Поняття про радіус атома

Додано: 13 листопада 2023
Предмет: Хімія, 8 клас
10 запитань
Запитання 1

Найбільший радіус має атом


варіанти відповідей

1) олова

2) кремнію

3) свинцю

4) вуглецю


Запитання 2

Радіус атома - це

варіанти відповідей

це відстань від центра ядра до сферичної поверхні, якої торкаються орбіталі з електронами останнього енергетичного рівня.

це відстань від останього енерганичного рівня до останьой орбіталі ,що заповнюється

це енергія ,яку потрібно витратити атому для відриву електрона

Запитання 3

Установіть послідовність зростання атома радіуса таких елементів: Бром,Йод, Хлор, Флуор

варіанти відповідей

Флуор,Хлор,Бром,Йод

Бром,Йод, Хлор, Флуор

Бром,Хлор, Флуор,Йод

Йод, Хлор, Флуор,Бром

Запитання 4

В якому ряду елементів відбувається зростання радіуса атома:

варіанти відповідей

а) Be, Mg, Ca;

б) Be, B, C;

в) Ве, Li, H

Запитання 5

Максимальна кількість електронів на s орбіталі:

варіанти відповідей

а) 1;

б) 2;

в) 3;

г) багато

Запитання 6

. Знайдіть помилку:

варіанти відповідей

1s22s1 – елемент II періоду, I групи;

1s22s22p3 – елемент II періоду, III групи;

1s22s22p4 – елемент II періоду, VІ групи.

Запитання 7

Вкажіть пари атомів, які мають однакову кількість енергетичних рівнів:

варіанти відповідей

а) 3 і 4;

б) 3 і 11;

в) 29 і 30.

Запитання 8

Що спільного в будові атомів хімічних елементів з порядковими номерами 3 і 8

варіанти відповідей

кількість електронів на зовнішньому енергетичному рівні

кількість енергетичних рівнів

кількість електронів

Запитання 9

Що спільного в будові атомів хімічних елементів з порядковими номерами 7 і15

варіанти відповідей

кількість електронів на зовнішньому енергетичному рівні

кількість електронів

кількість енергетичних рівнів

Запитання 10

Установіть послідовність зменшення радіуса атома таких елементів: Магній, Фосфор, Хлор, Сульфур

варіанти відповідей

Магній, Фосфор, Хлор, Сульфур

Магній, Фосфор, Сульфур , Хлор

Магній, Сульфур,Фосфор, Хлор

Фосфор,Магній, Сульфур , Хлор

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест