Місія- це:
- галузь права, що регулює пересування людини і зміну нею місця проживання або перебування.
- найбільш загальні орієнтири функціонування підприємства, як правило, зовнішнього спрямування, що відображають зміст його існування, його філософію, бачення свого місця в даному бізнесі, в регіоні, в суспільстві.
- бумовлена природою людини і суспільства система регулювання суспільних відносин, що виражає свободу особистості, та якій притаманні нормативність.
- усі відповіді вірні.
Девіз це.... :
- чітка, ясна і стисло сформулювана рекламна ідея, яка сприймається і запам'ятовується
- цей символ має значення швидше для корпоративної культури і підтримки духу всередині колективу, ніж для рекламного просування (як приклад – гімн держави)
- Це філософія компанії. Формулюється відповідями на питання:
"Навіщо Ви працюєте (крім прибутку)?
Які принципи визначає Ваш підхід до бізнесу?"
- усі відповіді вірні
Відмінні риси слогана:
• Слоган призначений для масової аудиторії.
•Слоган повинен виконувати бажання.
•Ритм вдалого слогана часто узгоджується зі змістом товару / послуги, включаючи звуконаслідуючого узгодження, а вмілий підбір слів викликає асоціації холоду, тепла, ніжності і т.д.
•Передбачається, що слоган несе позитивну спрямованість, не містить нічого негативного, неетичного; чи не натякає на недоліки споживача і не спотворює властивостей товару / послуги.
•усі відповіді вірні
Цілі підприємства це...:
- це його бажаний стан, конкретні межі, яких воно має досягти в усіх сферах діяльності в кінці стратегічного періоду і на проміжних етапах.
- це змагальність підприємств (підприємців) з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, коли їх самостійні дії обмежують можливості кожного з них впливати на загальні умови реалізації товарів на ринку і стимулюють виробництво тих товарів, яких потребує споживач. Як бачимо, конкуренція між підприємствами ведеться, насамперед, за споживача, тобто за завоювання, розширення й утримання своєї позиції на ринку.
- це самостійний суб’єкт господарювання, який має права юридичної особи і здійснює свою діяльність (виробничу, комерційну, науково-дослідну) з метою одержання прибутку. Таке визначення підприємства є узагальненим.
- усі відповіді вірні
Стратегія- це...:
- спрямований на забезпечення життєздатності й еконодовгостроковий взаємозалежний комплекс видів діяльностімічного потенціалу підприємства стосовно його конкурентів.
- система розподілу предметів, явищ або понять на класи, групи тощо за спільними ознаками, властивостями.
- роль, яку надає собі організація в суспільстві або ставить перед собою індивідуальна особистість.
- усі відповіді вірні.
Стратегія підриємства - це..
-господарське товариство, в якому разом з одним або більшою кількістю учасників, що здійснюють від імені товариства підприємницьку.
- узагальнена програма діяльності (модель дій), спрямована на досягнення підприємством бажаного етапу, мети (статусу на ринку, соціально-економічних показників) завдяки ефективному розподілу, координації та використанню ресурсів.
- дозволяє цілеспрямовано підійти до їх вивчення, детальніше проаналізувати їхню діяльність у різних аспектах.
- усі відповіді вірні.
Принципи стратегії підприємства...
•Обґрунтованість
•Прозорість
•Підконтрольність
•Логічність
•Легітимність
•Адекватність
•усі відповіді вірні.
Cтратегія має відповідати вимогам:
•точність і чіткість;
•кількісне вираження;
•досяжність;
•відповідність стратегічному баченню та
інтересам виконавців;
•часовий горизонт.
• усі відповіді вірні
Підходи до формулювання стратегій підприємства...
а)класичний підхід
б)еволюційний підхід
в)процесний підхід
г)системний підхід
д) усі відповіді вірні
Декомпонування має відбуватися з урахуванням таких методологічних вимог:
- правильний і обґрунтований вибір критерію декомпонування, який має бути підпорядкований усвідомленій меті;
- врахування і використання головних особливостей загальної стратегії підприємства (ключові фактори успіху, здатність до синергії тощо);
-ставлення до декомпонування стратегії як до інструмента оперативного реагування, передбачуваної дії на зміни у конкретному середовищі;
- орієнтація на отримання внаслідок декомпонування нових якостей, характеристик підприємства.
- усі відповіді вірні
Конкурентні переваги - це...
концентрована форма вияву переваг в економічній, організаційній, технічній сферах діяльності підприємства, галузі, національної економіки, які можна виміряти економічними показниками.
здатність досягати найкращих результатів у будь-якій справі, властивість об'єкта краще за інших представлених на ринку об'єктів задовольняти конкретні потреби.
здатність товару більш повно відповідати запитам покупців порівняно з представленими на ринку аналогічними товарами.
усі відповіді вірні
Конкурентоспроможність - це...
здатність досягати найкращих результатів у будь-якій справі, властивість об'єкта краще за інших представлених на ринку об'єктів задовольняти конкретні потреби.
концентрована форма вияву переваг в економічній, організаційній, технічній сферах діяльності підприємства, галузі, національної економіки, які можна виміряти економічними показниками.
наявність у галузі технічних, економічних та організаційних умов для створення, виробництва і збуту (з витратами не вищими від інтернаціональних) високоякісної продукції, що відповідає вимогам конкретних груп споживачів.
усі відповіді вірні
Середовище підприємства поділяють на такі групи елементів-факторів:
• зовнішнє середовище:
макросередовище;
мікросередовище;
• внутрішнє середовище.
• усі відповіді вірні
Макросередовище це...
складається з елементів-факторів непрямої дії, тобто вони переважно прямо не пов'язані з конкретним підприємством, зате створюють певне сприятливе або несприятливе середовище для його господарсько-бізнесової діяльності.
це середовище безпосереднього впливу на підприємство, тобто це учасники ринку, які безпосередньо контактують з підприємством.
це елементи та фактори, що визначають внутрішній стан, сильні і слабкі сторони і, значною мірою, ефективність діяльності підприємства.
усі відповіді вірні
Мікросередовище це...
це елементи та фактори, що визначають внутрішній стан, сильні і слабкі сторони і, значною мірою, ефективність діяльності підприємства.
складається з елементів-факторів непрямої дії, тобто вони переважно прямо не пов'язані з конкретним підприємством, зате створюють певне сприятливе або несприятливе середовище для його господарсько-бізнесової діяльності.
це середовище безпосереднього впливу на підприємство, тобто це учасники ринку, які безпосередньо контактують з підприємством.
усі відповіді вірні
Внутрішнє середовище це...
це середовище безпосереднього впливу на підприємство, тобто це учасники ринку, які безпосередньо контактують з підприємством.
це елементи та фактори, що визначають внутрішній стан, сильні і слабкі сторони і, значною мірою, ефективність діяльності підприємства.
складається з елементів-факторів непрямої дії, тобто вони переважно прямо не пов'язані з конкретним підприємством, зате створюють певне сприятливе або несприятливе середовище для його господарсько-бізнесової діяльності.
усі відповіді вірні
Аналіз загальної ситуації і конкуренції в галузі пов'язаний:
· із з'ясуванням основних економічних показників, за якими можна охарактеризувати галузь, конкурентних сил, що діють в галузі, і міри їх впливу, причини змін у структурі конкурентних сил галузі і впливу цих чинників у майбутньому;
· оцінюванням конкуруючих компаній з найбільш сильними/слабкими конкурентними позиціями;
· обґрунтуванням ступеня привабливості галузі щодо перспектив отримання прибутку вище середнього.
усі відповіді вірні
Основними характеристиками галузі є:
·розміри ринку;
·масштаби конкуренції (в місцевому, регіональному, національному, світовому масштабах);
·темпи розширення ринку і стадія його життєвого циклу;
·кількість покупців і їх фінансові можливості;
·напрями і темпи технологічних змін у виробництві і створенні нових продуктів;
·легкість входження в галузь і виходу з неї (бар'єри ринку);
·інвестиційний клімат (чи здійснюються в галузі капіталовкладення);
·рівень прибутковості.
усі відповіді вірні
Бар'єрами можуть бути:
·великий обсяг інвестиційного капіталу.
· ефект масштабу (зниження витрат виробництва на тривалому відрізку часу внаслідок збільшення обсягів товарів і послуг),
·високі витрати виробництва тощо.
усі відповіді вірні
Складання карти стратегічних груп і прийняття рішення про належність підприємства до конкурентної групи може відбуватися в такій послідовності:
—з'ясування всіх характеристик підприємств галузі;
—фіксування підприємств на двозмінній карті з використанням пар різних характеристик;
—об'єднання підприємств, що опинилися приблизно в одному стратегічному просторі, в одну стратегічну групу;
—зображення кругами кожної стратегічної групи, діаметри яких повинні бути пропорційними частці цієї групи в загальному обсягу продажів у галузі.
— усі відповіді вірні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома