20 квітня о 19:00Вебінар: Мобінг (цькування) у педагогічному колективі: ознаки, юридичні аспекти, алгоритм подолання

Повторення. Похідна та її застосування

Додано: 14 травня 2020
Предмет: Алгебра, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

Чому дорівнює похідна функції у = -2х3 + 3cos x?

варіанти відповідей

-6х2 + 3sinx

-6х2 - 3sinx

-6х2 - 3соsx

-6х2 + 3соsx

Запитання 2

Чому дорівнює похідна функції (x2 + 1)(x3 - 2)?

варіанти відповідей

4+3х2-4х

3+3х2-4х

4+3х3-4х

4-3х2-4х

Запитання 3

Обчисліть значення f′(2), якщо f(x)=(x+1)/(x-1)

варіанти відповідей

2

6

8

-2

Запитання 4

Матеріальна точка рухається по координатній прямій за законом s(t)=(2t+5)(2t+3)3 (переміщення вимірюється у метрах, час - у секундах). Знадіть її швидкість руху у момент часу t0=2с.

варіанти відповідей

1450(м/с)

3332(м/с)

2548(м/с)

3062(м/с)

Запитання 5

Визначити проміжок зростання функції у = х2 - 1

варіанти відповідей

( -∞; 0]

[ 0; +∞)

[1; +∞)

( -∞; -1]

Запитання 6

Знайти критичну точку функції у= 2х2 - 4х

варіанти відповідей

-1

2

1

0

Запитання 7

Знайти точки максимуму функції y=f(x), якщо f´(x)=x(x+3)(x-5)

варіанти відповідей

-3; 5

-3

0

5

Запитання 8

Знайти похідну функції у = х8 - 3х4 - х + 5

варіанти відповідей

7 - 12х3 - х + 5

8 - 3х3

7 - 12х3 - 1 

7 - 12х3 - х

Запитання 9

Установіть відповідність між функцією (1-4) та її похідною (А-Д):

1) у = х7; 2) у = cosx; 3) у = х-8; 4) у = sinx.


А) - 8Х-9  Б) 7хВ) cosx Г) - sinx Д) sinx

варіанти відповідей

1-Б, 2-Г, 3-Д, 4-А. 

1-Б, 2-А, 3-Д, 4-В.

1-Б, 2-Г, 3-А, 4-В.

1-В, 2-А, 3-Д, 4-Г.

Запитання 10

Записати рівняння дотичної до параболи y = -x2 + x + 6  у точці з абсцисою х0=1

варіанти відповідей

y = x - 7 

y + x = -7 

y - x = 7

y = 7 - x 

Запитання 11

Знайти найменше значення функції y= x2 + 4x - 6 на [-3;2]

варіанти відповідей

 -9


-11

 

-10

 6

Запитання 12

Знайти критичні точки заданої функції ƒ(x) = 6x3 + 18x

варіанти відповідей

критичних точок функція не має


±1

 

1


0

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест