Правопис складних слів.Правопис прислівників

Додано: 12 травня 2020
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 387 разів
15 запитань
Запитання 1

Окремо треба писати всі прислівники у рядку


варіанти відповідей

до/пізна, с/першу, у/купі

в/міру, в/ногу, з/переляку

за/одно, з/розгону, у/день

у/ночі, що/дня, по/вік

Запитання 2

Разом треба писати виділені слова в реченні


варіанти відповідей

Люблю народну пісню «Ой на/горі два дубки».

Спуститися з/гори Роман-Кош

Завжди розгублено почуваюся в/день народження.

З/гори лине пісня жайворонка.

Запитання 3

З дефісом треба писати всі прислівники у рядку


варіанти відповідей

по/українському, по/нашому, по/третє

по/українськи, по/батьківському, по/двоє

по/суті, по/своєму, по/дитячому

по/щирості, по/солдатськи, по/простому

Запитання 4

Разом треба писати всі слова у рядку


варіанти відповідей

у/гору, у/низ, на/нівець

без/вісти, без/перестанку, без/упину

до/пізна, у/четверо, у/вічі

з/радості, з/висока, по/простому

Запитання 5

Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

пліч/о/пліч, по/домашньому, будь/де, де/небудь

по/моєму, по/людськи, як/небудь, як/найбільше

десь/то, в/тричі, все/таки, хтозна/куди

віч/на/віч, де/не/де, в/цілому, по/четверте

колись/бо, до/речі, без/кінця/краю, далеко/таки

Запитання 6

Окремо пишуться всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

без/ліку, сам/собою, повік/віки, такий/сякий

по/латині, по/дитячому, по/свійськи, хтозна/скільки

на/щастя, в/цілому, в/основному, уві/сні

на/виворіт, у/переміш, по/перше, від/давна

на/впростець, з/висока, за/молоду, без/перестанно

Запитання 7

Правильно записані прислівники

варіанти відповідей

день у день, раз-у-раз

більш менш, на гора

на жаль, по-батьківськи


аби-як, час від часу

Запитання 8

Літеру и треба писати на місці всіх пропусків у варіанті

варіанти відповідей


по-ведмеж..., удвіч..., навтік...

 докуп..., навкруг..., наспод...

зовн..., мовчк..., по-китайськ...

навскок..., настільк..., зарад...

Запитання 9

Через дефіс усі слова пишуться в рядку:

варіанти відповідей

індо/європейський, Свят/вечір, бор/машина, стоп/кран

 західно/сибірський, пів/Європи, водно/спортивний, буряко/збиральний

приватно/власницький, віце/адмірал, льоно/заготівля, чорно/ волосий

суспільно/політичний, виставка/ продаж, прем'єр/міністр, українсько/ німецький

Запитання 10

Разом усі слова пишуться в рядку:

варіанти відповідей

 високо/авторитетний, само/учитель, азотно/водневий, радіо/нукліди

пройди/світ, дизель/мотор, контр/наступ, креп/сатин

праце/люб, глибоко/думний, міні/спідниця, пів/аркуша

 єдино/кровний, ломи/камінь, кумисо/лікування, листо/пад

Запитання 11

Помилки в написанні складних слів допущено в рядку

варіанти відповідей

міщанин-шляхтич, мегават-година, складнопідрядний, суперобкладинка

яскраво виражений, шестимільйонний, польсько-український, старозавітний

сріблясто-матовий, людиноненависницький, фінансово-економічний, кіловат-година

 віцепрем'єр, двадцятитри-річний, перекоти-поле, резусфактор

Запитання 12

Через дефіс пишуться всі слова в рядку

варіанти відповідей

військово/транспортний, військово/зобов'язаний, військово/юридичний

вогне/гасник, хліб/сіль, зліт/посадка

південно/бережний, південно/східний, північно/західний

піар/акція, кіловат/година, фан/клуб

ясно/зелений, ясно/окий, ясно/золотистий

Запитання 13

Разом треба писати слово в рядках

варіанти відповідей

воєнно/стратегічний

 сорока/годинний

 архітектурно/будівельний


глухо/німий

Запитання 14

Через дефіс треба писати обидва слова в рядках

варіанти відповідей

Сапун/гора, ріка/Дніпро

дівчина/розумниця, Автро/Угорщина

блок/система, піар/кампанія

 трава/звіробій, льон/довгунець

Запитання 15

Прочитайте уривок.

З(1)поміж українських архітекторів варто відзначити Івана Левинського. За сорока(2)літню діяльність ним були зведені сотні будівель житлово(3)побутового та громадського призначення. Усе, створене ним, дивує, бо до будь(4)якої праці він підходив по(5)господарськи.

Дефіс треба ставити на місці всіх цифр

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест