З префіксом при - написані усі слова в рядку
Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Вкажіть рядок, в якому ПРАВИЛЬНО поставлений розділовий знак між узальнювальним словом однорідними членами речення
Вкажіть рядок, у якому є вставне слово
Вкажіть рядок, в якому правильно поставлено розділові знаки при звертанні
У якому реченні обставину ПОТРІБНО виділяти комами? (розділові знаки пропущені)
Просте речення ускладнено відокремленим додатком
Речення з відокремленою прикладкою є в кожному реченні, ОКРІМ
Вкажіть рядок, у якому частка ні з різними частинами мови пишеться окремо
Правил уживання великої літери дотримано в усіх рядках, ОКРІМ
ПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
Апостроф треба писати у всіх словах рядка
Разом треба писати всі слова в рядку
Буквосполуку -ЦЬК- на місці пропуску треба писати в обох словах рядка
Префікс с- слід писати в усіх словах рядка
Апостроф ставиться в усіх словах рядка
Спрощення приголосних треба позначити на письмі в усіх словах рядка
Усі складні прикметники потрібно писати через дефіс у рядку
Позначте складносурядне речення, між частинами якого потрібно поставити ТИРЕ (розділові знаки пропущено):
Двокрапку треба поставити в складному безсполучниковому реченні (розділові знаки пропущено)
А Здобули волю відшукали долю.
Б Посієш впору збереш зерна гору.
В Гаї шумлять я слухаю хмарки біжать милуюся.
Г Повіяв вітер по долині пішла дібровою луна.
Д Знаю одне мені вистачить сил подолать перешкоди.
Позначте складносурядне речення, між частинами якого не треба ставити коми (розділові знаки пропущено):
Укажіть рядки, де допущено помилки в написанні частки НЕ зі словами (дві відповіді):
Позначте рядки, у яких всі складні прикметники пишуться разом (дві відповіді):
Прочитайте (цифра позначає попередній розділовий знак).
Вийшла я звідти(1) а навпроти через дорогу росла якась велика деревина(2) мабуть(3) в’яз(4) то одна вона знає(5) як я під нею(6) гірко плакала.
Коми треба поставити на місці цифр рядка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома