Дано прямокутник АВСD. Вкажіть вектор, який протилежний вектору АВ
.
Дано точки Р(–2; 3) та М(2; –1). Серед заданих векторів виберіть вектор, що дорівнює вектору MP
.
Знайдіть площу трикутника, якщо r = 8 см, p = 5 см, де p – півпериметр цього трикутника, r – радіус вписаного в трикутник кола.
Коло задане рівнянням x2 + y2 - 4x + 2y + 4 = 0. Точка О – його центр. Знайти радіус R та координати центра цього кола.
Пряма задана рівнянням y = - 0,5x + 3. Запишіть рівняння прямих, одна з яких паралельна, а інша перпендикулярна до заданої.
Встановіть відповідність між заданими фігурами (1-4) та кількістю осей симетрії, які вони мають (А-Д):
1) пряма; А) 1;
2) правильний п’ятикутник; Б) 2;
3) рівнобедрений трикутник; В) 3;
4) прямокутник. Г) 5;
Д) безліч.
В основі прямої трикутної призми лежить прямокутний трикутник з катетами 9 см і 12 см. Бічне ребро призми дорівнює 5 см. Встановіть відповідність між геометричними величинами (1-4) та їх числовими значеннями (А-Д):
1) площа основи призми (см2); А) 270;
2) площа бічної поверхні призми (см2); Б) 284;
3) площа повної поверхні призми (см2); В) 54;
4) об’єм призми (см3). Г) 180;
Д) 234.
Коло з центром у точці О (–2; 5) проходить через точку С (1; 1). Знайдіть площу квадрата, вписаного в це коло.
В ромбі з площею 98 см2 один з кутів дорівнює 150°. Знайдіть радіус кола, вписаного в ромб.
Периметр і площа прямокутника дорівнюють відповідно 18 см та 20 см2. Знайти периметр подібного йому прямокутника з площею 5 см2.
Точка О – центр описаного кола навколо рівнобедреного прямокутного трикутника АВС з гіпотенузою АВ. А(–4; 0), В(0; 4),С(0; 0). Знайти координати образа точки О при повороті трикутника навколо вершини С на кут 135° за годинниковою стрілкою.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома