У якому рядку допущено пунктуаційні помилки в оформленні прямої мови
У якому рядку правильно використано лапки
Правильно розставлені розділові знаки в реченні
Оберіть схему, яка окреслює подане речення:
Перекупка, як жар, червонолиця, стала проти сонця, бряжчить коралями та вигукує Е,е! Коралі добрі! Дивіться ж бо, молодичко! звивається вона коло повновидої, гарної молодиці у білій сорочці і в зеленій хустці.
Оберіть схему, яка окреслює подане речення:
Що ж за диво снилось тобі, мила? Мені снились білії лелії... Тішся, мила, бо лелія біла квітка чистої та любої надії!
Оберіть схему, яка окреслює подане речення:
Ой ти, дівчино, з кучерявої рути-м’яти звита та з гостролистої шавлії подумав Карпо і повернув додому.
Оберіть схему, яка окреслює подане речення:
Ходить гарбуз по городу, питається свого роду ой чи живі, чи здорові всі родичі гарбузові?
З прямою мовою є речення в рядку:
1. Вітряки продрімали переднівок і не помітили, як від них почало відходити літо. 2. Прокинувшись, вони перелякано, мов діти, замахали руками: „Куди ж ви, мамо?! Не покидайте нас. Побули з житечком, побудьте і з соняшниками”. 3. За сумом дальніх стернищ, в іконостасах соняшників, на мить зупинилося літо, поправило злинялу хустку, серп загойдався на його плечі, і посміхнулось чи всьому світу, чи тільки вітрякам. 4. „Працюйте, діти, не лінуйтесь,” – і пішло стежиною в гості до осені. 5. Застогнали вітряки, вхопилися руками за приполи вітру та й почали перемелювати свій смуток людям на борошно.
Схемі: „П,” – а. відповідає речення
1. Вітряки продрімали переднівок і не помітили, як від них почало відходити літо. 2. Прокинувшись, вони перелякано, мов діти, замахали руками: „Куди ж ви, мамо?! Не покидайте нас. Побули з житечком, побудьте і з соняшниками”. 3. За сумом дальніх стернищ, в іконостасах соняшників, на мить зупинилося літо, поправило злинялу хустку, серп загойдався на його плечі, і посміхнулось чи всьому світу, чи тільки вітрякам. 4. „Працюйте, діти, не лінуйтесь,” – і пішло стежиною в гості до осені. 5. Застогнали вітряки, вхопилися руками за приполи вітру та й почали перемелювати свій смуток людям на борошно.
Складнопідрядним з’ясувальним є речення:
1. Вітряки продрімали переднівок і не помітили, як від них почало відходити літо. 2. Прокинувшись, вони перелякано, мов діти, замахали руками: „Куди ж ви, мамо?! Не покидайте нас. Побули з житечком, побудьте і з соняшниками”. 3. За сумом дальніх стернищ, в іконостасах соняшників, на мить зупинилося літо, поправило злинялу хустку, серп загойдався на його плечі, і посміхнулось чи всьому світу, чи тільки вітрякам. 4. „Працюйте, діти, не лінуйтесь,” – і пішло стежиною в гості до осені. 5. Застогнали вітряки, вхопилися руками за приполи вітру та й почали перемелювати свій смуток людям на борошно.
У якому реченні припущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові, усередині якої слова автора?
У якому реченні припущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові, після якої стоять слова автора?
Правильно оформлено цитату в реченні:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома