Підсумкова контрольна робота з геометрії

Додано: 13 червня 2022
Предмет: Геометрія, 11 клас
Тест виконано: 407 разів
11 запитань
Запитання 1

Якщо ребро куба дорівнює 3 см, то його площа поверхні дорівнює:



варіанти відповідей

9 см2

36 см2

54см2

27м2

Запитання 2

Сторону основи і висоту правильної чотирикутної піраміди збільшили у 2 рази. При цьому площа бічної поверхні піраміди збільшиться у:

варіанти відповідей

√2 раи

2 рази

4 рази

10 разів

Запитання 3

1.    Якщо радіус кулі дорівнює15 см, а точка А знаходиться від центра кулі на відстані 20 см, то точка А лежить:


варіанти відповідей

В середині кулі

на поверхні кулі

поза кулею

Визначити неможливо

Запитання 4

1.    Якщо площа поверхні сфери дорівнює 16π см2, то радіус сфери до­рівнює:

варіанти відповідей

4 см

4π см

2 см

2π см

Запитання 5

1.    Якщо виміри прямокутного паралелепіпеда дорівнюють 8 см, 9 см і 12 см, то його діагональ дорівнює:

варіанти відповідей

12 см

17 см

20 см

29 см

Запитання 6

1.    Якщо висота конуса дорівнює 3 см, а діаметр основи — 8 см, то площа бічної поверхні конуса дорівнює:




варіанти відповідей

24π см

20π см2

15π см2

12π см2

Запитання 7

Якщо поверхня куба дорівнює 24 см2, то його ребро дорівнює:

варіанти відповідей

2 см

3 см

4 см

6 см

Запитання 8

Сторону основи і висоту правильної трикутної піраміди зменшили у 2 рази. При цьому площа повної поверхні піраміди зменшиться в:


варіанти відповідей

√2 рази

2 рази

4 рази

6 разів

Запитання 9

Якщо радіус кулі дорівнює15 см, а точка А знаходиться від центра кулі на відстані10 см, то точка А лежить:

варіанти відповідей

поза кулею

на поверхні кулі

В середині кулі

Визначити неможливо

Запитання 10

Якщо радіус сфери дорівнює 5 см, то площа сфери дорівнює:

варіанти відповідей

25π см2

50π см2

75π см2

100π см2

Запитання 11

Якщо діагональ осьового перерізу циліндра дорівнює10 см, а діа­метр основи — 8 см, то площа бічної поверхні циліндра дорівнює:


варіанти відповідей

24π см2

48π см2

60π см2

80π см2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест