Правопис частки НЕ з різними частинами мови

Додано: 3 травня 2022
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 69 разів
16 запитань
Запитання 1

Частку не треба писати разом з наступним словом у рядку


варіанти відповідей

не/покоїтися про сина

ще не/завершена праця

не/довга, але цікава лекція

не/крутити носом

досі не/прочитана книжка

Запитання 2

Частку не треба писати окремо з наступним словом у рядку

варіанти відповідей

не/сила терпіти

не/досконалий твір

не/застелене ліжко

не/довиконувати план

не/здужати задачу

Запитання 3

У якій групі слів усі вони з часткою не пишуться окремо:

варіанти відповідей

не/затоплена місцина, ніким не/торкана роса, не/завершена робота

не/почорнілий від часу паркан, не/просохла земля, не/розсідланий кінь

не/завершена книга, не/підбілена верба, не/ виконане завдання

не/прив’язаний звечора човен, ще не/забута образа, нічим не/захищений порт

Запитання 4

 У якій групі слів усі вони з часткою не пишуться разом:


варіанти відповідей

не/помічений човен, не/підписані документи, ці не/забутні мрії

не/бачена краса, не/полита досі розсада, не/бачена ніколи квітка

не/замкнені двері, не/закінчений лист, ніким не/підтверджений факт

не/застебнуте пальто, не/зірваний бур’ян, ще не/висушене сіно

Запитання 5

У наведених фразеологізмах зазначте той, у якому не пишеться разом:


варіанти відповідей

не/в тім’я битий

не/вартий товар роботи

не/довго ряст топтати

не/брудни криниці, бо схочеш водиці

Запитання 6

Зазначте речення, у якому не у виділеному слові пишеться окремо:


варіанти відповідей

Маленьких людей не/має, є лише душі малі

Не/має щастя вічного, є вічний бій за щастя

Чи в нього совісті не/має

Хто нічого не робить, той ніколи не/має часу

Запитання 7

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Навесні ми часто блукали сонячними пагорбами поміж торішнім листям визбируючи перші не/сміливі фіалки, вдихали міцний і п’янкий дух землі. (2) А коли забуяв зеленню травень, заквітчав широкі, не/приховані від людського ока луги ромашками, усе наче потонуло в білому морі, якому не/ має кінця-краю. (3) Ковтаєш трепетний запах квітів, і тебе вабить кудись у не/звідане. (4) А згори ніжно припікає сонечко, у чистому прозорому небі — ні хмаринки, тільки лине […] пісня жайворонка.


Окремо в цьому тексті пишеться сполука слів ...

варіанти відповідей

не/сміливі

не/приховані

не/має

не/звідане

Запитання 8

Частка не пишеться окремо у варіанті

варіанти відповідей

не/здужати всіх завдань

стало не/переливки

не/покоїтися через погоду

не/дооцінювати друзів

говорити не/правду

Запитання 9

Разом з не треба писати слово у варіанті

варіанти відповідей

не/високо, а низько

відповіді не/надано

не/відчув підтримки

не/сказавши й слова

не/вже ми зустрілися

Запитання 10

Позначте рядок, у якому не з усіма словами потрібно писати ОКРЕМО:


варіанти відповідей

не/досліджені ще питання; не/зчувся, як заснув; не/спитавши дозволу

не/зводячи очей, не/привітно шуміли, не/здужав підняти

будинок не/збудований; трохи не/дочуваючи; не/перевірений мною текст

не/можна передбачити; не/чуваний успіх; нічому не/навчено

не/захищений від вітру сад; не/просячи допомоги; не/потрібно поспішати

Запитання 11

Позначте рядок, у якому всі дієприкметники пишуться з не разом:


варіанти відповідей

не/виконане завдання; не/скошена трава; не/розв’язана задача

не/прочитана книга; не/побілена хата; стіни не/фарбовані, а лаковані

не/вишитий рушник; слова, ще нікому не/сказані; не/довантажена машина

не/доспівані пісні; квіти ніким не/зірвані; не/доплетений кошик

не/вивчений текст, не/узгоджені питання, поле не/засіяне

Запитання 12

Окремо з часткою не треба писати виділене слово в рядку


варіанти відповідей

не/підписані договори підряду

не/спростовані факти

не/збалансований бюджет

не/налагоджені зв'язки

не/витрачені ще кошти

Запитання 13

Прочитайте текст і виконайте завдання


(1) Після не/довгої темної ночі починало світати. (2) Край неба вже горів не/рожевим огнем, а ясно-червоним полум’ям. (3) Промайнула хвилина, друга – і пучок жовтогарячого світла заіскрився, розливаючись по горах і лісах. (4) Повітря було кришталево чисте, 

прозоре. (5) Сонце обливало землю яскравим світлом, гріло, пестило теплом свого проміння. (6) Обізвалася трава не/впевненими голосами тисячі тендітних мешканців: коників, джмелів, комариків. (7) У повітрі бриніла не/перевершена жайворонкова пісня. (8) Прокинулось усе.


Окремо в тексті треба писати сполуку слів...

варіанти відповідей

не/довгої

не/рожевим

не/впевненими

не/перевершена

Запитання 14

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1)Леся Українка завжди прагнула не/звичайної краси та спокою душі й шукала їх не лише в рідній Україні, а й у Грузії. (2)До речі цей край вона _______ завдяки грузинському студентові Нестору, який квартирував у будинку Косачів у Києві. (З)Леся навчала його французької та любові до України, а він її – грузинської та любові до Грузії. (4)Життєвий шлях Лесі Українки нагадує не/суцільне тло, а різнокольорові шматочки скла - новоград-волинський, київський, грузинський, італійський, єгипетський. (5)Це сходинки до творчої вершини й до не/оборотної вічності, що скріплені ниткою одного не/повторного життя.


Окремо в тексті треба писати сполуку слів...

варіанти відповідей

не/звичайної

не/суцільне

не/оборотної

не/повторного

Запитання 15

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Незважаючи на не/щастя, розчарування, насмішки односельців, брак освіти, роботи цієї не/пересічної художниці стали справжніми зразками декоративно-прикладного мистецтва. (2) Узявши на озброєння тексти пісень, казок і легенд та не/повторну природу рідної України, Катерина Білокур відтворила досі не/бачений ніким світ, що був частиною її […]. (3) Коли вона малювала ніщо не заважало їй фантазувати: жовтогарячий колір перетікав у коричневий, змішувався з усіма відтінками зеленого, синього, червоного, фіолетового… (4) На полотні художниці вдавалося поєднувати рослини у фантастичні композиції, у яких одна квітка могла бути весняною, а інша – геть літньою…


Окремо в тексті треба писати сполуку слів...

варіанти відповідей

не/щастя

не/пересічної

не/повторну

не/бачений

Запитання 16

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Тисячі дітей, не/збайдужілих до літератури, знають Івана Малковича – доброго дядечка-казкаря. (2) Після закінчення університету, незважаючи на різноманітні пропозиції, юнак, ще не/відомий нікому, починає вчителювати в сільській школі під Києвом. (3) Хто міг уявити тоді, що саме цей хлопець стане […] найкращого в Україні дитячого видавництва і, якщо треба буде, не залишатиме друкарні по дві доби? (4) Створені тут книги «Снігова королева», «Абетка», «Аліса в Дивокраї», «Тореадори з Васюківки», «Вінні-Пух» – справжні не/перевершені ніким витвори поліграфічного мистецтва. (5) В одному з не/давніх рейтингів «50 найкращих сучасних поетів» його прізвище посідає п’яте місце. (6) Вражає й такий рекорд: «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» за двадцять років випустила понад п’ять мільйонів книжок.


Разом у тексті треба писати сполуку слів...

варіанти відповідей

не/збайдужілих

не/відомий

не/перевершені

не/давніх

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест