Узагальнюючий тест з дисципліни Основи підприємництва

Додано: 19 грудня 2022
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 38 разів
20 запитань
Запитання 1

Місія- це:

варіанти відповідей

галузь права, що регулює пересування людини і зміну нею місця проживання або перебування.

найбільш загальні орієнтири функціонування підприємства, як правило, зовнішнього спрямування, що відображають зміст його існування, його філософію, бачення свого місця в даному бізнесі, в регіоні, в суспільстві. 

 бумовлена природою людини і суспільства система регулювання суспільних відносин, що виражає свободу особистості, та якій притаманні нормативність.

усі відповіді вірні.

Запитання 2

Девіз це.... :

варіанти відповідей

 - чітка, ясна і стисло сформулювана рекламна ідея, яка сприймається і запам'ятовується

 цей символ має значення швидше для корпоративної культури і підтримки духу всередині колективу, ніж для рекламного просування (як приклад – гімн держави)

Це філософія компанії. Формулюється відповідями на питання: 

"Навіщо Ви працюєте (крім прибутку)?

Які принципи визначає Ваш підхід до бізнесу?"

 усі відповіді вірні

Запитання 3

Відмінні риси слогана:

варіанти відповідей

• Слоган призначений для масової аудиторії.

•Слоган повинен виконувати бажання.

 •Ритм вдалого слогана часто узгоджується зі змістом товару / послуги, включаючи звуконаслідуючого узгодження, а вмілий підбір слів викликає асоціації холоду, тепла, ніжності і т.д. 

•Передбачається, що слоган несе позитивну спрямованість, не містить нічого негативного, неетичного; чи не натякає на недоліки споживача і не спотворює властивостей товару / послуги.

•усі відповіді вірні

Запитання 4

Цілі підприємства це...:

варіанти відповідей

це його бажаний стан, конкретні межі, яких воно має досягти в усіх сферах діяльності в кінці стратегічного періоду і на проміжних етапах.  

це змагальність підприємств (підприємців) з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, коли їх самостійні дії обмежують можливості кожного з них впливати на загальні умови реалізації товарів на ринку і стимулюють виробництво тих товарів, яких потребує споживач. Як бачимо, конкуренція між підприємствами ведеться, насамперед, за споживача, тобто за завоювання, розширення й утримання своєї позиції на ринку.

це самостійний суб’єкт господарювання, який має права юридичної особи і здійснює свою діяльність (виробничу, комерційну, науково-дослідну) з метою одержання прибутку. Таке визначення підприємства є узагальненим. 

 усі відповіді вірні

Запитання 5

Стратегія- це...:

варіанти відповідей

 - спрямований на забезпечення життєздатності й еконодовгостроковий взаємозалежний комплекс видів діяльностімічного потенціалу підприємства стосовно його конкурентів.

 - система розподілу предметів, явищ або понять на класи, групи тощо за спільними ознаками, властивостями.

 - роль, яку надає собі організація в суспільстві або ставить перед собою індивідуальна особистість. 

 - усі відповіді вірні.

Запитання 6

Стратегія підриємства - це..

варіанти відповідей

-господарське товариство, в якому разом з одним або більшою кількістю учасників, що здійснюють від імені товариства підприємницьку.

 - узагальнена програма діяльності (модель дій), спрямована на досягнення підприємством бажаного етапу, мети (статусу на ринку, соціально-економічних показників) завдяки ефективному розподілу, координації та використанню ресурсів.

 - дозволяє цілеспрямовано підійти до їх вивчення, детальніше проаналізувати їхню діяльність у різних аспектах.

- усі відповіді вірні.

Запитання 7

Принципи стратегії підприємства...

варіанти відповідей

•Обґрунтованість

•Прозорість

 •Підконтрольність

•Логічність

 •Легітимність

•Адекватність

 •усі відповіді вірні.

Запитання 8

Cтратегія має відповідати вимогам:

варіанти відповідей

•точність і чіткість;

•кількісне вираження;

•досяжність;

•відповідність стратегічному баченню та

інтересам виконавців;

•часовий горизонт. 

• усі відповіді вірні


Запитання 9

Підходи до формулювання стратегій підпри­ємства...

варіанти відповідей

а)класичний підхід

б)еволюційний підхід

в)процесний підхід

г)системний підхід

д) усі відповіді вірні

Запитання 10

Декомпонування має відбуватися з урахуванням таких методологічних вимог:

варіанти відповідей

- правильний і обґрунтований вибір критерію декомпо­нування, який має бути підпорядкований усвідомленій меті;


- врахування і використання головних особливостей загальної стратегії підприємства (ключові фактори успіху, здатність до синергії тощо);


-ставлення до декомпонування стратегії як до інстру­мента оперативного реагування, передбачуваної дії на зміни у конкретному середовищі;


- орієнтація на отримання внаслідок декомпонування нових якостей, характеристик підприємства.


- усі відповіді вірні

Запитання 11

Конкурентні переваги - це...

варіанти відповідей

концентрована форма вияву переваг в економічній, організаційній, технічній сферах діяльності підприєм­ства, галузі, національної економіки, які можна виміряти еконо­мічними показниками.

здатність досягати найкращих ре­зультатів у будь-якій справі, властивість об'єкта краще за інших представлених на ринку об'єктів задовольняти конкретні потреби.

здатність това­ру більш повно відповідати запитам покупців порівняно з представленими на ринку аналогічними товарами.


усі відповіді вірні

Запитання 12

Конкурентоспроможність - це...

варіанти відповідей

здатність досягати найкращих ре­зультатів у будь-якій справі, властивість об'єкта краще за інших представлених на ринку об'єктів задовольняти конкретні потреби.

концентрована форма вияву переваг в економічній, організаційній, технічній сферах діяльності підприєм­ства, галузі, національної економіки, які можна виміряти еконо­мічними показниками.

наявність у галузі технічних, економічних та організаційних умов для ство­рення, виробництва і збуту (з витратами не вищими від ін­тернаціональних) високоякісної продукції, що відповідає вимогам конкретних груп споживачів.


усі відповіді вірні

Запитання 13

Середовище підприємства поділяють на такі групи елементів-факторів: 

варіанти відповідей

• зовнішнє середовище:

макросередовище;

мікросередовище; 

• внутрішнє середовище.

• усі відповіді вірні

Запитання 14

Макросередовище це...

варіанти відповідей

складається з елементів-факторів непрямої дії, тобто вони переважно прямо не пов'язані з конкретним підприємством, зате створюють певне сприятливе або несприятливе середовище для його господарсько-бізнесової діяльності.


це середовище безпосереднього впливу на підприємство, тобто це учасники ринку, які безпосередньо контактують з підприємством.


це елементи та фактори, що визначають внутрішній стан, сильні і слабкі сторони і, значною мірою, ефективність діяльності підприємства.


усі відповіді вірні

Запитання 15

Мікросередовище це...

варіанти відповідей

це елементи та фактори, що визначають внутрішній стан, сильні і слабкі сторони і, значною мірою, ефективність діяльності підприємства.


складається з елементів-факторів непрямої дії, тобто вони переважно прямо не пов'язані з конкретним підприємством, зате створюють певне сприятливе або несприятливе середовище для його господарсько-бізнесової діяльності.

це середовище безпосереднього впливу на підприємство, тобто це учасники ринку, які безпосередньо контактують з підприємством.


усі відповіді вірні

Запитання 16

Внутрішнє середовище це...

варіанти відповідей

це середовище безпосереднього впливу на підприємство, тобто це учасники ринку, які безпосередньо контактують з підприємством.


це елементи та фактори, що визначають внутрішній стан, сильні і слабкі сторони і, значною мірою, ефективність діяльності підприємства.


складається з елементів-факторів непрямої дії, тобто вони переважно прямо не пов'язані з конкретним підприємством, зате створюють певне сприятливе або несприятливе середовище для його господарсько-бізнесової діяльності.


усі відповіді вірні

Запитання 17

Аналіз загальної ситуації і конкуренції в галузі пов'я­заний: 


варіанти відповідей

· із з'ясуванням основних економічних показників, за якими можна охарактеризувати галузь, конкурентних сил, що діють в галузі, і міри їх впливу, причини змін у структурі конкурентних сил галузі і впливу цих чинни­ків у майбутньому; 


· оцінюванням конкуруючих компаній з найбільш сильними/слабкими конкурентними позиція­ми; 


· обґрунтуванням ступеня привабливості галузі щодо перспектив отримання прибутку вище середнього.


усі відповіді вірні

Запитання 18

Основними характеристиками галузі є:


варіанти відповідей

·розміри ринку;

·масштаби конкуренції (в місцево­му, регіональному, національному, світовому масштабах);

·темпи розширення ринку і стадія його життєвого циклу; 



·кількість покупців і їх фінансові можливості;

·напрями і темпи технологічних змін у виробництві і створенні нових продуктів;

·легкість входження в галузь і виходу з неї (бар'єри ринку); 


·інвестиційний клімат (чи здійснюються в галузі капіталовкладення);

·рівень прибутковості.


усі відповіді вірні

Запитання 19

Бар'єрами можуть бути: 


варіанти відповідей

·великий обсяг інвести­ційного капіталу.


· ефект масштабу (зниження витрат ви­робництва на тривалому відрізку часу внаслідок збільшен­ня обсягів товарів і послуг),



·високі витрати виробництва тощо. 


усі відповіді вірні

Запитання 20

Складання карти стратегічних груп і прийняття рішен­ня про належність підприємства до конкурентної групи може відбуватися в такій послідовності:


варіанти відповідей

—з'ясування всіх характеристик підприємств галузі;


—фіксування підприємств на двозмінній карті з вико­ристанням пар різних характеристик;


—об'єднання підприємств, що опинилися приблизно в одному стратегічному просторі, в одну стратегічну групу;



—зображення кругами кожної стратегічної групи, діа­метри яких повинні бути пропорційними частці цієї групи в загальному обсягу продажів у галузі.


— усі відповіді вірні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест