Обчисліть значення виразу (-6+1,2):(-0,8)
Оцініть периметр квадрата зі стороною х см, якщо 1,2<x<1,5.
На рисунку зображено графік функції у = f(х), визначеної на проміжку [-2; 4]. Цей графік перетинає вісь у в одній із зазначених точок. Укажіть цю точку.
Бісектриса кута А прямокутника АВСD перетинає сторону ВС і діагональ ВD в точках К і Р відповідно (див. рисунок). Визначте градусну міру кута ВРК, якщо кут ВDА = 30°.
Розв’яжітьнерівність 24х - 5 ≥2.
Які з наведених тверджень є правильними?
I. У будь-який трикутник можна вписати коло.
II. У будь-який прямокутник можна вписати коло.
III. У будь-який ромб можна вписати коло.
Якому проміжку належить значення виразу
Розв’яжіть систему рівнянь. Для одержаного розв’язку (х0; у0) системи обчисліть суму х0 + у0
На рисунку зображено графіки функцій у = √х та у = х ∕ 2. Укажіть формулу для обчислення площі зафарбованої фігури.
Знайдіть значення виразу 2sin²β - 5 + 2cos²β
Розв'яжіть рівняння log3x = log3(6 – х2).
В прямокутній системі координат задано точки О(0;0) і А(6;8). З точки А на вісь х опущено перпендикуляр. Точка В - основа цього перпендикуляра. Установіть відповідність між величиною (1-3) та її числовим значенням (А-Д)
1. довжина вектора ОА
2. ордината точки В
3. Довжина радіуса кола описаного навколо ΔОАВ
А 0
Б 5
В 10
Г 8
Д 6
Установіть відповідність між твердженнями (1-3) та числами, які їм відповідають (А-Д)
1. ВІдношення 32т до 20ц дорівнює...
2. Щоб отримати число 0,25а, треба число а зменшити на ... відсотків
3.Якщо сторони трикутника відносяться як 4 : 8 : 9, а найбільша сторона дорівнює 18 см, то периметр трикутника дорівнює ... см.
А 42
Б 40
В 16
Г 25
Д 75
Установіть відповідність між виразами(1-3) та їх значеннями (А-Д)
1. ( √18 - 1)2 + 6√2
2.⅓ ⋅(- √18)2
3. √(√15 - 4)2 + √(√15 + 4)2
А 8
Б 19
В 6
Г 2√15
Д 0
Кожні 12 хвилин автомобіль зменшував свою швидкість на 10 км/год. Перші 12 хвилин він рухався із швидкістю 120 км/год.
1.Яку відстань проїхав автомобіль за 24 хвилини?
2. За який час ( у годинах) він проїде 150 км?
В Δ АВС ∠С = 90°, АС = 8 см, sinВ = 0,8. Знайдіть :
1. Довжину катета ВС( у см)
2. Площу Δ АВС ( у см2)
У саду ростуть лише яблуні та сливи. Кількість яблунь відноситься до кількості слив як 8 : 3
1. Скільки всього дерев у саду, якщо їх загальна кількість більша від 140 і менша від 150?
2. Скільки яблунь росте в саду?
З класу навмання вибирають одного учня. Імовірність того , що це хлопець дорівнює 4 / 9.. Знайдіть відношення кількості дівчат до кількості хлопців.
На рисунку зображено розгортку правильної трикутної призми. Визначте площу бічної поверхні призми, якщо периметр розгортки дорівнює 52 см, а периметр основи призми становить 12 см.
Шостий член арифметичної прогресії дорівнює 17, а дванадцятий дорівнює 47. Знайдіть суму перших дванадцяти членів цієї прогресії
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома