семестрова контр.робота

Додано: 8 травня 2020
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 155 разів
24 запитання
Запитання 1

1..У якому варіанті представлено речення з однорідними підметами? 

варіанти відповідей

А Над широкими сіножатями, над зеленими ярами встав леге­сенький туман (І. Нечуй-Левицький).


Б Праця чоловіка годує, а лінь марнує.


В Блакитними очами дивляться мені в очі весна й небо (За Є. Гуцалом).

Запитання 2

2. У якому варіанті при узагальнювальному слові ставимо дво­крапку? (Розділові знаки не розставлені)


варіанти відповідей

А Зима це період зимових свят, подарунків та канікул.


Б Дерева кущі птахи все завмерло навколо.


В Я зробив усі завдання розв’язав задачі, написав вправу.

Запитання 3

3.У якому варіанті представлено речення зі звертанням?


варіанти відповідей

А Мабуть, весна принесе з собою і радість.


Б Сподіваюся, сину мій, ти усе зробив правильно.


В Поля, ліси, гори — усе сяяло після дощу.

Запитання 4

4. У якому варіанті правильно розставлені розділові знаки?


варіанти відповідей

А Усі: вовки, білки, зайці — бігають по снігу і мимоволі мабуть залишають свої сліди.


Б Усі: вовки, білки, зайці — бігають по снігу і мимоволі, мабуть, залишають свої сліди.


В Усі: вовки, білки, зайці бігають по снігу і мимоволі, мабуть, залишають свої сліди.

Запитання 5

5. У якому варіанті правильно виділене вставне слово?


варіанти відповідей

А Ти, напевно знаєш, що у ніч перед Різдвом трапляється щось таємниче.


Б Ти напевно, знаєш, що у ніч перед Різдвом трапляється щось таємниче.


В Ти, напевно, знаєш, що у ніч перед Різдвом трапляється щось таємниче.

Запитання 6

6. У якому варіанті представлене складне речення?

варіанти відповідей

А У хатинці, як і в твоїй кімнаті, мерехтить іграшками й ліхта­риками святкова ялинка.

Б Життя людське таке коротке, а світ такий чарівний (В. Коза­ченко).

   

  В Засмутилося Літо, а тоді усміхнулося.

Запитання 7

У якому варіанті правильно розставлені розділові знаки?

варіанти відповідей

А Уже відспівав свою мелодію березень, і поплив з гір у доли швидкими потоками (Ф. Мамчур).

Б Уже відспівав свою мелодію березень і поплив з гір, у доли швидкими потоками (Ф. Мамчур).

В Уже відспівав свою мелодію березень і поплив з гір у доли швидкими потоками (Ф. Мамчур).

Запитання 8

8 Укажіть речення, у якому виділене слово є вставним:

варіанти відповідей

а) З високого причалу собаку було добре видно;

б) Здавалося глухий зрозумів би;

в) Остання Митькова фраза прозвучала б навіть незрозуміло.


Запитання 9

9.Вкажіть речення із непоширеним звертанням:

варіанти відповідей

а)Дзвени, моя пісне крилата, в вітрах світової весни;


б) Слався од краю до краю, Вітчизно;

в) Зоре моя вечірняя, зійди над горою.

Запитання 10

Які члени речення можуть бути відокремленими?

варіанти відповідей

А усі члени речення

Б лише головні члени речення

В додаток, означення, обставина

Г лише другорядні члени речення

Запитання 11

Укажіть речення, у якому потрібно відокремлювати означення (розд. знаки пропущено):

варіанти відповідей

А. У ще змокрілих від сліз очах видніється сум.

Б. Битий не раз ворог відступав на захід.

В. Вражений небаченим видовищем хірург прикипів на місці.

Г. Навкруги виднілися стіни жител червоні й сірі.

Запитання 12

Відокремленим уточнювальним другорядним членом ускладнене речення( розд. знаки пропущено):

варіанти відповідей

А На Близькому Сході важливу роль у житті людей відігравала глина 

Б Тут серед степової тиші казка сама просилася в слова 

В Ми часто похапцем живем все відкладаючи на потім 

Г Десь за річкою гув болотяний бугай

Запитання 13

Відокремлена обставина є в реченні:

варіанти відповідей

А Славутич-ріка тече з давнини нашої, напуваючи землю цілющою вологою.

Б Він лежав лицем просто неба і дивився на темне небо, засіяне зорями, ніби чорне поле пшениці

Там і освітив її місяць, хорошу й смутну, у маковім вінку

Ти живеш у Києві – прекрасному й чарівному місті 

Запитання 14

Відокремленою прикладкою НЕ УСКЛАДНЕНО речення

варіанти відповідей

А Перед тобою світ — великий том розкритий.

Б Життя — спокута не своїх гріхів.

В Одна в поета правда — чистота.

Г Я маю спокій — істинного друга.

Запитання 15

У якому реченні озачення потрібно відокремити комами (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А У переповненій залі на неї хлюпнула хвилююча легка музика.

Б Михайлик довго лежав на випаленій сонцем траві.

В Самотня похилена донизу тополя прощається з літом

Г Сади омиті музикою згадок ковтають пил міжселищних доріг.

Запитання 16

·   У якому реченні немає відокремлених членів    

·       

варіанти відповідей

А.У кімнату ллється повітря, напоєне пахощами літнього саду.

 Б. Народе мій, уже пора настала для щедрих зерен Правди і Добра.

В. На долині, край лісу, висить синя імла.

Г. Новела, на відміну від оповідання, більш напружена й динамічна.

Запитання 17

Відокремлені означення( у тому числі й прикладки) містяться в реченнях)

варіанти відповідей

А Заспівай, як кажуть, наостанку, щоб цвіла мелодія в устах.


Зіткана сонцем з добра і любові пісня – зажура моя чорноброва.

Киваючи рясною головою, зелений ліс до сонця засміявся.

На лівобережжі, замість верб і чагарників, видно смуги темені.

Умитий сонцем, ген над берегами калиновим багаттям жеврів схід.

Запитання 18

Кому треба поставити, якщо до частини "Люблю теплу весняну пору..." додати закінчення рядка

варіанти відповідей

А...ніжну, спокійну, прекрасну. ... і літні тихі дощі.

Б .... і літні тихі дощі.

В ...з її буйним цвітінням та нестримною радістю

Г ...та її лагідні вечори.

Запитання 19

Поширену обставину треба відокремити комою в реченні( деякі розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А Від малих дітей болить голова а від великих - серце.

Б Виблискуючи проти молодого місяця мокрим днищем, серединою ріки повільно плив човен

В Кілька днів ми працювали не відпочиваючи.

Г Дівчина йшла додому зажурившись

Запитання 20

Додаток з обох боків треба відокремити комами (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А   Під вечір годині о сьомій самотній блукав я в саду.

Б Г Сухі скарлючені пальці ледь-ледь тремтіли

В Обізнаний з багатьма науками він написав багато цікавих творів

Г Зло нічого крім зла не дає і руйнує людину.

Запитання 21

Означення НЕ треба відокремлювати комою в реченні ( розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А Місто залите сонячним промінням усміхалося мені.

Б Горять в росі ранкові трави налиті соком і силою.

В Затоплений весняною повінню луг мирно дрімав під водою.

Г У лісі бродив туман підсинений молодою весною

Запитання 22

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

 (1)Серпневе сонце стирало бруд з білих хаток, мережило чорні шляхи, що гналися в поле й зникали десь, посинівши, як річка.(2) І здавалось, той зниклий шлях, з’єднавшись із … у безмежній рівнині, другою галуззю вертався знову до села,несучи йому ввібраний простір.(3) А третій шлях, зкотившись до річки, брав до села свіжину Дніпра. (4)Тут при березі село здавалось питомим витвором просторів, чарівною квіткою землі, неба й води. 

варіанти відповідей

другому 

першому

четвертому

третього 

Запитання 23

Орфографічну помилку допущено в слові речення

(1)Серпневе сонце стирало бруд з білих хаток, мережило чорні шляхи, що гналися в поле й зникали десь, посинівши, як річка.(2) І здавалось, той зниклий шлях, з’єднавшись із … у безмежній рівнині, другою галуззю вертався знову до села,несучи йому ввібраний простір.(3) А третій шлях, зкотившись до річки, брав до села свіжину Дніпра. (4)Тут при березі село здавалось питомим витвором просторів, чарівною квіткою землі, неба й води. 

варіанти відповідей

третього

четвертого

першого

другого

Запитання 24

З’ясуйте, в якому з речень пропущена двокрапка після узагальнювального слова перед однорідними членами

варіанти відповідей

 Все зберегла моя уява ті ночі зоряні, ті дні (В. Сосюра).


Над тією дібровою стояла ніби дуже ясна місячна ніч або ясний вечір (І. Нечуй-Левицький).

 

З-під чорних стріх вилазять вечірні тіні, повзуть по стінах, гойдаються по садках і виходять блукати на шлях (І. Микитенко)..

 Вогнище то згасало, то знову спалахувало яскравим полум’ям (Я. Баш)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест