Переміщення (рух) та його властивості. Рівність фігур

Додано: 20 березня
Предмет: Геометрія, 10 клас
10 запитань
Запитання 1

Продовжити речення. Переміщення (рух) - це.....

варіанти відповідей

геометричні перетворення, при яких не зберігаються відстані між точками

геометричні перетворення, при яких точка переходить у точку, кут в кут, відрізок у відрізок

геометричні перетворення, при яких зберігаються відстані між точками

Запитання 2

Дві фігури називаються рівними, якщо ...

варіанти відповідей

існує переміщення, яке не відображає одну з них на другу

існує переміщення, при якому ці фігури переходять одна в одну

вони однакові

вони схожі

Запитання 3

Під час переміщення промені переходять у...

варіанти відповідей

промені

відрізки

прямі

кути

Запитання 4

Під час переміщення відрізки переходять у....

варіанти відповідей

прямі

точки

кути

промені

відрізки

Запитання 5

Під час переміщення кут переходить у...

варіанти відповідей

рівний йому кут

два кути

суміжний з ним кут

кут, який вдвічі менший за даний

кут, який вдвічі більший за даний

Запитання 6

Якщо при переміщенні дві фігури переходять одна в одну, то їх називають....

варіанти відповідей

рівновеликими

подібними

пропорційними

рівними

Запитання 7

Сторона правильного ΔАВС дорівнює 15 см. Знайдіть периметр ΔMNK, який є образом ΔАВС, здобутим у результаті переміщення.

варіанти відповідей

15 см

45 см

30 см

визначити неможливо

Запитання 8

В результаті переміщення ΔАВС перетворюється на ΔА₁В₁С₁. Знайдіть ∠ С₁, якщо ∠ А = 75⁰, ∠ В = 40⁰.

варіанти відповідей

40⁰

75⁰

65⁰

56⁰

Запитання 9

При переміщенні прямокутний ΔАВС(∠С = 90⁰) перейшов у ΔА₁В₁С₁. Знайдіть кути ΔА₁В₁С₁, якщо ∠ А = 54⁰.

варіанти відповідей

54⁰; 54⁰; 90⁰

54⁰; 90⁰; 90⁰

54⁰; 36⁰; 90⁰

36⁰; 36⁰; 90⁰

Запитання 10

При переміщенні Δ АВС перейшов у Δ А₁В₁С₁. Знайдіть кути ΔА₁В₁С₁, якщо ΔАВС-рівнобедрений з ∠С при вершині і ∠С=70⁰.

варіанти відповідей

70⁰; 70⁰; 55⁰

70⁰; 55⁰; 55⁰

70⁰; 45⁰; 65⁰

75⁰; 70⁰; 35⁰

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест