правопис частки не

Додано: 6 жовтня 2022
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 213 разів
14 запитань
Запитання 1

Частку НЕ треба писати окремо у варіанті

варіанти відповідей

не/спростовані факти

 



 не/забyті людьми імена


 не/з’ясовані питання



 

не/прочитаний текст


Запитання 2

Разом з НЕ треба писати всі слова у варіанті

варіанти відповідей

не/вже, не/абиякий, не/впам’ятку

 

 не/втямки, не/п’ять, не/доліток


не/вміння, не/врожай, не/пам’ятати


не/сміливий, не/бачачи, не/письменний

 


Запитання 3

Частку НЕ треба писати окремо у виділених словах

варіанти відповідей

 

Не/правдою далеко не зайдеш.



 Не/знайко на печі лежить, а знайко по дорозі біжить.



 

Згода будує, а не/згода - руйнує.

 

 

 Чужого доброго не/гудь, а свого поганого не хвали.


Запитання 4

Разом з часткою не треба писати всі слова в рядку

варіанти відповідей

ніколи не/доїдати обід, не/винно дивитися



депутатська не/доторканність, нічого не/знати

 


 не/самовито любити, не/настанна тривога

 



 зберігати не/доїдки, ще не/зібрані речі


Запитання 5

Виділене слово з часткою не треба писати разом у реченні

варіанти відповідей


Не/спитавши броду, не лізь у воду.

 



Це річка не/глибока, а мілка.



Цей твір ще не/дописаний.



 Це не/старий будинок.


Запитання 6

Окремо з часткою не треба писати виділене слово в рядку

варіанти відповідей


Мама не/покоїться: як у тебе справи?

 

Мій дідусь не/дочуває.

 


 Я не/здужаю прочитати весь роман до завтра.




 У ті роки його не/славили навіть сусіди.


Запитання 7

Виділене слово з часткою не треба писати разом у реченні

варіанти відповідей


Він не/має жодних заперечень.



 Робота ще не/закінчена.



 Ця не/широка річка впадає в Дніпро.

 


Перед будинком ми побачили клумбу, не/засаджену квітами.



Запитання 8

Окремо з часткою не треба писати виділене слово

— Дякую, Річко, — прозвучав низький, (А) не/квапливий і заспокійливий голос, що його (Б) не/можливо було сплутати з жодним іншим.

— Маґли й досі нічого не знають про джерело їхніх (В) не/щасть, численних втрат і (Г) не/вимовних страждань, — повідомив Кінґслі. — Однак до нас доходять зворушливі й натхненні розповіді про чаклунів і чарівниць, які ризикують життям, захищаючи своїх друзів та сусідів—маґлів, хоч ті часто й гадки про це не мають. Я хотів би закликати всіх наших слухачів наслідувати цей приклад, можливо, захищаючи закляттями—оберегами маґлівські помешкання, розташовані на вашій вулиці. Завдяки цим простеньким заходам можна буде зберегти (Д) не/одне невинне життя (Дж. К. Роулінг)

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 9

Виділене слово з часткою НЕ треба писати окремо в реченні

варіанти відповідей

Я закохався у твою не/досяжність.

 


  Новий помічник був ні до чого не/здібний.




Я не/зчулася, як сон зморив мене.



Сніг, не/мов величезна ковдра, огортав все навколо


Запитання 10

Частку НЕ треба писати окремо

варіанти відповідей

не/забаром канікули



не/готова презентація

 


  не/навидіти керівництво

 



  не/куштувати страву


Запитання 11

Виділене слово з часткою НЕ треба писати окремо в реченні

варіанти відповідей

Не/года залишила кілька сімей без житла.

 



  Перепитав знову не/письменний дідусь.



 Не/довиконаний проєкт засмучував боса.

 


  Ще не/зірвані доспілі сливи падали в густу траву.


Запитання 12

Виділене слово з часткою НЕ треба писати окремо в реченні

варіанти відповідей


  Не/треба займатися спортом, коли хворієш.



Він дивився в бік не/досяжної вершини.

 



 Не/сховані сльози розповіли все батькові.

 



  Катруся жила не/далеко від центру.


Запитання 13

Виділене слово з часткою НЕ треба писати разом в реченні

варіанти відповідей

Бабуся просила не/шуміти.



Ніким не/бачені пригоди козака залишилися його таємницею.

 



 Сонячні зайчики стрибали в не/витертих плямах.



Тарасик був не/дуже вправним помічником.


Запитання 14

Виділене слово з часткою НЕ треба писати окремо в реченні

варіанти відповідей


  Так багато не/сказано про долю нашого народу.


Левчик не/начебто ховав щось під курткою.




 Не/сподівано двері відчинилися.




Він тримав у пам’яті не/зліченні прізвища учнів.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест