Симуляція НМТ. Українська мова. 11 клас.

Додано: 19 липня 2022
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 940 разів
20 запитань
Запитання 1

Укажіть, у якому реченні допущено пунктуаційну помилку.


1. (1) Поміж осик, на крутому схилі на яру, чиєюсь невірною рукою зрізано три товсті верби.

2. Теплого дощового вересневого дня ми із сином навідуємося до (2) тих пеньків.

3. Це наше потаємне місце, адже (3) саме звідси щороку починаються наші тривалі пошуки грибів.

4. Ось рядочок за рядочком, мов би тримаючись одне за одного тоненькими рученятами зростають опеньки.

5. Обережно, щоб не зашкодити корінцям, уважно й неквапно зрізаємо їх, і згодом грибів у кошику (4) більшає.

варіанти відповідей

А) у першому

Б) у другому

В) у четвертому

Г) у п'ятому

Запитання 2

Укажіть слово, у написанні якого допущено орфографічну помилку.


1. (1) Поміж осик, на крутому схилі на яру, чиєюсь невірною рукою зрізано три товсті верби.

2. Теплого дощового вересневого дня ми із сином навідуємося до (2) тих пеньків.

3. Це наше потаємне місце, адже (3) саме звідси щороку починаються наші тривалі пошуки грибів.

4. Ось рядочок за рядочком, мов би тримаючись одне за одного тоненькими рученятами зростають опеньки.

5. Обережно, щоб не зашкодити корінцям, уважно й неквапно зрізаємо їх, і згодом грибів у кошику (4) більшає.

варіанти відповідей

А) поміж

Б) щороку

В) мов би

Г) не зашкодити

Запитання 3

Складним є речення.


1. (1) Поміж осик, на крутому схилі на яру, чиєюсь невірною рукою зрізано три товсті верби.

2. Теплого дощового вересневого дня ми із сином навідуємося до (2) тих пеньків.

3. Це наше потаємне місце, адже (3) саме звідси щороку починаються наші тривалі пошуки грибів.

4. Ось рядочок за рядочком, мов би тримаючись одне за одного тоненькими рученятами зростають опеньки.

5. Обережно, щоб не зашкодити корінцям, уважно й неквапно зрізаємо їх, і згодом грибів у кошику (4) більшає.

варіанти відповідей

А) перше

Б) друге

В) третє

Г) четверте

Запитання 4

Складнопідрядним реченням причини є.


1. (1) Поміж осик, на крутому схилі на яру, чиєюсь невірною рукою зрізано три товсті верби.

2. Теплого дощового вересневого дня ми із сином навідуємося до (2) тих пеньків.

3. Це наше потаємне місце, адже (3) саме звідси щороку починаються наші тривалі пошуки грибів.

4. Ось рядочок за рядочком, мов би тримаючись одне за одного тоненькими рученятами зростають опеньки.

5. Обережно, щоб не зашкодити корінцям, уважно й неквапно зрізаємо їх, і згодом грибів у кошику (4) більшає.

варіанти відповідей

А) друге

Б) третє

В) четверте

Г) п'яте

Запитання 5

Складним реченням з різними типами зв'язку є


1. (1) Поміж осик, на крутому схилі на яру, чиєюсь невірною рукою зрізано три товсті верби.

2. Теплого дощового вересневого дня ми із сином навідуємося до (2) тих пеньків.

3. Це наше потаємне місце, адже (3) саме звідси щороку починаються наші тривалі пошуки грибів.

4. Ось рядочок за рядочком, мов би тримаючись одне за одного тоненькими рученятами зростають опеньки.

5. Обережно, щоб не зашкодити корінцям, уважно й неквапно зрізаємо їх, і згодом грибів у кошику (4) більшає.

варіанти відповідей

А) друге

Б) третє

В) п'яте

Г) четверте

Запитання 6

Орфографічну помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

А) сусідський, козацтво, кагарлицький

Б) казахський, лейпцигський, птаство

В) товариство, латиський, партизанщина

Г) острозький, закарпатський, панство

Д) тюркський, гайдамаччина, бурлацтво

Запитання 7

Літеру й на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка.

варіанти відповідей

А) баталь..он, сер..озний, с..омга

Б) фе..єрверк, бо..овий, буль..он

В) зна..омство, кань..он, кра..овий

Г) кур..озний, гост..овий, лось..он

Д) шампінь..он, фе..єрія, сень..ор

Запитання 8

Подвоєння літер у всіх словах іншомовного походження НЕ відбувається в рядку.

варіанти відповідей

А) ван..а, шас..і, ір..еальний

Б) ман..а, пен..і, ком..уна

В) груп..а, кол..ектив, лібрет..о

Г) віл..а, інтел..ектуальний, стак..ато

Д) тон..а, брут..о, сум..а

Запитання 9

Літеру е треба писати в усіх словах рядка.

варіанти відповідей

А) ст..хати, прав..ло, р..тельно

Б) прим..рзати, м..телик, с..рдитий

В) чер..да, зв..чайний, л..вада

Г) п..люстки, посл..знутися, л..генький

Д) в..ликий, ст..лити, сп..тати

Запитання 10

Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків.


Демонстрація ... нової колекції Віктора ... відбудеться через ...

варіанти відповідей

А) пальт, Ткаченка, півтора місяця

Б) пальто, Ткаченка, півтора місяця

В) пальт, Ткаченко, півтора місяція

Г) пальт, Ткаченка, півтора місяці

Д) пальт, Ткаченка, півтори місяця

Запитання 11

Помилку допущено при відмінюванні числівника в рядку.

варіанти відповідей

А) Р. в. шестисот сімдесятьох

Б) Д. в. шестистам сімдесятьом

В) Зн. в. шістсот семидесятьох

Г) Ор. в. шістьмастами сімдесятьма

Д) М. в. (на) шестистах сімдесятьох

Запитання 12

Граматичну помилку допущено в уривку з тексту реклами.

варіанти відповідей

А) Комерційний банк запрошує на роботу касирів з досвідом роботи. Висока зарплата. Соціальний пакет.

Б) Оголошено конкурс на найкращий проект пам'ятника Ользі Кобилянській.

В) Ти програміст-початківець? Студент старшого курсу? Приходь до нас на стажування з подальшим працевлаштуванням!

Г) Приватне підприємство "Баланс" запрошує на роботу агентів з нерухомості. Навчим всім необхідним умінням.

Д) Потрібні досвідчені продавці промислових товарів. Звертатися до адміністрації центру.

Запитання 13

Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку.

варіанти відповідей

А) під/час, по/четверте, на/щастя, будь/де

Б) більш/менш, ні/як, ні/защо, як/що, по/батькові

В) по/троє, в/двоє, тільки/но, ні/де

Г) на/гора, по/моєму, казна/де, якось/то

Д) по/вовчи, в/день, від/тепер, на/жаль

Запитання 14

Неправильно утворена форма наказового способу дієслова в рядку.

варіанти відповідей

А) підемо

Б) ходімо

В) піди

Г) підіть

Д) нехай підуть

Запитання 15

Поширене означення НЕ відокремлюється комами в реченні (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

А) Ось видніє стіжок сіна залишений лісником для диких тварин.

Б) Германське військо розташоване чотирикутником стояло готове до бою.

В) Гурт берізок оточений молодими дубками сприймається мало не як ефемерне видиво.

Г) Амфори прикопані в землі тримали довго прохолоду вина.

Д) Дядько скинув в'язку розмальованих у червоне й зелене кошиків.

Запитання 16

Установіть відповідність між видами обставин та їхніми прикладами в реченнях.


1) міри і ступеня

2) способу дії

3) часу

4) мети


А) Перед Андрієм шелестять по пояс високі жита.

Б) Попри всі перешкоди туристи дісталися Карпат.

В) Після третіх півнів Гнат відчинив двері й вийшов.

Г) Повість "Маруся" я прочитав на одному диханні.

Д) Утомлені рибалки зійшлися перепочити.

варіанти відповідей

А) 1Г, 2Г, 3В, 4Б

Б) 1А, 2Д, 3Г, 4Б

В) 1А, 2Г, 3В, 4Д

Г) 1А, 2Б, 3В, 4Г

Д) 1Б, 2В, 3Г, 4Д

Запитання 17

З'ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).

Ти явилась мені - і здалося, (1) що світ помолодшав (2) навколо (3) на (4) тисячу літ.


А) прислівник

Б) іменник

В) числівник

Г) сполучник

Д) прийменник

варіанти відповідей

А) 1Г, 2Д, 3А, 4Б

Б) 1Г, 2А, 3Д, 4В

В) 1Г, 2Д, 3Б, 4В

Г) 1В, 2Г, 3Д, 4А

Д) 1Д, 2Г, 3А, 4Б

Запитання 18

Реченню (розділовы знаки пропущено) "Таких жнив не було від створення світу сказала тітка і заплючивши очі на хвилинку додала І вже не буде" відповідає схема.

варіанти відповідей

А) "П, - а, - П"

Б) "П, - А, - П"

В) "П, - а: - П"

Г) "П, - А, - п"

Д) "П: а, - П"

Запитання 19

Установіть відповідність між реченнями та їхніми характеристиками.


1) складне

2) просте, двоскладне, поширене

3) односкладне, називне

4) односкладне, безособове


А) Сніг і сонце. Золоті цимбали. Вічності дихання молоде.

Б) Є такі на світі речі, від яких душа сія.

В) Бережіть честь змолоду.

Г) Турбота про мир і спокій у сім'ї, про радість і щастя батьків, без сумніву, повинна стати бажанням вашого життя.

Д) Пахне морем і озоном від притихлої землі.

варіанти відповідей

А) 1Б, 2Г, 3А, 4Д

Б) 1Б, 2А, 3Д, 4Г

В) 1А, 2Г, 3Б, 4Д

Г) 1В, 2Б, 3Д, 4А

Д) 1В, 2Д, 3А, 4Г

Запитання 20

Установіть відповідність.


1) складносурядне

2) складнопідрядне

3) безсполучникове

4) складне з різними видами зв'язку


А) Пишу я все це для того, щоб ти зрозумів: шкільна наука - нудна, цікава - в кінці подорожі, а не спочатку.

Б) Прийде осінь - у засіках буде хліб золотий.

В) О, дзвени голосніш, розвивайся повніш, казко-пісне майової ночі!

Г) Старі буки були наче щойно витягнуті з червоної фарби, ясні краплі якої ще й досі з тихим шелестом падали на землю.

Д) Різними барвами горів осінній ліс, та переважала червона і золота.

варіанти відповідей

А) 1В, 2Б, 3Г, 4Д

Б) 1А, 2Б, 3Г, 4Д

В) 1Б, 2В, 3Д, 4А

Г) 1Д, 2Г, 3Б, 4А

Д) 1Г, 2В, 3Д, 4А

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест