Тест з геометрії на тему "Піраміда". Перевірка знань з теми
Знайти апофему правильної чотирикутної піраміди з висотою 8 см, сторона основи якої дорівнює 12 см.
У правильній трикутній піраміді апофема дорівнює 16 см, а сторона основи 24 см. Знайдіть суму бічних ребер піраміди.
Знайти площу бічної поверхні правильної трикутної піраміди, висота бічної грані якої дорівнює 6 см, а сторона основи 3 см (у см2)
Основою піраміди є прямокутний трикутник з катетом 5 см і гіпотенузою 13 см. Усі бічні грані піраміди утворюють з площиною основи кути по 600 . Знайдіть площу бічної поверхні піраміди.
Піраміда називається правильною, якщо…
Бічна поверхня правильної піраміди дорівнює добутку:
Знайти площу бічної поверхні правильної трикутної піраміди, висота бічної грані якої дорівнює 6 см, а сторона основи 3 см (у см2)
Висота правильної чотирикутної піраміди дорівнює 3 см, а сторона основи — 12 см. Знайдіть довжину бічного ребра піраміди.
Визначте кількість граней восьмикутної піраміди.
Розгортку якого з наведених многогранників зображено на рисунку?
Правильний многогранник, поверхня якого складається з восьми правильних трикутників
У правильній зрізаній чотирикутній піраміді сторони основи 8см та 6см, двогранний кут при ребрі нижньої основи 600. Знайти висоту піраміди.
В основі піраміди лежить прямокутний трикутник з катетом 8 см. Основа висоти піраміди - центр описаного навколо трикутника основи кола радіуса 5 см. Знайти площу основи піраміди, якщо її висота дорівнює 7 см.
Висота основи правильної трикутної піраміди дорівнює 6 см, а бічне ребро - 5 см. Знайдіть площу перерізу піраміди, що проходить через її висоту та бічне ребро.
В основі піраміди лежить прямокутний трикутник. усі бічні ребра піраміди дорівнюють по 10 см. Знайдіть висоту піраміди, якщо найбільша сторона основи дорівнює 12 см.
Основою піраміди є правильний трикутник. Одне бічне ребро довжиною 6√3 см перпендикулярне до площини основи, а два інших утворюють із площиною основи кути по 600.
Знайдіть площу повної поверхні піраміди.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома