Орфографічну помилку допущено в слові речення
(1)Катерина Поліщук (позивний «Пташка») з перших днів повномасштабного вторгнення приїхала в Маріуполь, де надавала допомогу пораненим. (2) Дівчина працювала медиком добровольцем в організації «Госпітальєри». (3) Коли росіяни захопили Маріуполь та «Азовсталь», вона потрапила в полон.(4) Перебуваючи в Оленівці дала інтерв’ю російським пропагандистам українською мовою, в якому повідомила, що не шкодує про те, що пішла захищати Маріуполь. (5) 22 вересня дівчина повернулася в Україну в рамках масштабного обміну.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
(1)Катерина Поліщук (позивний «Пташка») з перших днів повномасштабного вторгнення приїхала в Маріуполь, де надавала допомогу пораненим. (2) Дівчина працювала медиком добровольцем в організації «Госпітальєри». (3) Коли росіяни захопили Маріуполь та «Азовсталь», вона потрапила в полон.(4) Перебуваючи в Оленівці дала інтерв’ю російським пропагандистам українською мовою, в якому повідомила, що не шкодує про те, що пішла захищати Маріуполь. (5) 22 вересня дівчина повернулася в Україну в рамках масштабного обміну.
Складнопідрядним обставинним часу є речення:
(1)Катерина Поліщук (позивний «Пташка») з перших днів повномасштабного вторгнення приїхала в Маріуполь, де надавала допомогу пораненим. (2) Дівчина працювала медиком добровольцем в організації «Госпітальєри». (3) Коли росіяни захопили Маріуполь та «Азовсталь», вона потрапила в полон.(4) Перебуваючи в Оленівці дала інтерв’ю російським пропагандистам українською мовою, в якому повідомила, що не шкодує про те, що пішла захищати Маріуполь. (5) 22 вересня дівчина повернулася в Україну в рамках масштабного обміну.
У знахідному відмінку вжито слово :
(1)Катерина Поліщук (позивний «Пташка») з перших днів повномасштабного вторгнення приїхала в Маріуполь, де надавала допомогу пораненим. (2) Дівчина працювала медиком добровольцем в організації «Госпітальєри». (3) Коли росіяни захопили Маріуполь та «Азовсталь», вона потрапила в полон.(4) Перебуваючи в Оленівці дала інтерв’ю російським пропагандистам українською мовою, в якому повідомила, що не шкодує про те, що пішла захищати Маріуполь. (5) 22 вересня дівчина повернулася в Україну в рамках масштабного обміну.
Допущено помилку при чергуванні у/в у рядку:
(1)Катерина Поліщук (позивний «Пташка») з перших днів повномасштабного вторгнення приїхала в Маріуполь, де надавала допомогу пораненим. (2) Дівчина працювала медиком добровольцем в організації «Госпітальєри». (3) Коли росіяни захопили Маріуполь та «Азовсталь», вона потрапила в полон.(4) Перебуваючи в Оленівці дала інтерв’ю російським пропагандистам українською мовою, в якому повідомила, що не шкодує про те, що пішла захищати Маріуполь. (5) 22 вересня дівчина повернулася в Україну в рамках масштабного обміну.
Однаковий звук позначають букви, підкреслені в словах:
На третій склад падає наголос у слові:
На запитання «Котра година?» правильною є відповідь:
Редагування потребує словосполучення:
Спрощення приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка:
НЕМАЄ орфографічної помилки в рядку:
Помилку в написанні власних назв допущено в рядку:
Апостроф треба писати в усіх словах рядка:
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка:
Частку не треба писати разом у варіанті:
Правильно поєднано іменник із числівником у рядку:
Поширеним є речення:
Прочитайте речення.
… народним повстанням у ... стала Коліївщина, якій Великий Кобзар присвятив один з … своїх творів – поему «Гайдамаки».
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків :
Дієслово теперішнього часу вжито в значенні майбутнього в реченні:
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак)
До свого визнання вона, (1) напевно, пройшла тернистий шлях, (2) сповнений наполегливої праці,(3) і, (4) маючи неповну середню освіту, зуміла стати однією з найосвіченіших жінок свого часу,(5) однією з найважливіших постатей раннього модернізму в українській літературі.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків у рядку:
Граматичну помилку допущено в реченні:
Відокремлена прикладка є в кожному реченні, ОКРІМ (розділові знаки пропущено)
Редагування потребує речення:
Помилку у звертанні допущено в рядку:
Відокремленою обставиною можна замінити підрядну частину в реченні:
Односкладним безособовим є речення:
А Не хочеться спускатись униз.
Б Опустіться, тихі зорі, синові під вії.
В Більше думай і тоді вирішуй.
Г Три дні дали на роздуми мені.
Односкладним означено-особовим є речення:
А Не хочеться спускатись униз.
Б Опустіться, тихі зорі, синові під вії.
В Більше думай і тоді вирішуй.
Г Три дні дали на роздуми мені.
Відокремлений додаток є в реченні:
Позначте складносурядне речення, між частинами якого не ставиться кома:
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень:
Було спекотно, незважаючи на рань.
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень:
Інтрига є силою слабких людей.
Складним із різними видами зв’язку є речення ( розділові знаки пропущено)
Прочитайте речення.
(1)Тільки (2)невсипуще море бурхає (3)десь здалеку (4)та зорі тремтять у нічній (5)прохолоді.
Прислівник позначено цифрою:
Пунктуаційну помилку допущено в реченні:
НЕПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні:
А «Прагніть не до успіху, а до цінностей, які він дає», – вважав Альберт Айнштайн.
Б «Духовне життя нації,─ вважає Г. Лозко,─ цілком залежить від здоров’я кожної особистості».
В Народна мудрість говорить: «Не потрібен і клад, коли в сім’ї лад».
Г « Єдиний спосіб робити свою роботу добре — це любити її,- пише Стів Джобс і продовжує. - Якщо ти ще не знайшов свою улюблену справу, продовжуй шукати».
Фразеологізми-синоніми є у рядку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома