5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр

Додано: 12 травня
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 196 разів
12 запитань
Запитання 1

Відокремлені члени речення за будовою бувають:

варіанти відповідей

прості й складні;

повні й неповні;

поширені й непоширені. 

Запитання 2

Укажіть речення з відокремленим означенням (розділові знаки пропущено):

варіанти відповідей

Довкола розкошують некошені і нетолочені бур’яни. 

Ще здалеку заманячили на дорозі сани зазеленіла присипана снігом ялинка. 

До княжої світлиці ввели Богуна міцно зв’язаного сирівцями. 

Мене до тебе принесе з паперу зроблений літак.

Запитання 3

Укажіть речення, у якому відокремлене означення стоїть після означуваного

слова (розділові знаки пропущено):    

варіанти відповідей

Вимочені й підпалені сонцем стерні зчорніли.

Я впізнав у ньому лелеку званого ще гайстром чи бузьком. 

У її руці погойдується кимсь напакована торбинка. 

Затягнута скалками вода була схожа на застигле блакитне шумовиння.

Запитання 4

Укажіть речення, у якому поширене означення не виділяється комами (розділові знаки

     пропущено):

варіанти відповідей

Поверхня заводей  оточених з берегів напівусохлим комишем і очеретом пастельна гола. 

Мур побілений вапном огороджує просторе подвір’я. 

 В сутінках Шептало розгледів  віз вантажений картоплею. 

Потоцький якось довідався про розставлену йому козацьку пастку.

Запитання 5

Укажіть речення, у якому правильно розставлені розділові знаки:

варіанти відповідей

Явори й долини залила імла і, несміливі й кволі, встали зорі. 

Мокрі, стомлені, але радісно усміхнені ми входимо в ліс.

Двічі тяжко поранений раз майже вбитий, він аж тоді в степу повірив, що вцілів.

 Нависло низько хмар глухе склепіння,  і, шурхаючи крилами об них, летять чайки. 

Запитання 6

Укажіть речення, ускладнене відокремленою прикладкою із сполучником як:

варіанти відповідей

Як справжній митець, Галина Кальченко вміла захоплюватись, природною була

   її глибока схвильованість перед виявами людської мужності… . 

Життя – як ріка.

Школа – як неспокійний гомінкий вулик: гуде, шумить, сповнений дитячим галасом

Як представник радикальної партії І.Франко багато роз’їжджав по Галичині. 

Запитання 7

Укажіть речення, у якому обставина не відокремлюється комами (розділові

   знаки пропущено):

варіанти відповідей

А пісня наростаючи пливла над берегом. 

Сад нахиливши срібні віти пісні пташині пригадав.

Піратський танк мчав палаючи

Край річки ставши на плотину рибалка вудочку закинув.

Запитання 8

Відокремлений член речення  - означення                       

варіанти відповідей

Берізку, ніжну і струнку, цілує вітер кучерявий.

Восени, у період дощів, у лісі дуже незатишно

Подув пустотливий вітрець, той віщун світання.  

А я не знаю нічого ніжнішого, крім берези.

Запитання 9

Укажіть речення, у яких поширені означення виділяються комами:

варіанти відповідей

Наляканий громовицею кінь тихенько заіржав.

На місто насувалася хмара важка чорна схожа на велетня.

Обличчя було подібне до розцвілої в усій повноті півонії.

Життя – як ріка.

Запитання 10

Відокремлений член речення - прикладка 

варіанти відповідей

Учися чистоти і простоти і, стоптуючи килим золотий,  забудь про вежі темної гордині.

Подув пустотливий вітрець, той віщун світання.  

Дівчата працювали не покладаючи рук.

Восени, у період дощів, у лісі дуже незатишно

Запитання 11

  Відокремлений член речення - обставина:

варіанти відповідей

Берізку, ніжну і струнку, цілує вітер кучерявий.

Дівчата працювали не покладаючи рук.

Подув пустотливий вітрець, той віщун світання.  

Учися чистоти і простоти і, стоптуючи килим золотий,  забудь про вежі темної гордині.

Запитання 12

Відокремлений член речення  - додаток:

варіанти відповідей

А я не знаю нічого ніжнішого, крім берези.

Дівчата працювали не покладаючи рук.

Восени, у період дощів, у лісі дуже незатишно

Учися чистоти і простоти і, стоптуючи килим золотий,  забудь про вежі темної гордині

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест