Укажіть, у якому реченні допущено пунктуаційну помилку.
1. (1) Поміж осик, на крутому схилі на яру, чиєюсь невірною рукою зрізано три товсті верби.
2. Теплого дощового вересневого дня ми із сином навідуємося до (2) тих пеньків.
3. Це наше потаємне місце, адже (3) саме звідси щороку починаються наші тривалі пошуки грибів.
4. Ось рядочок за рядочком, мов би тримаючись одне за одного тоненькими рученятами зростають опеньки.
5. Обережно, щоб не зашкодити корінцям, уважно й неквапно зрізаємо їх, і згодом грибів у кошику (4) більшає.
Укажіть слово, у написанні якого допущено орфографічну помилку.
1. (1) Поміж осик, на крутому схилі на яру, чиєюсь невірною рукою зрізано три товсті верби.
2. Теплого дощового вересневого дня ми із сином навідуємося до (2) тих пеньків.
3. Це наше потаємне місце, адже (3) саме звідси щороку починаються наші тривалі пошуки грибів.
4. Ось рядочок за рядочком, мов би тримаючись одне за одного тоненькими рученятами зростають опеньки.
5. Обережно, щоб не зашкодити корінцям, уважно й неквапно зрізаємо їх, і згодом грибів у кошику (4) більшає.
Складним є речення.
1. (1) Поміж осик, на крутому схилі на яру, чиєюсь невірною рукою зрізано три товсті верби.
2. Теплого дощового вересневого дня ми із сином навідуємося до (2) тих пеньків.
3. Це наше потаємне місце, адже (3) саме звідси щороку починаються наші тривалі пошуки грибів.
4. Ось рядочок за рядочком, мов би тримаючись одне за одного тоненькими рученятами зростають опеньки.
5. Обережно, щоб не зашкодити корінцям, уважно й неквапно зрізаємо їх, і згодом грибів у кошику (4) більшає.
Складнопідрядним реченням причини є.
1. (1) Поміж осик, на крутому схилі на яру, чиєюсь невірною рукою зрізано три товсті верби.
2. Теплого дощового вересневого дня ми із сином навідуємося до (2) тих пеньків.
3. Це наше потаємне місце, адже (3) саме звідси щороку починаються наші тривалі пошуки грибів.
4. Ось рядочок за рядочком, мов би тримаючись одне за одного тоненькими рученятами зростають опеньки.
5. Обережно, щоб не зашкодити корінцям, уважно й неквапно зрізаємо їх, і згодом грибів у кошику (4) більшає.
Складним реченням з різними типами зв'язку є
1. (1) Поміж осик, на крутому схилі на яру, чиєюсь невірною рукою зрізано три товсті верби.
2. Теплого дощового вересневого дня ми із сином навідуємося до (2) тих пеньків.
3. Це наше потаємне місце, адже (3) саме звідси щороку починаються наші тривалі пошуки грибів.
4. Ось рядочок за рядочком, мов би тримаючись одне за одного тоненькими рученятами зростають опеньки.
5. Обережно, щоб не зашкодити корінцям, уважно й неквапно зрізаємо їх, і згодом грибів у кошику (4) більшає.
Орфографічну помилку допущено в рядку
Літеру й на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка.
Подвоєння літер у всіх словах іншомовного походження НЕ відбувається в рядку.
Літеру е треба писати в усіх словах рядка.
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків.
Демонстрація ... нової колекції Віктора ... відбудеться через ...
Помилку допущено при відмінюванні числівника в рядку.
Граматичну помилку допущено в уривку з тексту реклами.
Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку.
Неправильно утворена форма наказового способу дієслова в рядку.
Поширене означення НЕ відокремлюється комами в реченні (розділові знаки пропущені)
Установіть відповідність між видами обставин та їхніми прикладами в реченнях.
1) міри і ступеня
2) способу дії
3) часу
4) мети
А) Перед Андрієм шелестять по пояс високі жита.
Б) Попри всі перешкоди туристи дісталися Карпат.
В) Після третіх півнів Гнат відчинив двері й вийшов.
Г) Повість "Маруся" я прочитав на одному диханні.
Д) Утомлені рибалки зійшлися перепочити.
З'ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
Ти явилась мені - і здалося, (1) що світ помолодшав (2) навколо (3) на (4) тисячу літ.
А) прислівник
Б) іменник
В) числівник
Г) сполучник
Д) прийменник
Реченню (розділовы знаки пропущено) "Таких жнив не було від створення світу сказала тітка і заплючивши очі на хвилинку додала І вже не буде" відповідає схема.
Установіть відповідність між реченнями та їхніми характеристиками.
1) складне
2) просте, двоскладне, поширене
3) односкладне, називне
4) односкладне, безособове
А) Сніг і сонце. Золоті цимбали. Вічності дихання молоде.
Б) Є такі на світі речі, від яких душа сія.
В) Бережіть честь змолоду.
Г) Турбота про мир і спокій у сім'ї, про радість і щастя батьків, без сумніву, повинна стати бажанням вашого життя.
Д) Пахне морем і озоном від притихлої землі.
Установіть відповідність між видами СР і прикладами.
1) складносурядне
2) складнопідрядне
3) безсполучникове
4) складне з різними видами зв'язку
А) Пишу я все це для того, щоб ти зрозумів: шкільна наука - нудна, цікава - в кінці подорожі, а не спочатку.
Б) Прийде осінь - у засіках буде хліб золотий.
В) О, дзвени голосніш, розвивайся повніш, казко-пісне майової ночі!
Г) Старі буки були наче щойно витягнуті з червоної фарби, ясні краплі якої ще й досі з тихим шелестом падали на землю.
Д) Різними барвами горів осінній ліс, та переважала червона і золота.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома