Що таке сегментування ринку?
Якими повинні бути послідовні дії фірми при сегментуванні ринку?
Які принципи суттєві для сегментування споживчого ринку?
Що таке сегмент ринку?
Які показники характерні для найвигіднішого сегмента ринку?
Які результати сегментування фірмою ринку за національностями?
Які ознаки сегментування належать до психографічних?
Які ознаки сегментування стосуються особливостей поведінки?
В яких сферах найчастіше застосовують масовий маркетинг?
Який варіант охоплення ринку найдоцільніше вибрати на початку бізнесу?
Як називають суб’єктивну діяльність фахівців у сфері маркетингу за класифікацією потенційних споживачів певних товарів і послуг відповідно до якісних особливостей їх потреб і попиту?
Як називають сукупність споживачів, що однаково реагують на один і той самий пропонований продукт та комплекс маркетингу?
Який з наведених варіантів є прикладом безлічі продуктів на безлічі сегментів?
Авіакомпанія «Донбас Східні авіалінії» потребує певної інформації для вибору цільового сегмента ринку. Чия інформація найпотрібніша для цього?
Шампунь «Head & Shoulders» є лідером серед аналогічних товарів у Китаї, оскільки люди з волоссям чорного кольору щодалі більшою мірою бажають попередити захворюваність себореєю (лупа), що особливо видно на такому волосі. Що означає ця інформація?
Коли компанія «General Моtors» з’ясувала, що покупці моделі «Suburban» найчастіше купують її для сімейного використання, вона почала розробляти і активно рекламувати додаткові властивості автомобіля, наприклад, наявність кондиціонера, додаткових трьох пасажирських місць. Що це дає компанії?
З якої причини компанія «Yamaha» виробляє гірські лижі для початківців і снігоступи для інструкторів з опанування гірських лиж?
Як називають споживачів – постійних покупців продуктів Інтернет-магазинів?
Чому сприяє сегментування компанією ринку?
Ринки яких товарів насамперед можна сегменту- вати за критерієм «інтенсивність споживання»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома