Підсумкова контрольна робота

Додано: 3 червня 2021
Предмет: Геометрія, 10 клас
Тест виконано: 82 рази
11 запитань
Запитання 1

Дано двогранний кут, міра якого 30°. AO MN, BO MN, АВ β, АО = 12 см. Знайти В0.

варіанти відповідей

24 см

12 см

6√3 см

6 см

Запитання 2

До площини α проведено похилу КМ і перпендикуляр КС. Знайти довжину проекції СМ, якщо КМ = 10 см, КС = 8 см

варіанти відповідей

2 см

6 см

8 см

  5 см

Запитання 3

Знайти довжину відрізка КМ, якщо К(-3;9;-2), М(-9;7;1).

варіанти відповідей

5

7

√149

√157

Запитання 4

У відрізку АВ точка точка М-його середина. А( -4;3;11), В(2;1;3). Знайдіть координати точки М.


варіанти відповідей

(-1;-2;-7)

(1;-2;-7)

(-1;2;-7)

(-1;2;7)

(-3;1;8)

Запитання 5

Дано вектори a(−2; 8; −4) і b(1; −4; k). При якому значенні k вектори a і b колінеарні?

варіанти відповідей

−2

2

1

−1

Запитання 6

Знайти скалярний добуток векторів а і в, якщо ∣а∣ = 2, ∣в∣ = 1, ∠(а,в) = 1350

варіанти відповідей

-√2

√2

-√3

√3

Запитання 7

Із точки А до площини α проведено похилу АВ і перпендикуляр АО. Знайдіть ОВ, якщо АВ=13 см, АО=12 см.


варіанти відповідей

5 см

8 см

10 см

13 см

Запитання 8

Площина α перетинає сторону АВ  ⊿АВС у точці М, а сторону АС − у точці Р і паралельна стороні ВСЗнайдіть довжину сторони ВС, якщо АМ = 6 см, ВМ = 9 см, МР = 4 см.

 

варіанти відповідей

2 см

8 см

10 см

15 см

Запитання 9

Одна із них дорівнює 16 см і утворює з площиною кут 30°. Знайдіть довжину іншої похилої, якщо її проекція на площину дорівнює 6 см.

варіанти відповідей

10√3 см  

12√3 см

12 см

10 см

Запитання 10

З точки до площини трикутника, сторони якого дорівнюють 13см, 14см і 15см, проведено перпендикуляр довжиною 16см. Основою цього перпендикуляра є вершина кута, що лежить проти сторони завдовжки 14см. Обчислити відстань від даної точки до цієї сторони

варіанти відповідей

12

20

6

26

Запитання 11

При яких значеннях х вектор а (2; х; -5) і вектор в (х; -3; 2) перпендикулярні?

варіанти відповідей

2

-2

10

-10

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест