1. Складним є речення
2. Складносурядним є речення
3. Кому треба поставити в складносурядному реченні
4. Складносурядне утвориться речення , якщо вибрати серед варіантів продовження речення Вітру на морі не було......
5. Протиставний смисловий зв'язок мають частини складносурядного речення
6. Виділене слово є сполучником
7. Складне речення з підрядним означальним утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Стали спускатися в темний яр.....вибрати
8. Складнопідрядне обставинне мети речення утвориться, якщо частину повертаюся додому поставити на місці пропусків
9. Складнопідрядне з підрядною допустовою є речення
10. Складнопідрядним із підрядною причини є речення
11. Складнопідрядне з підрядною з'ясувальною є речення
12. Відокремленим означенням НЕ МОЖНА замінити підрядну частину в реченні
13.Відокремленою обставиною можна замінити підрядну частину в реченні
14. Двокрапку треба поставити в складному безсполучниковому реченні(розділові знаки пропущено)
15. Кому треба поставити між частинами безсполучникового складного речення(розділові знаки пропущено)
16. Тире треба поставити між частинами безсполучникового складного речення (розділові знаки пропущено)
17.Складне з різними видами зв'язку є речення
18. У якому варіанті пряма мова оформлена правильно?
19. У якому варіанті є непряма мова? (розділові знаки пропущено)
20. Якого розділового знака не вистачає в діалозі? Після екскурсії гід запитав дітей: - Чи зацікавила вас розповідь? Що найбільше вразило? - Криниця! Криниця,що стала підземним ходом! галасували дітлахи
21. У реченні " Давно відійшло в минуле чумацтво(1) й полишило нам після себе народні пісні(2) легенди (3) та перекази про ті далекі (4) й нелегкі часи" кому треба ставити на місці
22. З'ясуйте тип підрядності поданого речення Коли Катерина отримує завдання, то насамперед уважно його читає, щоб виконати без помилок.
23. З'ясуйте тип підрядності поданого речення Іван знав, як доглядатихудобу, де відбити межу, до кого звернутися по допомогу, де треба піти в ліс, кому молитися.
24. Яке речення потребує редагування?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома