Правильно оформлено пряму мову в реченні
Правильно вжито розділові знаки при прямій мові в реченні
Речення з непрямою мовою наведено у варіанті
(деякі розділові знаки пропущено)
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Добери до речення схему ( розділові знаки пропущено).
Мене ізмалку люблять всі дерева і розуміє бузиновий Пан чому верба від крапель кришталева мені сказала Здрастуй крізь туман
Поєднайте речення з відповідною схемою (розділові знаки пропущено) :
1
Кінь засміявся й спитав басовито Де ж це ви сестро згубили копито
2
Я не попадуся в сітку в’юн верткий хвалився рибкам
3
Питаю у людей Де тут дорога до рідного краю? і йду далі
А "П",-а.
Б "П,-а,-п".
В А: "П?"
Г А:"П?"-а.
Прямої мови немає в реченні:
Знайди пару речень, у якому пряма мова правильно замінена непрямою.
У якому реченні з прямою мовою припустилися помилки?
ПУНКТУАЦІЙНУ помилку допущено в реченні
Коли цитату не треба брати в лапки?
У якому варіанті правильно замінено пряму мову непрямою? «А як ти розумієш щастя?» - спитала у свою чергу Рая.
Правильно оформлено цитату в реченні:
Визначте, де правильно оформлено діалог
Розділові знаки для передачі чужої мови правильно вжито в реченні
Визначте спосіб уведення цитати в речення:
"...Нам потрібно любити її і гордитися своєю найпрекраснішою матір'ю", - писав Т.Шевченко про Україну.
Схемі «П, - а, - п» відповідає речення (розділові знаки пропущено)
Визначте рядок, в якому в схемі допущено помилку.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома