Річна контрольна робота

Додано: 14 травня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 143 рази
12 запитань
Запитання 1

1.    Укажіть, що називають полемікою:

варіанти відповідей

А стан суперечки, диспут під час обговорення або вирішення проблеми;

Б форма колективного обговорення, мета якого – виявити істину або знайти правильний розв’язок порушеного питання через висловлення власних міркувань та зіставлення поглядів опонентів на проблему;

В чітко структурований і спеціально організований публічний обмін думками між двома сторонами з актуальної теми;

Г різновид усного спілкування.

Запитання 2

2     Укажіть, що називають дискусією:

варіанти відповідей

А стан суперечки, диспут під час обговорення або вирішення проблеми;

Б форма колективного обговорення, мета якого – виявити істину або знайти правильний розв’язок порушеного питання через висловлення власних міркувань та зіставлення поглядів опонентів на проблему;

В чітко структурований і спеціально організований публічний обмін думками між двома сторонами з актуальної теми;

Г різновид усного спілкування.

Запитання 3

3.    Визначте всі можливі словосполучення поданого речення Добре тоді відпочив у садибі вранці та ввечері Іванко:

варіанти відповідей

А добре відпочив, у садибі відпочив, відпочив Іванко, добре у садибі, добре вранці, тоді відпочив, добре ввечері;

Б у садибі відпочив, вранці та ввечері, добре відпочив, відпочив у садибі, добре вранці, відпочив тоді;

В добре відпочив, відпочив Іванко, відпочив у садибі, відпочив вранці, тоді відпочив, добре ввечері, добре вранці; 

Г добре відпочив, відпочив у садибі, відпочив вранці, відпочив ввечері, тоді відпочив, добре у садибі, добре ввечері, добре вранці, тоді у садибі.

Запитання 4

4.Оберіть рядок, у якому всі словосполучення поєднані зв’язком керування:

варіанти відповідей

А зрубане дерево, прибігли здалеку, несподіваний лист;

Б солов’їна мова, рубати ліс, марно сподіватися;

В любити палко, ледь чутний, прощальні листи;

Г зграя птахів, шум акації, хвилювати серце.

Запитання 5

5.    Оберіть рядок, у якому правильно визначено граматичну основу Жити – це не значить тільки брати…:

варіанти відповідей

А підмет – брати, присудок – жити;

Б підмет – жити, присудок – це не значить брати;

В підмет – жити, присудок – брати;

Г підмет – жити, присудок – це значить тільки.

Запитання 6

6.    Визначте складнопідрядне речення з підрядним означальним:

варіанти відповідей

А Де діти перестають любити і поважати батьків, там кінець усьому.

Б Поле вступило у тінь, бо наплинули з обрію хмари.

В Угорі озвалися ті журавлі, які взяли літо на крила і летіли з ним у далекий вирій.

Г Куди кінь з копитом, туди і жаба з хвостом.

Запитання 7

7.    Укажіть речення, у якому правильно розставлено розділові знаки при прямій мові:

варіанти відповідей

А «Не вчіть яблуню родити яблука", – писав великий Сковорода, –" краще відженіть від неї свиней».

Б Ти все просиш – «Поясни таємницю весни…».

В Я кричала, надриваючись: «Мамо!» – на зелену упавши траву…

Г «Вузька, важка до добра дорога». – Се сказано десь у Письмі Святому.  

Запитання 8

8.     Оберіть речення, у якому правильно розставлено розділові знаки:

варіанти відповідей

А Була б я зіронькою в небі: не знала б ні туги, ні жалю.

Б Вже соковито не шумить трава, вона лягла зів’ялою під ноги.

В Веселому меншому братові хотілося говорити; старший знехотя кидав по кілька слів.

Г І не треба долі дорікати – всіх не може обігріть вона.

Запитання 9

9.     Укажіть рядок, у якому в усіх словах наголос падає на перший склад:

варіанти відповідей

А небо, десять, фартух, графіка;

Б майже, зошит, кладка, п’ятниця;

В мова, око, липкий, радість;

Г подруга, дочка, решето, спина.

Запитання 10

10.     Позначте рядок, у якому всі слова (словосполучення) написано правильно:

варіанти відповідей

А на світанку, кінець кінцем, все-таки, як-от;

Б вінниччина, студентство, рік-у-рік, тихо-тихо;

В пестливий, Чумацький шлях, Академія Наук, рутв’яний;

Г повік віки, на пам’ять, мільйонний, де-небудь.

Запитання 11

11. Укажіть речення зі складеним іменним присудком

варіанти відповідей

А

Сумління – найкращий порадник.

Б

Снаряди почали падати в річку.

В

Із-за обрію накочувалися хмари.

Г

Осінь. Вітер. Шелест листя.

Д

Виконувати завдання.

Запитання 12

12. Визначте речення із сурядним і безсполучниковим звязком

варіанти відповідей

А

Дихнув вітерець, і ожив стародавній той город…

Б

Тяжко було дивитися на спустошене, витолочене, покручене вітром і негодою привілля.

 В

У темряві далеко десь гукали люди, жалібно гавкали пси, і шуміла й лящала негода.

Г

Коли зникає народна мова, – народу немає більше!

Д

Сонце заходить, гори чорніють, пташечка тихне, поле німіє...

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест