Річний заліковий тест на атестат зрілості Варіант6

Додано: 1 червня 2022
Предмет: Математика, 11 клас
Тест виконано: 21 раз
20 запитань
Запитання 1

Які твердження є правильними?


І. Протилежні кути ромба рівні.


ІІ. Діагоналі ромба взаємно перпендикулярні.


ІІІ. У будь-який ромб можна вписати коло.

варіанти відповідей

лише І та ІІ

  лише ІІ та ІІІ

І, ІІ та ІІІ

лише І та ІІІ

лише ІІ

Запитання 2

Студенти однієї з груп під час сесії повинні скласти п’ять іспитів. Заступнику декана потрібно призначити складання цих іспитів на п’ять визначених дат. Скільки всього існує різних варіантів розкладу іспитів для цієї групи?

варіанти відповідей

5

60

240

25

120

Запитання 3

Знайдіть похідну функції y=e−2x

варіанти відповідей

e−2x

-2e−2x-1

-1/2e−2x

-2e−2x

2e−2x

Запитання 4

Обчисліть sin210

варіанти відповідей

-1/2


-√2/2

1/2


-√3/2


√3/2

Запитання 5

Бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнює 10 см, а высота, опущена на неї — 8 см. Знайдіть довжину основи трикутника.



варіанти відповідей

6 см

12 см

16 см

4√2 см

4√5 см

Запитання 6

Обчисліть 1/3+2/3⋅5/8

варіанти відповідей

3/4

2/5

11/27

3/5

5/8

Запитання 7

Розв'яжіть рівняння: log1/2(3-x)=-2

варіанти відповідей

 -11/4

-5

-1

2

1

Запитання 8

У лабораторії є два сплави міді з оловом: перший масою 50 кг містить 10 %

 міді, другий масою 100 кг містить 25 % міді. Доберіть до кожного запитання (1—4) правильну відповідь :

1 – Скільки кілограмів міді міститься в першому сплаві?

2 – Скільки кілограмів міді міститься у двох сплавах разом?

3 – Якщо із даних сплавів утворити новий сплав, то скільки відсотків міді міститиме цей сплав?

4 – Скільки кілограмів другого сплаву треба додати до першого, щоб утворити сплав, який міститиме 15 % міді?

варіанти відповідей

1

10

20

30

5

15

25

35

Запитання 9

Установіть відповідність між числом (1–4)та множиною, до якої воно належить.

1 – −8

2 – 23

3 – √16

4 – 1,7

варіанти відповідей

 множина парних натуральних чисел

множина цілих чисел, що не є натуральними числами

 множина раціональних чисел, що не є цілими числами

множина ірраціональних чисел

 множина від'ємних дробових чисел

множина натуральних чисел, кратних 10

множина натуральних чисел, кратних 3

множина простих чисел

Запитання 10


Розв'яжіть нерівність 3x ∕ x+1<7 ∕ x+1

варіанти відповідей

 

(−1; 7/3)

(−∞;−1)∪(7/3;+∞)

(−∞;7/3)

 (−∞;−1)

(−∞;−1)∪(−1;7/3)

Запитання 11


Осьовим перерізом циліндра є прямокутник, діагональ якого дорівнює 10 см. Знайдіть радіус основи циліндра, якщо його висота дорівнює 8 см.

варіанти відповідей

 1 см

 3 см

 12 см

см

 6 см

Запитання 12

Знайдіть координати вектора AB, якщо A(–2;3), B(–8;–5)

.

варіанти відповідей

 →

AB (6;8)

 →

AB (−10;−2)

 →

AB (−6;−8)

 →

AB (−10;−8)

 →

AB (−6;−2)

Запитання 13

Знайдіть суму кутів опуклого п'ятикутника.

варіанти відповідей

180°


480°

900°

 360°

540°

Запитання 14

Точки A і B

 належать колу радіуса 10 см і ділять його на дві дуги, довжини яких відносяться як 3:2. Знайдіть довжину більшої дуги кола.

варіанти відповідей

20π см

8π см

4π см

12π см

60π см

Запитання 15

Обчисліть: ∜16⋅81

варіанти відповідей

6

8

72

12

36

Запитання 16

Знайдіть довжину діагоналі прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 2 см, 3 см, 4 см.

варіанти відповідей

√29 см

√13 см

 2√5 см

9 см

5 см

Запитання 17

Обчисліть та укажіть, які з виразів є рівними:

(1) 4arccos0;

(2) 8arcsin(-√2/2);

(3) 8arctg(-1)

варіанти відповідей

(1) і (2)

(1) і (3)

серед виразів (1), (2), (3) немає рівних

(2) і (3)

 Усі три вирази рівні

Запитання 18

Знайти площу трапеції, основи якої дорівнюють 10см і 14см, а висота 5см

варіанти відповідей

 350 см2

60 см2

700 см2

120 см2

80 см2

Запитання 19

Остача від ділення натурального числа k на 5 дорівнює 2. Укажіть остачу від ділення на 5 числа k+21.

варіанти відповідей

0

2

4

1

3

Запитання 20

В арифметичній прогресії (ana2=−9, a4=−4. Визначте різницю цієї прогресії.

варіанти відповідей

2,5

-2/3

-6,5

6,5

-2,5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест