Узагальнюючий тест з дисципліни "Основи підприємництва"

Додано: 19 грудня 2022
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 2 рази
20 запитань
Запитання 1

Стратегія підприємства - це...

варіанти відповідей

... загальна концепція стосовно необхідності встановлення балансу між задоволенням сучасних потреб людства і захистом інтересів майбутніх поколінь, включаючи їх потребу в безпечному і здоровому довкіллі.

... концептуальний документ, що містить бачення майбутнього, напрями розвитку, та цільовий блок з низки стратегічних та оперативних цілей.

... певний загальний напрям формування пристосувань організмів різних видів, що забезпечує їх існування в часі.

... узагальнена програма діяльності (модель дій), спрямована на досягнення підприємством бажаного етапу, мети (статусу на ринку, соціально-економічних показників) завдяки ефективному розподілу, координації та використанню ресурсів.

Запитання 2

До принципів стратегії підприємства відносять:

варіанти відповідей

Адекватність

Легітимність

Усі відповіді правильні

Обґрунтованість

Запитання 3

Сутність концепції стратегічного управління у 70-ті роки ХХ ст. :

варіанти відповідей

Зміна сенсу стратегічного

вибору

Здатність підприємства, фірми обирати поведінку, яка б

забезпечувала досягнення перспективної цілі

Розвиток стратегії підприємства як можливості досягнення тактичних завдань підприємства

Нові підходи у досягненні цілей у конкурентній боротьбі

Запитання 4

Місія - це ...

варіанти відповідей

... чітка, ясна і стисло сформульована рекламна ідея, яка сприймається і запам'ятовується.

... спресована до формули суть рекламної концепції, доведена до лінгвістичного досконалості думка, яка легко запам'ятовується.

... найбільш загальні орієнтири функціонування підприємства, як правило, зовнішнього спрямування, що відображають зміст його існування, його філософію, бачення свого місця в даному бізнесі, в регіоні, в суспільстві.

... коротка емоційна і чіпка фраза, що зміцнює імідж і підштовхує до покупки.

Запитання 5

«Дерево цілей» - це ...


варіанти відповідей

... графічне зображення, що наочно відображає співвідношення між числовими даними за допомогою лінійних відрізків або геометричних фігур. таблиця. діаграма.

... інструмент управління (вимоги до дій персоналу, визначення напрямків розвитку підприємства).

Правильної відповіді немає.

... графічне зображення взаємозв’язку і підпорядкованості цілей, що відображає розподіл місії і мети на цілі, підцілі, завдання та окремі дії.

Запитання 6

Цілі підприємства - це ...

варіанти відповідей

... спресована до формули суть рекламної концепції, доведена до лінгвістичного досконалості думка, яка легко запам'ятовується. 

... його бажаний стан, конкретні межі, яких воно має досягти в усіх сферах діяльності в кінці стратегічного періоду і на проміжних етапах.

... філософія компанії.

... найбільш загальні орієнтири функціонування підприємства, як правило, зовнішнього спрямування, що відображають зміст його існування, його філософію, бачення свого місця в даному бізнесі, в регіоні, в суспільстві.

Запитання 7

До підходів формулювання стратегій підприємства відносять:

варіанти відповідей

Класичний підхід

Процесний підхід

Системний підхід

Усі відповіді вірні

Запитання 8

В чому суть горизонтального декомпонування загальних стратегій?

варіанти відповідей

Полягає у виокремленні етапів, типів робіт.

Містить бачення майбутнього, напрями розвитку, та цільовий блок з низки стратегічних та оперативних цілей.

Має на меті поділ робіт з огляду на зовнішнього постачальника або споживача.

Усі відповіді правильні.

Запитання 9

Cтратегія має відповідати вимогам:

варіанти відповідей

Системності

Кількісне вираження

Вибірковості

Передбачуваності заздалегідь

Запитання 10

Середовище підприємства поділяють на такі групи:

варіанти відповідей

Зовнішнє і внутрішнє середовище

Загальне і спеціальне середовище

Матеріальне і духовне середовище

Побутове і виробниче середовище

Запитання 11

Мікросередовище - це ...

варіанти відповідей

елементи та фактори, що визначають внутрішній стан, сильні і слабкі сторони і, значною мірою, ефективність діяльності підприємства

середовище безпосереднього впливу на підприємство, тобто це учасники ринку, які безпосередньо контактують з підприємством.

норми, закони, правила, традиції, які впливають на людину або соціальну групу.

складається з елементів-факторів непрямої дії, тобто вони переважно прямо не пов'язані з конкретним підприємством, зате створюють певне сприятливе або несприятливе середовище для його господарсько-бізнесової діяльності

Запитання 12

Елементи-фактори мікросередовища:

варіанти відповідей

Місцеві  органи  влади

Партнери

Конкурентне середовище

Усі відповіді вірні

Запитання 13

Конкурентні переваги - це...

варіанти відповідей

... концентрова­не вираження реалізованих у товарах і послугах економіч­них, науково-технічних, виробничих, управлінських, маркетингових та інших можливостей, які успішно проти­стоять іноземним товарам і послугам, що конкурують з ними на внутрішньому і зовнішньому ринках.

... здатність това­ру більш повно відповідати запитам покупців порівняно з представленими на ринку аналогічними товарами.

... концентрована форма вияву переваг в економічній, організаційній, технічній сферах діяльності підприєм­ства, галузі, національної економіки, які можна виміряти еконо­мічними показниками.

... наявність у галузі технічних, економічних та організаційних умов для ство­рення, виробництва і збуту (з витратами не вищими від ін­тернаціональних) високоякісної продукції, що відповідає вимогам конкретних груп споживачів.

Запитання 14

Найважливішими факторами конкурентоспроможно­сті підприємства є:


варіанти відповідей

Здатність до організаційно-виробничого

Технологічного маневру відповідно до розвитку кон'юнкту­ри ринку і потреб споживачів.

Техніко-технологічний рівень

Усі відповіді правильні

Запитання 15

Конкурентоспроможність підприємства - це

варіанти відповідей

... здатність това­ру більш повно відповідати запитам покупців порівняно з представленими на ринку аналогічними товарами.

... концентрована форма вияву переваг в економічній, організаційній, технічній сферах діяльності підприєм­ства, галузі, національної економіки, які можна виміряти еконо­мічними показниками.

... наявність у галузі технічних, економічних та організаційних умов для ство­рення, виробництва і збуту (з витратами не вищими від ін­тернаціональних) високоякісної продукції, що відповідає вимогам конкретних груп споживачів.

... здатність підприємства ефективно розпоряджатися власними і по­зичковими ресурсами за умов конкурентного ринку.

Запитання 16

Галузь економіки - це ...

варіанти відповідей

... несприятливі для нових підприємств умови, які ускладнюють їх проникнення у галузь.

... сукупність підприємств, установ, організацій, які виробляють однорідну продукцію (послуги).

Правильної відповіді немає.

... група підприємств-конкурентів з однакови­ми стилем конкурентної активності і позиціями на ринку.

Запитання 17

Дослідження М.-Е. Портера доводять, що на ринкові відносини впливають такі конкурентні сили:

варіанти відповідей

Суперництво між продавцями однієї галузі

Економічні можливості і торгові здібності

поста­чальників

Усі відповіді правильні

Суперництво конкурентоздатних за ціною товарів, які виробляють фірми інших галузей і які можуть заміни­ти товар підприємства

Запитання 18

Вхідний бар'єр - це ...

варіанти відповідей

... підприємства, яким необхідно прийняти рішення про входження у певну галузь.

...сукупність підприємств, установ, організацій, які виробляють однорідну продукцію (послуги).

... несприятливі для нових підприємств умови, які ускладнюють їх проникнення у галузь.

... група підприємств-конкурентів з однакови­ми стилем конкурентної активності і позиціями на ринку

Запитання 19

Бар'єрами можуть бути: 

варіанти відповідей

Великий обсяг інвести­ційного капіталу.

Правильної відповіді немає.

Малі витрати на виробництво.

Малий обсяг інвестиційного капіталу.

Запитання 20

Стратегічна важливість прибутковості галузі це:

варіанти відповідей

Надлишкові виробничі потужності призводять до зниження цін і прибутків, недостатня їх кількість — до підвищення

Жорсткі вимоги підвищують ризик, потребують точного розрахунку часу, створюють бар'єри при вході на ринок і виході з нього

Збільшує частку ринку, необхідну для досягнення конкурентоспроможності за витратами

Висока прибутковість сприяє появі на ринку нових компаній, низька — скороченню їх кількості

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест