Підсумковий тест з геометрії за 10 клас

Додано: 18 серпня 2022
Предмет: Геометрія, 10 клас
Тест виконано: 281 раз
8 запитань
Запитання 1

Відомо, що прямі a, b і c не мають спільної точки, однак попарно перетинаються. Укажіть правильне твердження.

варіанти відповідей

Дані прямі лежать у двох різних площинах

Дані прямі лежать у трьох різних площинах

Дані прямі належать у безлічі різних площин

Дані прямі не можуть лежати в жодній існуючій площині

Дані прямі лежать лише в одній площині

Запитання 2

Через один кінець S відрізка SP проведено площину α(див. рисунок). Точка М належить відрізку SP. Через точки М і Р проведені паралельні прямі, які перетинають площину α у точках N і Q. Знайдіть довжин відрізка MN, якщо SN=5см, NQ=2см, PQ=14см.

варіанти відповідей

9см

11см

10см

12см

Запитання 3

Дві паралельні площини перетинаються третьою площиною. Укажіть взаємне розміщення прямих перетину

варіанти відповідей

Збігаються

Перетинаються

Мимобіжні

Паралельні

Запитання 4

Дві сторони АВ і АС трикутника АВС паралельні деякій площині α. Укажіть взаємне розміщення площин (АВС) і α

варіанти відповідей

Перетинаються

Збігаються

Паралельні

Неможливо визначити

Запитання 5

З точки А до площини α проведено дві похилі АВ=15см і АС=13см. Обчисліть проєкцію похилої АС на площину, якщо проєкція похилої АВ дорівнює 9см

варіанти відповідей

12см

9см

5см

6см

Запитання 6

Точка М віддалена від кожної із вершин правильного трикутника зі стороною 3см на 2 см. Визначте відстань від точки М до площини (АВС)

варіанти відповідей

1см

2см

√2см

√3см

Запитання 7

Точка А знаходиться на відстані 12см і 16см від двох взаємно перпендикулярних площин(див. рисунок). Знайдіть відстань від цієї точки до точки перетину цих площин.

варіанти відповідей

12см

16см

14см

20см

Запитання 8

Площини ω і δ паралельні(див. рисунок). Точки P i Q належать площині ω, а точки S i R - площині δ і PS || QR. Порівняйте довжини відрізків PS і QR

варіанти відповідей

PS < QR

PS > QR

PS = QR

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест