Укажіть рядок, у якому всі слова мають наголос на другому складі:
Укажіть рядок, у якому в усіх словах вимовляється звук [ ґ ]
Укажіть рядок, у якому в усіх словах відбувається уподібнення приголосних звуків:
Укажіть рядок, у якому в усіх словах спрощення в групах приголосних позначається на письмі:
Укажіть слово, звуковий запис якого зроблено правильно:
Укажіть слова, у яких на місці крапок потрібно написати букву:
Укажіть слова, у вимові яких спостерігається уподібнення приголосних:
Укажіть слова, які написано неправильно:
Установіть відповідність:
1 перехрес..ний, кріпос..ний, совіс..ний
2 безжурний, принісши, зважся
3 провіс..ник, мес..ник, контрас..ний
4 джи..ун, ле..інь, а..рус
А спрощення в групах приголосних позначається на письмі у двох словах
Б літера ґ пишеться в усіх словах рядка
В в усіх словах відбувається уподібнення приголосних
Г спрощення в групах приголосних позначається на письмі в усіх словах
Ґ уподібнення приголосних відбувається у двох слова
Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.
(1) Довготелесий, кістлявий старець широко ступав звивистою стежиною уздовж: порослого бур 'янами насипу. (2) Підставляв обличчя пахучому квітневому вітру. (3) П'янило лехким повітрям, молодим зелом, бруньками. (4) Розшелестілася торішня лобода, шурхотіло сухе бадилля череди і петрових батогів. (5) Сьогодні все мало обурюватись, повставати, розплескувати гнів, подібно до того, як він клекоче в душі цього сивого старця.
Орфографічну помилку допущено в слові:
Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.
(1) Довготелесий, кістлявий старець широко ступав звивистою стежиною уздовж: порослого бур 'янами насипу. (2) Підставляв обличчя пахучому квітневому вітру. (3) П'янило лехким повітрям, молодим зелом, бруньками. (4) Розшелестілася торішня лобода, шурхотіло сухе бадилля череди і петрових батогів. (5) Сьогодні все мало обурюватись, повставати, розплескувати гнів, подібно до того, як він клекоче в душі цього сивого старця.
Слово, у якому спрощення в групах приголосних не позначається на письмі, є в реченні:
Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.
(1) Довготелесий, кістлявий старець широко ступав звивистою стежиною уздовж: порослого бур 'янами насипу. (2) Підставляв обличчя пахучому квітневому вітру. (3) П'янило лехким повітрям, молодим зелом, бруньками. (4) Розшелестілася торішня лобода, шурхотіло сухе бадилля череди і петрових батогів. (5) Сьогодні все мало обурюватись, повставати, розплескувати гнів, подібно до того, як він клекоче в душі цього сивого старця.
Уподібнення приголосних звуків відбувається при вимові слів у реченнях:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома