Виберіть ряд з формулами солей.
Виберіть колір універсального індикатора в кислому середовищі і значення pH.
Закінчіть хімічну реакцію:
СuO + HCl →
Оберіть відповідь, де вказано клас або назви сполук, що утворюються, і відповідні формули речовин.
Виберіть ряд сполук, які можуть реагувати з основними оксидами.
Закінчіть рівняння хімічної реакції:
2NaOH + CuSO4 →
Оберіть тип реакції і продукти даної взаємодії.
В двох пробірках містяться прозорі розчини натрій гідроксиду (NaOH) і хлоридної кислоти (HCl). Оберіть всі правильні відповіді, в яких вказано спосіб, що допоможе визначити ці речовини.
Позначте назву за сучасною номенклатурою і клас сполуки, формула якої Ba(NO3)2.
Виберіть реакцію нейтралізації.
Виберіть речовину, пропущену в рівнянні хімічної реакції:
H2CO3 → .... + H2O
Виберіть ряд амфотерних гідроксидів.
Доповніть рівняння реакції: ? + ? → Са(ОН)2
Установіть реагенти та послідовність їх використання для здійснення перетворення:
Zn ---> ZnO ---> ZnCl2 ---> Zn(OH)2 ---> ZnSO4
1. BaCl2 ;
2. HCl ;
3. O2 ;
4. H2O ;
5. H2SO4 ;
6. NaOH
Реакція SO3 + Н2O = H2SO4 дає можливість отримати
Вкажіть речовину Х₂ у схемі таких перетворень:
1) Mg + O₂ → X1;
2) Х₁ + HCl → X₂ + Н₂О
Установіть відповідність між формулами солей та їх назвами.
1) BaSO₄ ; ------------------- А) барій нітрат;
2) BaSO₃; -------------------- Б) барій силікат
3) Ba(NO₃)₂;------------------- В) барій сульфат;
4) Ba₃(PO₄)₂. ------------------ Г) барій ортофосфат;
------------------------------------ Д) барій сульфіт.
Під час взаємодії натрій гідроксиду з цинк оксидом утворюються речовини
Довести амфотерні властивості цинк гідроксиду можна взаємодією з речовинами
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома