Немає другорядних членів у реченні.
Поширеним є речення.
Неузгоджене означення є в реченні.
Означення, виражене інфінітивом, є в реченні.
Прикладку з означуваним словом потрібно писати через дефіс у рядку.
Додаток, виражений інфінітивом, є в реченні.
Обставина, виражена інфінітивом, є в реченні.
Обставина місця є в реченні.
Обставина причини є в реченні.
Обставина часу є в реченні.
Обставина способу дії є в реченні.
Обставина міри й ступеня є в реченні.
Обставина мети є в реченні.
Обставина умови є в реченні.
Обставина допусту є в реченні.
Виділене в реченні Незабаром побачив перед собою широке плесо степового озера.
Виділене в реченні Сходилися до сотника друзі послухати про походи та мандрівні пригоди Сковороди слово є.
Укажіть, у якому реченні допущено пунктуаційну помилку.
1. Жовтень був мінливим.
2. То сонце пригрівало опустілі поля, (1) то північний вітер гнав швидкі хмари.
3. (2) Вологе (3) опале листя ранками ставало крихким від заморозків.
4. І під сонячним небом, і під низькими хмарами спокійно відпочивала земля.
5. Лише озимина лежала, наче вистрочена зеленим шовком, і зелень її була по весняному свіжа й пружна.
6. А сухе золоте листя як крихітні човники сковзало з гілок погойдуючись і (4) знехотя торкалося землі.
Укажіть, у якому слові допущено орфографічну помилку.
1. Жовтень був мінливим.
2. То сонце пригрівало опустілі поля, (1) то північний вітер гнав швидкі хмари.
3. (2) Вологе (3) опале листя ранками ставало крихким від заморозків.
4. І під сонячним небом, і під низькими хмарами спокійно відпочивала земля.
5. Лише озимина лежала, наче вистрочена зеленим шовком, і зелень її була по весняному свіжа й пружна.
6. А сухе золоте листя, як крихітні човники, сковзало з гілок погойдуючись і (4) знехотя торкалося землі.
Укажіть, у якому реченні допущено пунктуаційну помилку.
1. У (1) кожного народу є свій ідеал людської краси.
2. Віковий досвід українського народу говорить, що немає краси людини без краси мови.
3. Не може бути гарною людина, у якої голос грубий, різкий, інтонації агресивні, а (2) часом проскакують й лайливі слова.
4. Багато що тут залежить від нас і чистота голосу, і вміння володіти ним, інтонувати тощо.
5. (3) Коли ми налаштуїмося на доброзичливість і приязнь, у нас відразу м'якшає вираз обличчя, з'являється усмішка, змінюється барви голосу.
6. Усе це разом і створює (4) певне враження про нас у інших людей.
Укажіть слово, у написанні якого допущено помилку.
1. У (1) кожного народу є свій ідеал людської краси.
2. Віковий досвід українського народу говорить, що немає краси людини без краси мови.
3. Не може бути гарною людина, у якої голос грубий, різкий, інтонації агресивні, а (2) часом проскакують й лайливі слова.
4. Багато що тут залежить від нас і чистота голосу, і вміння володіти ним, інтонувати тощо.
5. (3) Коли ми налаштуїмося на доброзичливість і приязнь, у нас відразу м'якшає вираз обличчя, з'являється усмішка, змінюється барви голосу.
6. Усе це разом і створює (4) певне враження про нас у інших людей.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома