Принципи та форми організації осв. процесу у фах. коледжі

Додано: 17 червня 2023
Предмет: , 10 клас
Тест виконано: 1 раз
5 запитань
Запитання 1

На основі державних стандартів фахової передвищої освіти та професійного стандарту вихователя складається

варіанти відповідей

навчальний план

план

тест

реферат

Запитання 2

Робоча програма навчальної дисципліни -

варіанти відповідей

нормативний документ фахового коледжу, який розробляється на основі навчального плану для кожної навчальної дисципліни, до якого входить зміст дисципліни, послідовність та форми її вивчення, обсяг часу на різні види навчальної роботи, форми контролю знань.

форми організації освітнього процесу в коледжі.

Серед них функціонують такі організаційні форми: лекції, практичні заняття, семінарські заняття, лабораторні роботи, індивідуальні заняття, консультації.

за яким визначається перелік навчальних предметів і кількість відведеного для їх вивчення часу, вимоги до знань і вмінь майбутнього вихователя (на весь період навчання)

Запитання 3

Під час організації навчального процесу у коледжі дотримуються загальнодидактичних принципів:

варіанти відповідей

цілеспрямованості;

науковості;

єдності та взаємозв’язку теорії з практикою;

інтеграції навчальних курсів;

єдності навчання і виховання;

свідомості та активності;

врахування конкретних умов.

1) науковість та інформаційність (сучасний науковий рівень),

2) моральний бік лекції та викладача,

3) доказовість та аргументованість, наявність яскравих, переконливих прикладів, фактів, обґрунтувань, наукових доказів,

4) емоційність викладу інформації,

5) активізація мислення слухачів, постановка запитань для роздумів;

6) чітка структура і логіка розкриття послідовно викладених запитань;

7) методична обробка – виведення головних думок і положень, підкреслення висновків, повторення їх у різних формулюваннях;

8) викладення доступною і зрозумілою мовою;

9) використання, за можливості, аудіовізуальних дидактичних матеріалів.

повідомлення теми і плану лекції та суворе його дотримання; на початку лекції корисно пригадати зміст попереднього матеріалу; забезпечення зв’язку попереднього і нового матеріалу.

Запитання 4

Серед них функціонують такі організаційні форми

варіанти відповідей

Для розкриття теми використовують індуктивний метод: приклади, факти підводять до наукових висновків.

Існує загальна структура лекції: повідомлення теми і плану лекції та суворе його дотримання;

лекції, практичні заняття, семінарські заняття, лабораторні роботи, індивідуальні заняття, консультації.

Можна також застосувати метод дедукції: пояснення загальних положень і демонстрування їх застосування в конкретних випадках (прикладах).

Запитання 5

Ефективною формою є лекція. До неї ставляться певні вимоги:

варіанти відповідей

Існує загальна структура лекції: повідомлення теми і плану лекції та суворе його дотримання; на початку лекції корисно пригадати зміст попереднього матеріалу; забезпечення зв’язку попереднього і нового матеріалу.

Для розкриття теми використовують індуктивний метод: приклади, факти підводять до наукових висновків. Можна також застосувати метод дедукції: пояснення загальних положень і демонстрування їх застосування в конкретних випадках (прикладах). По кожному з аналізованих положень робляться висновки.

1) науковість та інформаційність (сучасний науковий рівень),

2) моральний бік лекції та викладача,

3) доказовість та аргументованість, наявність яскравих, переконливих прикладів, фактів, обґрунтувань, наукових доказів,

4) емоційність викладу інформації,

5) активізація мислення слухачів, постановка запитань для роздумів;

6) чітка структура і логіка розкриття послідовно викладених запитань;

7) методична обробка – виведення головних думок і положень, підкреслення висновків, повторення їх у різних формулюваннях;

8) викладення доступною і зрозумілою мовою;

9) використання, за можливості, аудіовізуальних дидактичних матеріалів.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест