини і множини:
Позначте рядок, у якому всі складні прикметники пишуться через дефіс:
Позначте рядок, у якому в усіх числівниках відмінюється тільки друга частина:
Позначте рядок, у якому всі словосполучення містять частки:
Позначте рядок, у якому всі дієприкметники пишуться з не разом:
Позначте рядок, у якому в усіх словах при вимові відбувається уподібнення приголосних:
Прочитайте текст (цифри в дужках позначають номери речень),
виконайте завдання 48-50, виберіть три правильні відповіді.
(1) Найголовніша ознака індивідуальності народу це його мова. (2) Мова знаряддя для засвоєння спадщини минулого найвищих здобутків людської культури. (3) Завдяки прилученню дитини до чарів слова в неї виникає спрага пізнання бажання глибше опанувати духовні багатства людства. (4) Слово наймогутніше знаряддя що уможливлює перегук поколінь. (5) Воно є запорукою нашої гідності й незнищенності. (6) В. Сухомлинський казав що словом можна створити красу душі. (7) Прилучення до скарбів рідної мови надає нам духовної дужості.
(За І. Вихованцем)
Позначте речення, у яких ужито прикметники найвищого ступеня порівняння:
Прочитайте текст (цифри в дужках позначають номери речень),
виберіть три правильні відповіді.
(1) Найголовніша ознака індивідуальності народу це його мова. (2) Мова знаряддя для засвоєння спадщини минулого найвищих здобутків людської культури. (3) Завдяки прилученню дитини до чарів слова в неї виникає спрага пізнання бажання глибше опанувати духовні багатства людства. (4) Слово наймогутніше знаряддя що уможливлює перегук поколінь. (5) Воно є запорукою нашої гідності й незнищенності. (6) В. Сухомлинський казав що словом можна створити красу душі. (7) Прилучення до скарбів рідної мови надає нам духовної дужості.
(За І. Вихованцем)
Позначте речення з тире між підметом і присудком:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома