Яка галузь промисловості була домінуючою на західноукраїнських землях на початку XX ст.?
Хто був митрополитом Української греко-католицької церкви на початку XX ст.?
Для характеристики якого явища, поширеного на західноукраїнських землях, кінця XIX — початку XX ст. можна використати зображене рекламне оголошення?
Національний склад населення підросійської України на початку 19 ст. становив
Перша цукроварня була заснована в 1843 р. промисловою фірмою
Яке українське портове місто отримало в 1819 р. привілей порто-франко?
Наддніпрянська Україна відносилася до:
Вкажіть історичного діяча який НЕ належав до Кирило-Мефодіївського братства:
Який термін характеризує благодійницьку діяльність представників родів Терещенків, Харитоненків, Симиренків в другій половині ХІХ т.?
У якому стилі написані ці картини?
Які території відносилися до Наддніпрянщини
Яка подія пов’язана за історичним діячем зображеним на фото?
У чому полягали особливості розвитку культури другої половини XIX ст. в Україні:
Південне товариство очолював:
Оберіть представників «Руської трійці»:
Емський указ був ухвалений у:
Початком національного відродження вважають вихід друком:
Хто автор брошури «Самостійна Україна»?
Головою Головної Руської Ради був:
Установіть відповідність між прізвищами українських культурних діячів другої половини XIX ст. та їх характеристиками:
1) Історик, археолог, етнограф, дослідник історії українського козацтва, автор тритомної праці «Історія запорозьких козаків»;
2) Письменник, громадський діяч, автор повістей «Fata morgana», «Тіні забутих предків», член організації «Братство тарасівців»;
3) Композитор, співак, соліст Флоренційської та Петербурзької опер, автор першої української опери «Запорожець за Дунаєм»;
4) Актор, режисер, один із засновників українського професійного театру, виконавець ролей у п’єсах І. Карпенка-Карого, М. Старицького.
А) С. Гулак-Артемовський;
Б) М. Коцюбинський;
В) Панас Мирний;
Г) М. Садовський;
Д) Д. Яворницький.
У чому полягали особливості розвитку освіти протягом другої половини XIX ст. в українських губерніях Російської імперії?
Яка подія стала початком російської революції у 1905 р.?
В якому році було проведено селянську реформу:
Основною формою торговельних перевезень в Україні в першій половині ХІХ ст.. було:
У якому році було відкрито Харківський університет?
Валуєвський циркуляр передбачав:
4. Як називається організація, про яку йдеться в спогадах Є. Чикаленка?
«Після довгих нарад, обмірковувань вирішили ми 1908 року відновити давню безпартійну загальну організацію, що існувала від 1897 до 1904 року, але тепер уже під назвою ____ без усякої програми, лиш на платформі федеративного устрою Росїі та автономії України, у яке увійшли ті самі громади, що входили в Демократично-радикальну партію, і яке дожило до революції 1917 року».
А «Просвіта»
Б Товариство Українських Поступовців (ТУП)
В Наукове товариство ім. Т. Шевченка (НТШ)
Г Український соціал-демократичний союз - «Спілка»
5.Що з переліченого стосується українського національного руху на західноукраїнських землях у другій половині 19 ст.?
1 створення першої української політичної партії
2 проголошення ідеї політичної незалежності України
3 видання першої книжки сучасною українською літературною мовою
4 створення першої самостійницької організації - Братства тарасівців
5 масове «ходіння в народ» та Чигиринська змова
6 заснування першого українського професійного театру
7 діяльність Кирило-Мефодіївського братства
6. Хто був видавцем зображеної на ілюстрації єдиної щоденної україномовної громадсько-політичної газети в підросійській Україні (1906-1914)?
А Б. Грінченко
Б Є. Чикаленко
В В. Винниченко
Г С. Петлюра
8 . Які напрями діяльності переважали в громадівському русі в 1860-х роках 19 ст.?
1 пропаганда соціалістичних ідей та повстання проти самодержавства
2 видання підручників та популярних книжок українською мовою
3 створення мережі таємних антиурядових революційних гуртків
4 організація недільних шкіл для дорослого населення
5 підготовка до терористичних актів проти царських посадовців
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома