Укажіть похідну функції
F(x) = x4 -3x.
Знайдіть похідну функції
F(x) = x-5
Матеріальна точка рухається по координатній прямій за законом
s(t)=4t3+5t2+4t-7
(переміщення вимірюють у метрах, час у секундах). Знайдіть її прискорення в момент часу t0=2c
На графіку функції у = 12х - х3 знайдіть усі такі точки, у яких дотична паралельна осі абсцис.
Установіть відповідність між функціїю (1-4) і значенням її похідної у точці х0=0 (А-Д)
А) 1
Б) 3
В) 0
Г) 7
Д) 9
Знайдіть похідну функції у=6х3.
Знайдіть похідну функції у=х7-cosx.
Знайдіть похідну функції f(x)=x⋅cosx.
Знайдіть похідну функції y=sin4x.
Знайдіть значення похідної функції
F(x)=x2 - x в точці x0 =1,5.
Тіло рухається прямолінійно за законом х(t) = 5t – 2/3 t3. Знайти швидкість тіла в момент часу t = 1с.
Знайти кут, який утворює з додатним напрямом осі Ох дотична до графіка функції
у точці х0 = -1
Знайти похідну складеної функції у=cos 3x
Знайти похідну у=(8-х3)2
Знайти похідну функції
y=2x4-3x в точці xo=1
Знайти похідну функції
y = sin(2x+5)
Знайти похідну функції:
f(x)=2х11−3cosx+7
Укажіть неправильну відповідь.
Знайти відповідність між функцією та її похідною
1 у = х7
2. у = cosx
3 у = х-8
4 у = sinx
А.) - 8Х-9 Б). 7х6 В) cosx Г) - sinx Д) sinx
Обчисліть f′(−3), якщо f(x)=(x+3) ∕ (x−1)
Знайти найбільше та найменше значення функції на заданому проміжку
у= х4 - 2х2 + 3, х∊⌈1;3⌉
Дано функцію f(x) = x2 - x. Знайдіть f l (x) у точці х0=3
Знайти похідну функції
y =tg 2x
Знайти похідну функції
y = sin(2x+5)
Запишіть рівняння дотичної до графіка функції y= x2-4x+6 в точці х0=1.
Знайти похідну функції:
f(x)=2х11−3cosx+7
Матеріальна точка рухається по координатній прямій за законом
s(t)=4t3+5t2+4t-7
(переміщення вимірюють у метрах, час у секундах). Знайдіть її прискорення в момент часу t0=2c
Одне тіло рухається за законом S1=t3-t2+3t-2 , друге S2=t3/3+t2/2+5t-8. Знайдіть прискорення кожного тіла в момент часу , коли їх швидкості рівні
Точка рухається прямолінійно за законом S(t)=¼t4-2t3+9/2t2+2. У який момент часу прискорення руху дорівнює 0?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома