Самовиховання характеру. Ефективне спілкування.

Додано: 4 грудня 2021
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

Що з перерахованого не відноситься до загальнолюдських вищих цінностей?

варіанти відповідей

Оптимізм

Миролюбність

Соціальність

Чуйність

Запитання 2

Які життєві навички сприяють формуванню оптимізму?

варіанти відповідей

Позитивна самооцінка

Здатність до співпереживання

Вміння слухати і надавати підтримку тим, хто її потребує

Мотивація успіху

Навички самоконтролю

Запитання 3

Систематична і послідовна робота з удосконалення позитивних рис характеру і позбавлення від негативних якостей - це...

варіанти відповідей

Самооцінка

Самоосвіта

Самовиховання

Самореалізація

Запитання 4

До відповідальної поведінки інтелектуального благополуччя відносяться?

варіанти відповідей

Займатися спортом

Вивчати іноземні мови

Бути вірним другом

Використовувати можливості свого мозку

Вірити в себе

Запитання 5

Американський психолог, який виокремив п'ять рівнів комунікації, на яких люди спілкуються залежно від якості їхніх стосунків?

варіанти відповідей

Даррен Франкен

Абрагам Маслоу

Джон Готтман

Джон Пауел

Запитання 6

До якого рівня комунікацій (спілкування людей) за Дж. Пауелом відносяться почуття?

варіанти відповідей

Перший рівень

Другий рівень

Третій рівень

Четвертий рівень

П'ятий рівень

Запитання 7

Процес обміну думками, почуттями, враженнями, тобто повідомленнями - це...

варіанти відповідей

Спілкування

Повага

Контроль

Запитання 8

Обмін повідомленнями під час якого співрозмовника демонструють взаємну повагою і той, хто слухає, сприймає з повідомлення саме те, що має на увазі той, хто говорить - це...

варіанти відповідей

Ефективне спілкування

Невербальне спілкування

Вербальне спілкування

Запитання 9

На думку психологів-гуманістів, на формування характеру людини найбільше впливає?

варіанти відповідей

Виховання

Спадкові чинники

Самовиховання

Запитання 10

При невербальному спілкуванні той хто слухає і говорить повинні:

варіанти відповідей

Порушувати особистий простір співрозмовника

Не порушувати особистий простір співрозмовника

Не перебувати на комфортній дистанції

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест