Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Пунктуаційну помилку допущено в рядку
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
НЕПРАВИЛЬНО оформлено пряму мову в рядку
Правильно розставлено розділові знаки в реченні
Виберіть помилкове твердження:
Прочитайте речення.
«Духовне життя нації,─ вважає Г. Лозко…цілком залежить від здоров’я кожної особистості.»
На місці крапок має стояти
Прочитайте речення.
«А ти хто така? — трохи згодом питає він, ковтаючи слова… Де ти взялася? звідкіля сюди прийшла?»
На місці крапок має стояти
Прочитайте речення.
«Ні, не розказував, — одказала Мотря, здивувавшись такому питанню, і додала… А що там? Хіба яка чутка прийшла?»
На місці крапок має стояти
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
При заміні прямої мови непрямою допущено помилку в реченні
Установіть відповідність між поняттями та прикладами
1 Мати через пліт запитала сина, куди він зібрався.
2 М. Рильський говорив, що «слово «вчитель» з давніх-давен користується великою шаною у народі».
3– Добридень дідусю! – вітається хлопчик.
- Добридень, синку! – радіє дід. – Сідай, я
тебе яблучком почастую з медом
4 «Та чим же я вам досадив?» – Ягнятко, плачучи, питає.
5 Я трохи здригнувся, очі мимоволі потяглися на північ.
А пряма мова
Б діалог
В непряма мова
Г цитата
Установіть відповідність між схемами та реченнями (окремі розділові знаки в реченнях пропущено)
1 Щось намалював розпитувала Марійка.
2 І голос сильний нам з гори, як грім, гримить Лупайте цю скалу.
3 Мої друзі – вбогі бідолахи говорить Кармелюк От мої друзі
4 Здоров був, любий жінка говорила, а в голосі її сльоза бриніла.
5 За що ж хто-небудь питає Зозуля Півня вихваляє.
А А: «П!»
Б «П!» -а.
В «П, – а, – п?»
Г «П, – а. – П!"
Пунктуаційну помилку в оформленні цитати допущено в реченні
Правильно оформлено цитату в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома