Пiдготовка до ЗНО (№ 7)

Додано: 4 квітня 2020
Предмет: Математика, 11 клас
Тест виконано: 141 раз
24 запитання
Запитання 1

Розв'язати рiвняння 4х² – 1 = 0.

варіанти відповідей

– 2; 2

2

0,25

0,5

– 0,5; 0,5

Запитання 2

Яка з точок належить координатнiй площинi xz прямокутноï системи координат у просторi?

варіанти відповідей

(2; 0; 0)

(– 1; 0; 5)

(2; 3; 0)

(0; – 1; – 2)

(0; 5; 0)

Запитання 3

Обчислити log₃ 54 – log₃ 2

варіанти відповідей

log₃ 52

3

9

24

27

Запитання 4

Розкласти на множники: (х – 1)² – (y – 1)²

варіанти відповідей

(x – y)(x + y)

(x – y)(x + y + 2)

(x – y)²

(x – y)(x + y – 2)

(x + y)(x – y – 2)

Запитання 5

Вiдрiзок ОВ є проекцiєю похилоï АВ на площину α. Якi з тверджень є правдивими?

I. Вiдрiзки АВ i ОВ перпендикулярнi.

II. Вiдрiзки АВ i ОА перпендикулярнi.

III. Вiдрiзки ОВ i ОА перпендикулярнi.

варіанти відповідей

I

II

III

I i III

II i III

Запитання 6

Рiзниця арифметичноï прогресiï дорiвнює –3, а сума першого та п'ятого ïï членiв дорiвнює 18. Знайти перший член прогресiï.

варіанти відповідей

5

10

13

15

22

Запитання 7

Укажiть функцiю, графiком якоï є парабола з вершиною в точцi (– 2; 0).

варіанти відповідей

y = x² – 2

y = (x – 2)²

y = (x + 2)²

y = – 2x²

y = x² + 2

Запитання 8

Розв'язати нерiвнiсть (3/7)х+5 > 3/7

варіанти відповідей

(– ∞; 5)

(– ∞; – 6)

(– ∞; – 4)

(5; ∞)

(– 4; ∞)

Запитання 9

Обчислити: 2ctg α ⁄ tg α, якщо tg α = ⅕.

варіанти відповідей

1 ⁄ 50

50

5

2

1

Запитання 10

Графiк функцiï у = cos x можна отримати внаслiдок паралельного перенесення графiка функцiï y = sin x уздовж осi х

варіанти відповідей

вправо на π ⁄ 2 одиниць

вправо на π одиниць

вправо на 3π ⁄ 2 одиниць

влiво на π одиниць

влiво на π ⁄ 2 одиниць

Запитання 11

Розв'яжiть нерiвнiсть (х – 3) ⁄ (х + 2) > 0

варіанти відповідей

(– ∞; – 3)∪(2; ∞)

(– ∞; – 2)∪(3; ∞)

(– 2; ∞)

( – 3; 2)

(– 2; 3)

Запитання 12

В прямокутному трикутнику катети 6 см i 8 см. Чому дорiвнює радiус кола, вписаного в цей трикутник?

варіанти відповідей

5 см

4 см

2 см

1 см

iнша вiдповiдь

Запитання 13

Осьовий перерiз цилiндра – квадрат, площа якого дорiвнює 64 см². Знайти бiчну поверхню цилiндра.

варіанти відповідей

64 π см²

32 π см²

128 π см²

256π см²

iнша вiдповiдь

Запитання 14

Точка В належить вiдрiзку АС. Визначте вiдстань мiж серединами вiдрiзкiв АВ i ВС, якщо АВ = 10 см, ВС = 5,2 см.

варіанти відповідей

2,4 см

2,6 см

5 см

7,6 см

10,2 см

Запитання 15

Розташуйте дроби 5 ⁄ 17; 5 ⁄ 18; 6 ⁄ 17 в порядку зростання.

варіанти відповідей

5 ⁄ 17; 5 ⁄ 18; 6 ⁄ 17

5 ⁄ 18; 5 ⁄ 17; 6 ⁄ 17

5 ⁄ 17; 6 ⁄ 17; 5 ⁄ 18

5 ⁄ 18; 6 ⁄ 17; 5 ⁄ 17

6 ⁄ 17; 5 ⁄ 17; 5 ⁄ 18

Запитання 16

Яке з наведених чисел є розв'язком нерiвностi 6 ≤ 3х ≤ 10?

варіанти відповідей

5

4

3

2

1

Запитання 17

Довжина сторони ромба 12 см. Визначте довжину бiльшоï дiагоналi, якщо тупий кут дорiвнює 120º.

варіанти відповідей

12√3 см

6√3 см

8√3 см

12

24

Запитання 18

Якщо 2sin α = cos α, то ctg α =

варіанти відповідей

2

– 2

0,5

– 0,5

0,2

Запитання 19

В геометричнiй прогресiï (bn) знаменник дорiвнює 2, а b1 + b4 = 162. Знайти перший член прогресiï.

варіанти відповідей

– 12,5

18

12,5

15,5

iнша вiдповiдь

Запитання 20

Знайти бiчну поверхню правильноï трикутноï пiрамiди, якщо довжина сторони основи 10 см, а довжина бiчного ребра 13 см.

варіанти відповідей

360 см²

30√69 см²

15√69 см²

180 см²

iнша вiдповiдь

Запитання 21

Якому промiжку належить корiнь рiвняння log2 x = 2log2 3?

варіанти відповідей

(0; 2]

(2; 4]

(4; 6]

(6; 8]

(8; 10]

Запитання 22

Графiком якоï функцiï є пряма, паралельна осi абсцис?

варіанти відповідей

y = x

y = x² + 1

y = – π

y = 2x

y = √x

Запитання 23

Прямокутний трикутник з катетами 12 см i 5 см обертається навколо меншоï сторони. Знайти бiчну поверхню утвореного тiла обертання.

варіанти відповідей

65π см²

156π см²

78π см²

312π см²

iнша вiдповiдь

Запитання 24

Площа великого круга кулi дорiвнює 25π см². Визначте площу сфери, що обмежує цю кулю.


варіанти відповідей

120π см²

100π см²

75π см²

60√2π см²

iнша вiдповiдь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест