Синтаксичне керування порушено в словосполученні
Немає синтаксичної помилки в рядку
Синтаксичне керування порушено в словосполученні
Немає синтаксичної помилки в рядку
Правильно вжито прийменник по в словосполученні
Зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні
Редагування потребує речення
Неповним є речення
Називним є речення
Ускладненими є всі речення, окрім (розділові знаки пропущено)
Синтаксичної норми НЕ дотримано в реченні
Слововживання є нормативним у рядку
Морфологічну помилку допущено в рядку
Лише іменники чоловічого роду записано в рядку
Помилку у творенні присвійного прикметника допущено в рядку
Якісний прикметник ужито в словосполученні
Помилку допущено в узгодженні числівника з іменником у варіанті
Правильною є відмінкова форма числівника в рядку
Спільнокореневим до слова воля є
Редагування потребує словосполучення
Непрямий порядок слів має речення
Прочитайте рядки.
А люта мати!
Спустила друге бісновате
Своє скаженеє звіря.
Та вже такого сподаря,
Що гради й весі пожирало.
В уривку використано
Прикметник у ролі іменника вжито в реченні
Правильно утворено форми ступенів порівняння всіх прикметників рядка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома