Сегментування ринку

Додано: 18 лютого 2021
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 836 разів
20 запитань
Запитання 1

Що таке сегментування ринку?

варіанти відповідей

Дослідження поведінки покупців на ринку.

Поділ ринку на подібні групи покупців за певними ознаками.

Засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності

Засіб забезпечення прибутку фірми.

Запитання 2

Якими повинні бути послідовні дії фірми при сегментуванні ринку?


варіанти відповідей

Позиціювання товару на ринку, вибір цільових ринків, сегментація ринку.

Сегментація ринку, позиціювання товару на ринку, вибір цільових ринків.

Сегментація ринку, вибір цільових ринків, позиціювання товару на ринку.

Сегментація та вибір цільових ринків.

Запитання 3

Які принципи суттєві для сегментування споживчого ринку?


варіанти відповідей

Фізіологічні, поведінкові, економічні, технологічні.

Демографічні, географічні, психографічні, поведінкові.

Політичні, економічні, природно-кліматичні.

Технічні, демографічні, законодавчо-правові.

Запитання 4

Що таке сегмент ринку?


варіанти відповідей

Сукупність споживачів, які реагують на будь-який комплекс маркетингових заходів.

Споживачі, які по-різному реагують на комплекс маркетингових заходів.

Сукупність споживачів, які виявляють високу одно- рідність ринкової поведінки та потребують певного комплексу маркетингових заходів.

Сукупність споживачів, на яких спрямовано певний комплекс маркетингових заходів.

Запитання 5

Які показники характерні для найвигіднішого сегмента ринку?


варіанти відповідей

 Високий темп збільшення обсягів продажу і прибутку

. Слабка конкуренція.

Розташування на ринку споживчих товарів.

Зацікавленість конкурентів.

Запитання 6

Які результати сегментування фірмою ринку за національностями?


варіанти відповідей

Пропонування товарів, що відповідають рівню доходів людей різних національностей.

Пропонування товарів, що відповідають національним традиціям і звичаям.

. Пропонування товарів, що відповідають ступеню наближення людей окремих національностей до моди.

Пропонування товарів, що відповідають асортиментній номенклатурі фірми.

Запитання 7

Які ознаки сегментування належать до психографічних?


варіанти відповідей

Тип особистості, суспільний клас, спосіб життя, схильність до ризику.

Рівень інфляції, раса, стать

Клімат, розташування регіону, транспортна мережа.

Кількісний склад сім’ї, вік, стать її членів.

Запитання 8

Які ознаки сегментування стосуються особливостей поведінки?


варіанти відповідей

. Доступність засобів масової інформації і транспортна мережа.

. Шукачі вигоди, причини купівлі, ступінь використання товару.

Кількісний склад сім’ї, вік, стать її членів

Релігія, раса.

Запитання 9

В яких сферах найчастіше застосовують масовий маркетинг?


варіанти відповідей

. Виробництві та збуті лижних черевиків

Виробництві та збуті цукру.

Виробництві та збуті персональних комп’ютерів

Виробництві та збуті багажних сумок.

Запитання 10

Який варіант охоплення ринку найдоцільніше вибрати на початку бізнесу?


варіанти відповідей

Масовий маркетинг.

Товарно-диференційований маркетинг.

Концентрований маркетинг.

Недиференційований маркетинг.

Запитання 11

Як називають суб’єктивну діяльність фахівців у сфері маркетингу за класифікацією потенційних споживачів певних товарів і послуг відповідно до якісних особливостей їх потреб і попиту?


варіанти відповідей

Позиціювання продукту

Диференціювання продукту.

Сегментування ринку.

Вибір цільового сегмента ринку.

Запитання 12

Як називають сукупність споживачів, що однаково реагують на один і той самий пропонований продукт та комплекс маркетингу?


варіанти відповідей

Клієнти фірми.

Потенційні споживачі.

Ринок проникнення.

Цільовий ринок.

Запитання 13

Який з наведених варіантів є прикладом безлічі продуктів на безлічі сегментів?


варіанти відповідей

Видавничий дім припускає використовувати різні обкладинки журналу для дівчат з метою розповсюдження його в різних регіонах України

Творці нового кінофільму використовують різні рекламні ролики. В одному показано романтичні сцени з фільму, щоб залучити глядачок середнього віку, інший – бойові дії для залучення молодих чоловіків.

Виробник напівфабрикатів для випічки виробів з тіста пропонує напівфабрикати для випічки у звичайних духовках і приготування кінцевого продукту в мікрохвильовій печі.

Виробник прохолодних напоїв рекламує власний асортимент з пропозицією обов’язкового їх охолодження

Запитання 14

Авіакомпанія «Донбас Східні авіалінії» потребує певної інформації для вибору цільового сегмента ринку. Чия інформація найпотрібніша для цього?


варіанти відповідей

Сукупності людей, що потребують послуг авіакомпанії.

. Представників соціального класу з невисокими доходами.

Представників середнього соціального класу.

Усіх перелічених груп.

Запитання 15

Шампунь «Head & Shoulders» є лідером серед аналогічних товарів у Китаї, оскільки люди з волоссям чорного кольору щодалі більшою мірою бажають попередити захворюваність себореєю (лупа), що особливо видно на такому волосі. Що означає ця інформація?


варіанти відповідей

Потенціал для збільшення прибутку і якнайефективнішого індексу швидкості повернення інвестицій

Подібність потреб потенційних покупців всередині одного сегмента ринку.

Розбіжність потреб покупців різних сегментів.

Необхідність розроблення маркетингових заходів для досягнення сегмента ринку.

Запитання 16

Коли компанія «General Моtors» з’ясувала, що покупці моделі «Suburban» найчастіше купують її для сімейного використання, вона почала розробляти і активно рекламувати додаткові властивості автомобіля, наприклад, наявність кондиціонера, додаткових трьох пасажирських місць. Що це дає компанії?


варіанти відповідей

Потенціал для збільшення прибутку і досягнення найбільшого індексу швидкості повернення інвестицій.

Схожість потреб потенційних покупців всередині одного сегмента ринку. Розбіжності потреб покупців різних сег- ментів ринку.

Необхідність розроблення маркетингових заходів для досягнення сегмента ринку

Легкість і доступність споживачів, представників цільового сегмента ринку.

Запитання 17

З якої причини компанія «Yamaha» виробляє гірські лижі для початківців і снігоступи для інструкторів з опанування гірських лиж?


варіанти відповідей

Потенціал для збільшення прибутку і досягнення найбільшого індексу швидкості повернення інвестицій.

Схожість потреб потенційних покупців всередині одного сегмента ринку.

Розбіжності потреб покупців різних сегментів ринку.

Необхідність розроблення маркетингових заходів для досягнення сегмента ринку.

Запитання 18

Як називають споживачів – постійних покупців продуктів Інтернет-магазинів?


варіанти відповідей

Обізнаними споживачами, які прагнуть раціонально використовувати власний час. 2

Представниками сегмента ринку з високим рівнем доходів.

Споживачами, що проживають у великих містах України.

Потенційними користувачами нової послуги.

Запитання 19

Чому сприяє сегментування компанією ринку?


варіанти відповідей

Якнайфективнішому реагуванню на запити потенційних споживачів

Чіткому окресленню власних цілей.

Використанню можливостей для збільшення обсягів продажу і прибутку.

Усі наведені відповіді правильні.

Запитання 20

Ринки яких товарів насамперед можна сегменту- вати за критерієм «інтенсивність споживання»?


варіанти відповідей

 Пива, чаю, кави, безалкогольних напоїв

Лаку для волосся, парфумерії.

Пральних машин, костюмів, взуття

 Килимів, меблів, гарнітурів.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест